Další problém s motory Rolls Royce pro dreamlinery. Na kontroly musí častěji
Výroba motorů Rolls-Royce Trent 1000. Foto: Rolls-Royce
Letecké motory Rolls-Royce Trent 1000 začínají být pro letecké společnosti, které si je pořídily pro své Boeingy 787 Dreamliner, spíše
Trent 900 maji jen A380…
„Podle plánů měly projít motory kontrolu po 2000 letech. Roll-Royce nově požaduje přistavení k prohlídce po 200 letech. Jeden z dopravců s těmito dreamlinery, Air New Zealand už oznámil, že kvůli tomu bude muset změnit letový řád.“
Taky jsem prvně nabyl dojmu, že původně to je po dvou tisíciletích, změněno na dvě století. Ale „let“ se v tomto případě myslí asi jako jeden operační cyklus „start-let-přistání“…
🙂 – mně šlo hlavně o alespoň elementární gramatickou správnost, lety jsem pochopil. Gramaticky a asi ani slohově věta nedává smysl. Češtinu jsem měl naposledy na střední škole a to je už hodně dlouho. Pořád žiji v představě, že slova „novinář“, „deník“ a podobně by měly být etalony kvality českého jazyka a texty by měly mít jinou úroveň než komentáře. Tak ať pan Sůra nazve celý web „Blog“ a může psát, jako doposud. Nebo mu pan Šindelář bude muset dělat korektury, protože tomu čeština problémy nedělá (ani jeho články nepůsobí tolik bulvárně, ale to už je na vkusu čtenáře –… Číst vice »
Proč má pan Sůra vždy ve svých článcích tolik chyb? Nedá se to dělat profesionálněji? Není to škoda?
„Rolls-Royce ve svém oznámení pro burzu informoval investory, že se rozhodl provést na motorech dalších kontroly k těm, co už naplánoval.“ – dalších koho čeho?
„Podle plánů měly například letadla jít na kontrolu s motory po 2000 letech.“ – tuto větu pak vůbec nechápu, letadla měla nebo snad motory měly?
Pro čtenáře komentářů – pan Sůra to již v tichosti a bez omluvy opravil, tak abych nebyl na blbce, že zde píši nesmysly. Děkuji.
Pokud mi paměť slouží, tak Rolls-Royce už s předchůdci Trentů – RB211 – pohřbil tenkrát bezkonkurenčně nejlepší letadlo světa – Lockheed TriStar, zavinil zpoždění jeho nasazení, čímž se hromada původních zájemců obrátila k mnohem primitivnějšímu DC-10 a Rolls-Royce musel dostat státní garance, aby vůbec byl schopen výrobu RB211, navíc ještě dlouho s horšími, než původně slibovanými parametry rozjet.
To je hodne odvazne tvrzeni…