Další obchvat na I/19. ŘSD poslalo k posouzení přeložku u Čížkova, stavět se má koncem dekády
Silnice I/19, obchvat Chýnova. Pramen: ŘSD
Nejdále v přípravě je zřejmě obchvat Starého Pelhřimova, který by se měl stavět v letech 2025 až 2027.
1/19 je dobrá v úseku Milevsko -Letovská křižovatka, kde se dnes staví D4. Od kruhového objezdu u obce Oltyne, kde se 1/19 uhybá ze směru z Tábora na Písek ta silnice už je mimo limit . Dražice. Obec kde silnice vede snad 2 km . Průměrná rychlost cca 25km/h Prudké kopce. Průjezd vesnici cca 8 minut . Atd atd
Cca v trase I/19 (by) měla vzniknout dálnice a tenhle paskvil pak přečíslovat na II/619. V případě dálniční spojky Tábor-Humpolec by se i z Č.B. do Brna jelo po dálnici. Z Plzně do Brna mimo Prahu. Mnohem důležitější než nesmysl s přestavbou x dálnic na 3 pruhy…
ČR jen dostavuje plán z 60.let, nějakého nového návrhu v reakci na demografické a další změny se asi nedočkáme. Tranzit a Poláci by měli jezdit po středočeském okruhu a ne přes Prahu. Ten by mohl využít část D6, aby alespoň k něčemu byla.
Přijde mi, že se to staví stále jako velkorysá I/19 mezi polema a vesnicema a nad dálniční alternativou pro transitní dopravu Jihlava – Plzeň se nikdo ani nezamýšlel. Protože proč by, když jsou tam tak nízké intenzity? A až se tam díky těm přeložkám doprava stahne, budou plánovači kroutit hlavou, proč to sakra nestačí když je to nový..
Jezdím tudy často. Ten provoz opravdu za poslední roky zhoustl. Nejvíce při zprovoznění D3 až k Budějovicím. Je to nejrychlejší trasa východ-jih. Nyní je nejproblematičtější napojení dálnic jak u Tábora, tak i u Humpolce.
ČB – Pelhřimov býval za 70-80 min. Nyní je za 60 min. S touhle přeložkou a obchvatem starého Pelhřimova to buď tak za 55 min. Samozřejmě, pokud Chýnov nedá na svůj nový obchvat 60tku. Rád bych v budoucnu viděl i přestavbu onoho odporného železničního podjezdu za Chýnovem, který, jakoby vyzýval kamiony k špajcnutí.
Podjezd u Chýnova je řešen v rámci stavby obchvatu Kladrub, viz odkazovaný leták.
Aspon, ze to tentokrat nedoprasili urovnovou krizovatkou…
Nadruhou stranu proč stávající průtah má být pro směr od západu na východ západně od Čížkova zachován cca ve stávající poloze, ale východně od něj má být kus stávajícího přímého úseku zrušen a nahrazen kousek severně novou mírně se klikatící pčeložkou?
Ta doprava mezi Humpolcem a Táborem / Chýnovem je poslední roky naprosto katastrofální, těch aut je opravdu spousta, klasická transitní spojovací silnice. Souhlasím, že obchvaty jsou fajn, ale tady by měl vzniknout dálnice, spojení D1 a D3 a do budoucna i dále na Plzeň jako jižní varianta spojky Brno, Plzeň, Německo.
To by řešil středočeský dálniční okruh. Nějaké plány zřejmě existují, ale asi nic aktuálního.
V letošním roce by měla být dokončena koncepce dalšího rozvoje české dálniční sítě po roce 2030, kde D19 v určité podobě bude nepochybně zahrnuta
Upřímně doufám, že se tak stane … + spojení D1-D11
Ano, rychlostní komunikace ve stopě I/38 dává smysl až na D10 a dále na západ podél I/16 do Slaného event. až do Řevničova na D6
snad se podaří přednostně řešit obchvat Lejčkova
No na D19 zapomeňte, to je dost nereálná stavba.
Teď jsem viděl nějaký dokument z roku 1963 ze stavby Žďákovského mostu. Tehdy v něm bylo řečeno, že se jedná o budoucí součást dálnice z Brna do Plzně, což mě dost pobavilo… uplynulo 60 let.. a nic…
Na dálnici by vedle současného Žďákovského mostu museli postavit ještě jeden, čtyři pruhy se na něj fakt nenarvou. Snad jedině cyklopruhy. 😁
Palec nahoru. Take fandim D19. A jeste by to chtelo obchvat Obratane a Zarybnicne Lhoty.
Ještě by to chtělo kompletní obchvat úseku Plzeň Lety. Já vím, nebude, ale…
Obchvaty jsou fajn, chce to ještě přidat předjížděcí pruhy.
Úplně nejlepší by byla D19/20.
Obchvaty stávajících silnic reálně žel doslova jen hasí roky trvající pčehl cení měst a obcí tranzitní dopravou, ale nikoliv stav, že mnohdy tranzitní doprava jede raději násobně delší trasou – často dopravně nesmyslně přes dopravou přetíženou Prahu a její okolí DLE MĚ ČR POTŘEBUJE PLÁNOVANOU SÍŤ DÁLNIC ROZŠÍŘIT O TZV. Český okruh, jenž by měl vést cca. 1.) V JIHOVÝCHODNÍ ČÁSTI – https://mapy.cz/s/mubovurolu : D5 JIŽNĚ OD PLZNĚ – ROŽMITÁL POD TŘEMŠÍNEM – D4 JIŽNĚ OD PŘÍBRAMI (část právě stavěného úseku D4 severně od Mirovice/Lety rozšířena na 3+3 pruhy a dále i spřevedením úseku I/20 pod ní zajistí kapacitní rychlé… Číst vice »