Když se přihlásí někdo, kdo to do nějakého Desira už dělal, tak asi může nabídnout nižší cenu, ale schválit to musí v česku tak jako tak.
Ale jinak by bylo fajn, kdyby EU začala razantně tlačit na nějakou unifikaci předpisů a povolaní, aby ta interoperabilita byla co nejjednoduší
Třeba Arriva instaluje ETCS do jednotek řady 848, tak je otázka, zda-li by se nedali vyměnit Desira za Stadlery, kde ETCS nepotřebuji, když typová jednotka s ETCS již jezdí.
LEO express například v Usti nad Orlici také DESIRO bez ETCS..
Využitelnost prototypu pro jiné dopravce opět nula…?
Když se přihlásí někdo, kdo to do nějakého Desira už dělal, tak asi může nabídnout nižší cenu, ale schválit to musí v česku tak jako tak.
Ale jinak by bylo fajn, kdyby EU začala razantně tlačit na nějakou unifikaci předpisů a povolaní, aby ta interoperabilita byla co nejjednoduší
co vůz = to originál. Jak chcete uděat prototip na DESIRO, když ho každý dopravce kupuje v jiné konfiguraci?
Nevyšly by nakonec levněji nové Foxy, než nákup ojetin, reko a pak ještě dodělávka ETCS?
Vyšla a co?
A ty Desira od DB, co jezdí z Děčína přes Bad Schandau do Rumburku, ETCS mít budou? Bude je tam instalovat DB Regio?
Nechápu proč není s DB společný postup, DB Regio bude potřebovat minimálně stejný počet.
Do 6 jednotek,… to je ekonomičtější snad už do těch bardotek 😀
Třeba Arriva instaluje ETCS do jednotek řady 848, tak je otázka, zda-li by se nedali vyměnit Desira za Stadlery, kde ETCS nepotřebuji, když typová jednotka s ETCS již jezdí.
Do 6 Desir ano, do 18 380-ek ne… 🙁
12 desir u ČD? Není to spíš 6 jednotek = 12 vozů?
Existuje už někde v Evropě desiro s ETCS?
Píšou 6 jednotek. Asi to stihli opravit.
Moje chyba, díky za upozornění
ČD Telematika to dodá za cenu 45 milionů Kč/jednotku
Existuje, třeba v Rakousku