Další mimořádnost na slovenské železnici. V Košicích vykolejil vůz osobního vlaku
Vykolejení vozu v Košicích. Zdroj: railpage.net

K vykolejení došlo na stejném místě, kde už před dvěma lety vykolejil pantograf.

K vykolejení došlo na stejném místě, kde už před dvěma lety vykolejil pantograf.
Vy se tu všichni divíte, proč končí tolik vlaků mimo koleje, ale uvědomte, jak jsou úzké a jak úzká kola mají vlaky, takže není vůbec snadný úkol se na nich udržet, na rozdíl od toho když jedete Fabií v dálničním pruhu.
Koho vyhodí tentokrát? 🙂
Fascinuje ma koľko ľudí je tu schopných nadávať na nepozorných železničiarov, ale nepozrú si ani dátum ani celú fotku poriadne – a už všetko dopodrobna rozoberajú… 😂
Myslíte fotografie z vykoľajenia dnes ráno alebo tú fotku z vykoľajenia pantografu z roku 2023? Nejak som nepochopil Váš point.
To chce alespoň dvě kamery do kabiny.
Něco podobného se stalo v Praze, snad na kolejnicích R60, taky na podzim při podobném počasí. Zajímalo by mě, jaký typ kolejnice to byl tentokrát.
Také mi ta odlomená hlava kolejnice byla nějaká povědomá.
Kdyby byla na stanovišti strojvedoucího kamera, tak se to zajisté nestane! Předpokládám, že Fico toho fíru odvolá.
Záběry ze stanoviště už jsou k dispozici???
Strojvedoucí určitě čuměl do telefonu!!
A teď další lom kolejnice u Kysaku… co tam se děje.
Kolejnice na hraně životnosti. I v Česku byly takové tratě.
Snaha byť vtipný: Rusi sem poslali chladný vzduch v ktorom krehnú koľajnice.
Tak to už jde do tuhého, to už se musí bát i krtci v okolí, jestli je Fico neodvolá z funkce. 😁
Skoda, ze uz nejsou ty kamery u firy … mohli jsme se koukat, jak se lekne 🙂
Nakonec prostě zruší komplet všechnu dopravu na železnici a bude.
Pískej konec.
Tak teď by měl Fico odvolat šéfa železáren, ministra průmyslu a dopravy a všechny výhybkáře 🤣
Predevsim by mel odvolat sam sebe
Jak už říkal jeho pokrevní bratr Andrejtou – Nikty něodstúpim! Nikty!!!!😃
Všechno vyřeší více kontrol strojvedoucích nebo snad ne?
Nie, tentokrát to porieši kamera na stavadlo, že čo robil signalista…
Predpokladám, že znova nebude nikoho trápiť absencia v podstate akéhokoľvek zab zar, kedy v roku 2025 musí v druhom najväčšom meste výpravca fyzicky skontrolovať voľnosť koľaje a kde bez najmenšieho problému je možné „podhodiť“ vlak
Mám pocit, že do roka a do dne budou mít úplně všichni zaměstnanci, včetně kancelářských profesí, čelovky s kamerama, aby se dala kontrolovat činnost i na záchodě.
Tak teď budou muset zvýšit kontroly jak na trati, tak u výrobce kolejnic. Možná i opakovat seznání trati pro ten vykolejený vagon, aby se to víckrát nestalo.
Rusko ani nemusí sabotovat slovenské železnice, oni to evidentně zvládají sami 🙂
šturc! dejte tam šturc pro vykolejené vozy? ať se to raději rozmlátí, ale hlavně ať to nedojede ke hraně nástupiště!
Tak už asi po 4té stejné místo, stejná nehoda – jestli ono tam nebude krátký čas na průjezd vlaku a uvolnění závěru výměn.. ?? Hmmm? 🙂
Že by šlo házet vexlema dřív, než vozidlo opustí vexli?
Fotka 4? Dosud by mě nenapadlo, že se s ocelí může něco takového stát.
Nízka teplota, na pohľad krehký lom?
No právě, taky se mi to jeví jako křehký lom, ale přece kolejnice nemůže zkřehnout při -2 stupních.
Třeba soudruzi ze SR někde udělali chybu, no 😃
Nevieme koľko °C tam v noci bolo, koľajnica nemusela byť vyrobená z požadovaného materiálu. Dodávateľ/výrobca tej koľajnice by mohli byť dohľadateľní a zvyšky koľajnice by sa mohli dať na metalurgické preskúmanie, či ich zloženie zodpovedá požadovanému. Snáď sa to dôkladne vyšetrí. Lebo ten lom koľajnice naozaj nevyzerá dobre.
To se jistě bude vyšetřovat, ale zarazilo mě, že vůbec něco takového je možné v Evropě ve 21. století – ta kolej vypadá zánovně.
Taky na tu kolejnici koukám jako blázen… No, nejsem traťovák, ale tohle není destrukce jedním rychlikovym vozem snad.
V jaký Evropě 🤣?
Skôr ma zaujíma, kde všade sa koľajnice od toho dodávateľa a výrobcu použili. Konkrétna „šarža“. Všetko by malo byť spätne dohľadateľné. Potenciálne môžu byť koľajnice z vadného materiálu použité na desiatkach kilometrov tratí. A riskoavť krehký lom pod nejakým vlakom pri -20°C nebude nikto. Môže to byť potenciálne veľký prúser.
Před lety vykolejilo pendolino v Praze u Horních Počernic, ty kolejnice vypadaly podobně.
Dík za nasměrování. Zde je závěrečná zpráva, byl tam únavový lom kolejnice (20 let v provozu).
https://di.gov.cz/uploads/Zpravy/MU/MU_Kyje_Praha_Bechovice.pdf
Len v dnešnom prípade, ak dobre pozerám, nastal lom na koľaji č. 9 (tam stál pripravený Ex do Bratislavy), nie č. 11, na ktorú prichádzal vykoľajený Os
To mi taky vrtá v hlavě. Takže spíš podhozená vexle a ten poslední podvozek pak prostě dokonal dílo na té urvané kolejnici, jak ho to táhlo bokem?
Mohlo by být, viz foto 4/6, vypadá to hnutě už od srdcovky.
Dolních, ty Horní jsou na lyské trati, ale to je detail.
Něco podobného se stalo v Praze. Pod Pendolínem se rozlámaly kolejnice.