Co si představujete pod pojmem velkoryseji ? V sobotu jsem tam šel od Kramolné až dolu,kde se bude razit tunel a je to opravdu stavba ve velmi složitém terénu.
Obrovská škoda je, že bude u Vysokova kruhový objezd pro křížení silnic I/33 a I/14. Bohužel bude tak nešťastně do kopce, že tohle bude 100% špunt a budou se tady štosovat auta za pomalu se rozjíždějícími kamiony. Tady se podle mého názoru hodně zbytečně šetří.
Instrus
11 hodin
Mimochodem, proč se nestaví v nějakém rozumnějším profilu?
Pokud se nepletu, jedna z možností uvažuje zaústění polského eska
Hlavně se to razantně zlepší po dostavbě naší D11 a také ještě polské S5, samozřejmě jsem ale trochu nešťastný z chybějících přímých ramp na křižovatce ve Vysokově směr PL – HK a HK – PL, vše bude muset přes kruháč.
To ano. Ale je otázkou, zda to bude nejlepší řešení. Je to sice nejkratší cesta od Prahy nebo HK např. do Nysy, Opole apod., ale od hranic v Náchodě-Bělovsi až do Klodzka se řidiči budou nadále ploužit přes obce: Kudowa Zdrój, Jeleniów, Duszniki, Szytna, Szalejów Górny….všude padesátka, samé radary, i policie tu často s chutí měří rychlost, četné zákazy předjíždění. Navíc se zde zdolává hlavní hřeben Orlických hor, i když jen na jejich okraji, kde to přes veškerou snahu silničářů bývá v zimě problematické a zejména kamiony tu často uvíznou i na mnoho hodin To se pak nejezdí a na… Číst vice »
Dobrá zpráva. Škoda jen že to nepojali trošku velkoryseji. Snad se tam nikde nebudu tvořit kolony.
Přejme stavitelům mnoho zdaru ať se jim dílo daří.
Co si představujete pod pojmem velkoryseji ? V sobotu jsem tam šel od Kramolné až dolu,kde se bude razit tunel a je to opravdu stavba ve velmi složitém terénu.
Obrovská škoda je, že bude u Vysokova kruhový objezd pro křížení silnic I/33 a I/14. Bohužel bude tak nešťastně do kopce, že tohle bude 100% špunt a budou se tady štosovat auta za pomalu se rozjíždějícími kamiony. Tady se podle mého názoru hodně zbytečně šetří.
Mimochodem, proč se nestaví v nějakém rozumnějším profilu?
Pokud se nepletu, jedna z možností uvažuje zaústění polského eska
Polská S8 je plánována směr Lichkov (Králíky).
Jestli máte 4 miliardy navíc……. Pro plánované intenzity to stačí bohatě. Spousta dopravy končí a začíná v Náchodě.
No nemyslím si. Řekl bych že většina dopravy tam bude tranzitní. Kolikrát to stojí už na kopci a než se člověk proskáče těmi kruháči tak zešedivý.
í
Můj názor je, že se situace o něco zlepší příští rok, až se otevře přeložka II/303. V tu dobu se tranzit na Broumovsko přesune na Polskou ulici.
Hlavně se to razantně zlepší po dostavbě naší D11 a také ještě polské S5, samozřejmě jsem ale trochu nešťastný z chybějících přímých ramp na křižovatce ve Vysokově směr PL – HK a HK – PL, vše bude muset přes kruháč.
Směr HK – PL a PL – HK bude muset přes kruhový objezd. Směr HK – Nové Město nad Metují a Nové Město nad Metují – Náchod boude mít bypass.
Tak snad bude hotová D11 dřív než tady to, jinak bude část Polska jezdit tudy
Část Polska tudy bude jezdit i po dodělání D11.
To ano. Ale je otázkou, zda to bude nejlepší řešení. Je to sice nejkratší cesta od Prahy nebo HK např. do Nysy, Opole apod., ale od hranic v Náchodě-Bělovsi až do Klodzka se řidiči budou nadále ploužit přes obce: Kudowa Zdrój, Jeleniów, Duszniki, Szytna, Szalejów Górny….všude padesátka, samé radary, i policie tu často s chutí měří rychlost, četné zákazy předjíždění. Navíc se zde zdolává hlavní hřeben Orlických hor, i když jen na jejich okraji, kde to přes veškerou snahu silničářů bývá v zimě problematické a zejména kamiony tu často uvíznou i na mnoho hodin To se pak nejezdí a na… Číst vice »