Další nové vlaky pod Eiger. BOB kvůli rostoucí poptávce objednaly dalších pět jednotek
Nové jednotky ABeh 4/8 pro Berner Oberland-bahn. Foto: BOB

Jde již o druhé využití opce pro provoz vlaků v okolí Interlakenu.
Jde již o druhé využití opce pro provoz vlaků v okolí Interlakenu.
Súhlasím s komentárom nižšie. Tiež sme tam zažili staršie jednotky, snáď aj bez WC, a to je lístok na túto komercializovanú atrakciu („Top of Europe“, v skutočnosti top of nothing, je to najvyššie položená železnica v Európe a druhá na svete, ale to je tak všetko) i na švajčiarske pomery extrémne drahý.
Zrovna tento týden jsem tam byl. Na polovině jednotek mají staré motoráky, které používají i jako řidičáky k těmto soupravám. Intervaly 30 min a plné až po střechu neustále.
Jj, i ve Švýcarsku potkáte staré křápy.
Stará vozidla ano, ale v perfektním technickém stavu. Takže žádné křápy.
30 minut? To by mě zajímalo, jak takový interval chtějí – dle článku – navýšit na 15. 🙂
Mě taky – jestli 15min. interval až do Grindelwaldu/Lauterbrunnenu (a jak to vyjezdit), anebo pořád 30min. interval, ale delší soupravy (a už nerozpojovat v odbočné stanici Zweilütschinen).
asi tak, kdo nepochopil poznámku od Františka – no já nevím, ale pokud se má interval změnit z 30 na 15 minut, tak se interval zkracuje ne? Jinak se může i prodloužit, ale nevím, jak by se mohl navýšit. Tak maximálně kapacita se může navýšit. Čekal bych, že v těchto pojmech budou mít chlapci Z Dopravy jasno, aby věděli, jak s nimi zacházet z hlediska češtiny.