Další personální změny na SŽDC. Náměstek pro řízení provozu Josef Hendrych končí

Náměstek pro řízení provozu SŽDC Josef Hendrych. Foto: SŽDCNáměstek pro řízení provozu SŽDC Josef Hendrych. Foto: SŽDC

Správa železniční dopravní cesty (SŽDC)  bude mít po více než čtyřech letech nového náměstka pro řízení provozu. Josef Hendrych po

11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jiří 2

Takže varianta řízení regionálních tratí z RDP (regionálních dispečerských pracovišť) padá? Přece bývalý ředitel CDP nebude říkat, že je to varianta špatná…

W.

Neřešte co vám nepřísluší a za Jasenčáka buďte rádi.

Vojta

Tady je otazka,zda se novy namestek dokaze odvazat z minule funkce a prekroci svuj stin. Rizeni provozu z CDP bude velka rana do lidskych zdroju,nebot nemuzeme chtit mobilitu po zamestnancich bez zajisteni zazemi. Napr. ZSR prispiva na ubyt.v 250€ mesicne po 3 roky pro ty,co jdou na misto,kde chybi lidi. A SZDC? Par posteli na cerno ma CDP,nebo spani v aute na parkovisti.

To

Hlavně už proboha vyhoďte všechny na vedoucích pozicích, co mají vystudovanou hnojárnu v Suchdole a podobné školy. Tito lidi vlakem v životě nejeli a nemají o železnici ani páru.

železničář v důchodu

Když studoval Pepa Hendrych (je ročník narození 1954), tak v Suchdole byla skutečně jen „klasická hnojárna“ (VŠZ), žádná „ČZU“, kde teď lze studovat kde-co – a tehdy neexistovala vlastně ani současná „DF ČVUT“, ani „DF UJP“, byla jen VŠD v Žilině (se dvěma „civilními“ a jednou „vojenskou“ fakultou) a jinde se „doprava“ jako taková (jako specializovaný obor) skutečně studovat nedala. A pokud jde o něho samotného, železnici rozumí a vztah k ní má od malička, protože je původem ze železničářské rodiny.
A bude-li jeho nástupcem Mirek Jasenčák, tak to nejspíše také nebude „šlápnutí vedle“.

Karel

A koho dostaneme, jako náhradu za Jasenčáka, na CDP ? Všichni se hrozíme, aby to nebyl jeden nejmenovaný manažer. (-:

X 1

Karel.
…aby to nebyl jeden nejmenovaný manažer.
Jo, tak ten to bude.
A pokud sa nenaučíte plánovat a dělat opravy a údržbu v noci od 0:00 do 04:00 tož sekec mazec. A ještě jednou zavřete trať na tédeň, kvůli sekání trávy a náletovky, tož mu koupíme aj bič, na vás všecky.

Karel

Dělat většinu výluk ( těch na sekání trávy a podobně ) v noci by nebyl problém. Jen by to chtělo trochu upravit předpisy o bezpečnosti práce a hlavně to vysvětlit těm stěžovatelům, co svýma stížnostmi na to, že je to v noci ruší, ty noční výluky defacto znemožnili.

X 1

Převezměte manuály od DB netz. Ani nevíš, jak se cítí fíra co přejede hranice. Převezme vlak zpoždědej, protože u Kostomlat šmrdlijou pár kiláků údržby. Na druhé straně projede pěti,šesti výlukama, klidně celkem o sto kilometrech. A je jedno jestli je to oprava přejezdu, mazání vexle, výměna drátu, broušení, zasouvání propustků nebo vybagrování spodku a kompletní obnova štreky. Bezpečnost práce je tam díky zábradlí, technice a sicherungs posten na vysoké úrovni. Když je potřeba, tak si klidně v noci zavřo celo trať, bo vědí, že zrobijo hromadu roboty. Holt se u nás rozhazuje marama, jak Onasisové. Robí se pár hodin denně… Číst vice »

X 1

A kosení trávy, sa robí přes den a za plnyho provozu.
Přinejhoršim sa hodí pod glajze mobilní zabradlí. Ale dost často ani to ne.

kvik

Pan Kolář jde na místo pana Jasenčáka..nic se v podstatě nemění.