Další personální změny na SŽDC. Náměstek pro řízení provozu Josef Hendrych končí
Náměstek pro řízení provozu SŽDC Josef Hendrych. Foto: SŽDC
Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) bude mít po více než čtyřech letech nového náměstka pro řízení provozu. Josef Hendrych po
Takže varianta řízení regionálních tratí z RDP (regionálních dispečerských pracovišť) padá? Přece bývalý ředitel CDP nebude říkat, že je to varianta špatná…
Neřešte co vám nepřísluší a za Jasenčáka buďte rádi.
Tady je otazka,zda se novy namestek dokaze odvazat z minule funkce a prekroci svuj stin. Rizeni provozu z CDP bude velka rana do lidskych zdroju,nebot nemuzeme chtit mobilitu po zamestnancich bez zajisteni zazemi. Napr. ZSR prispiva na ubyt.v 250€ mesicne po 3 roky pro ty,co jdou na misto,kde chybi lidi. A SZDC? Par posteli na cerno ma CDP,nebo spani v aute na parkovisti.
Hlavně už proboha vyhoďte všechny na vedoucích pozicích, co mají vystudovanou hnojárnu v Suchdole a podobné školy. Tito lidi vlakem v životě nejeli a nemají o železnici ani páru.
Když studoval Pepa Hendrych (je ročník narození 1954), tak v Suchdole byla skutečně jen „klasická hnojárna“ (VŠZ), žádná „ČZU“, kde teď lze studovat kde-co – a tehdy neexistovala vlastně ani současná „DF ČVUT“, ani „DF UJP“, byla jen VŠD v Žilině (se dvěma „civilními“ a jednou „vojenskou“ fakultou) a jinde se „doprava“ jako taková (jako specializovaný obor) skutečně studovat nedala. A pokud jde o něho samotného, železnici rozumí a vztah k ní má od malička, protože je původem ze železničářské rodiny.
A bude-li jeho nástupcem Mirek Jasenčák, tak to nejspíše také nebude „šlápnutí vedle“.
A koho dostaneme, jako náhradu za Jasenčáka, na CDP ? Všichni se hrozíme, aby to nebyl jeden nejmenovaný manažer. (-:
Karel.
…aby to nebyl jeden nejmenovaný manažer.
Jo, tak ten to bude.
A pokud sa nenaučíte plánovat a dělat opravy a údržbu v noci od 0:00 do 04:00 tož sekec mazec. A ještě jednou zavřete trať na tédeň, kvůli sekání trávy a náletovky, tož mu koupíme aj bič, na vás všecky.
Dělat většinu výluk ( těch na sekání trávy a podobně ) v noci by nebyl problém. Jen by to chtělo trochu upravit předpisy o bezpečnosti práce a hlavně to vysvětlit těm stěžovatelům, co svýma stížnostmi na to, že je to v noci ruší, ty noční výluky defacto znemožnili.
Převezměte manuály od DB netz. Ani nevíš, jak se cítí fíra co přejede hranice. Převezme vlak zpoždědej, protože u Kostomlat šmrdlijou pár kiláků údržby. Na druhé straně projede pěti,šesti výlukama, klidně celkem o sto kilometrech. A je jedno jestli je to oprava přejezdu, mazání vexle, výměna drátu, broušení, zasouvání propustků nebo vybagrování spodku a kompletní obnova štreky. Bezpečnost práce je tam díky zábradlí, technice a sicherungs posten na vysoké úrovni. Když je potřeba, tak si klidně v noci zavřo celo trať, bo vědí, že zrobijo hromadu roboty. Holt se u nás rozhazuje marama, jak Onasisové. Robí se pár hodin denně… Číst vice »
A kosení trávy, sa robí přes den a za plnyho provozu.
Přinejhoršim sa hodí pod glajze mobilní zabradlí. Ale dost často ani to ne.
Pan Kolář jde na místo pana Jasenčáka..nic se v podstatě nemění.