Další mimořádnost na slovenské železnici. V Košicích vykolejil vůz osobního vlaku

Vykolejení vozu v Košicích. Zdroj: railpage.netVykolejení vozu v Košicích. Zdroj: railpage.net

K vykolejení došlo na stejném místě, kde už před dvěma lety vykolejil pantograf.

Odebírat
Upozornit na
guest
41 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Béďa Havránek

Vy se tu všichni divíte, proč končí tolik vlaků mimo koleje, ale uvědomte, jak jsou úzké a jak úzká kola mají vlaky, takže není vůbec snadný úkol se na nich udržet, na rozdíl od toho když jedete Fabií v dálničním pruhu.

Tomáš Záruba

Koho vyhodí tentokrát? 🙂

Antoš

Fascinuje ma koľko ľudí je tu schopných nadávať na nepozorných železničiarov, ale nepozrú si ani dátum ani celú fotku poriadne – a už všetko dopodrobna rozoberajú… 😂

Peter Sabol

Myslíte fotografie z vykoľajenia dnes ráno alebo tú fotku z vykoľajenia pantografu z roku 2023? Nejak som nepochopil Váš point.

Smutný jsi

To chce alespoň dvě kamery do kabiny.

N.N.

Něco podobného se stalo v Praze, snad na kolejnicích R60, taky na podzim při podobném počasí. Zajímalo by mě, jaký typ kolejnice to byl tentokrát.

Petr

Také mi ta odlomená hlava kolejnice byla nějaká povědomá.

L. P.

Kdyby byla na stanovišti strojvedoucího kamera, tak se to zajisté nestane! Předpokládám, že Fico toho fíru odvolá.

Gali

Záběry ze stanoviště už jsou k dispozici???
Strojvedoucí určitě čuměl do telefonu!!

robert

A teď další lom kolejnice u Kysaku… co tam se děje.

Pezos

Kolejnice na hraně životnosti. I v Česku byly takové tratě.

knedlo

Snaha byť vtipný: Rusi sem poslali chladný vzduch v ktorom krehnú koľajnice.

Pavel Kopeček

Tak to už jde do tuhého, to už se musí bát i krtci v okolí, jestli je Fico neodvolá z funkce. 😁

david

Skoda, ze uz nejsou ty kamery u firy … mohli jsme se koukat, jak se lekne 🙂

fabec

Nakonec prostě zruší komplet všechnu dopravu na železnici a bude.

centurion.ocean.0x

Pískej konec.

Marťas

Tak teď by měl Fico odvolat šéfa železáren, ministra průmyslu a dopravy a všechny výhybkáře 🤣

Matfyzák

Predevsim by mel odvolat sam sebe

Marťas

Jak už říkal jeho pokrevní bratr Andrejtou – Nikty něodstúpim! Nikty!!!!😃

Igor

Všechno vyřeší více kontrol strojvedoucích nebo snad ne?

peter.hudec88

Nie, tentokrát to porieši kamera na stavadlo, že čo robil signalista…
Predpokladám, že znova nebude nikoho trápiť absencia v podstate akéhokoľvek zab zar, kedy v roku 2025 musí v druhom najväčšom meste výpravca fyzicky skontrolovať voľnosť koľaje a kde bez najmenšieho problému je možné „podhodiť“ vlak

MaC

Mám pocit, že do roka a do dne budou mít úplně všichni zaměstnanci, včetně kancelářských profesí, čelovky s kamerama, aby se dala kontrolovat činnost i na záchodě.

Jan Tichavský

Tak teď budou muset zvýšit kontroly jak na trati, tak u výrobce kolejnic. Možná i opakovat seznání trati pro ten vykolejený vagon, aby se to víckrát nestalo.

Matěj V.

Rusko ani nemusí sabotovat slovenské železnice, oni to evidentně zvládají sami 🙂

cestovatel

šturc! dejte tam šturc pro vykolejené vozy? ať se to raději rozmlátí, ale hlavně ať to nedojede ke hraně nástupiště!

Tak už asi po 4té stejné místo, stejná nehoda – jestli ono tam nebude krátký čas na průjezd vlaku a uvolnění závěru výměn.. ?? Hmmm? 🙂
Že by šlo házet vexlema dřív, než vozidlo opustí vexli?

Kubrt

Fotka 4? Dosud by mě nenapadlo, že se s ocelí může něco takového stát.

knedlo

Nízka teplota, na pohľad krehký lom?

Kubrt

No právě, taky se mi to jeví jako křehký lom, ale přece kolejnice nemůže zkřehnout při -2 stupních.

Marťas

Třeba soudruzi ze SR někde udělali chybu, no 😃

knedlo

Nevieme koľko °C tam v noci bolo, koľajnica nemusela byť vyrobená z požadovaného materiálu. Dodávateľ/výrobca tej koľajnice by mohli byť dohľadateľní a zvyšky koľajnice by sa mohli dať na metalurgické preskúmanie, či ich zloženie zodpovedá požadovanému. Snáď sa to dôkladne vyšetrí. Lebo ten lom koľajnice naozaj nevyzerá dobre.

Kubrt

To se jistě bude vyšetřovat, ale zarazilo mě, že vůbec něco takového je možné v Evropě ve 21. století – ta kolej vypadá zánovně.

Cargo10

Taky na tu kolejnici koukám jako blázen… No, nejsem traťovák, ale tohle není destrukce jedním rychlikovym vozem snad.

Marťas

V jaký Evropě 🤣?

knedlo

Skôr ma zaujíma, kde všade sa koľajnice od toho dodávateľa a výrobcu použili. Konkrétna „šarža“. Všetko by malo byť spätne dohľadateľné. Potenciálne môžu byť koľajnice z vadného materiálu použité na desiatkach kilometrov tratí. A riskoavť krehký lom pod nejakým vlakom pri -20°C nebude nikto. Môže to byť potenciálne veľký prúser.

Pavel

Před lety vykolejilo pendolino v Praze u Horních Počernic, ty kolejnice vypadaly podobně.

Kubrt

Dík za nasměrování. Zde je závěrečná zpráva, byl tam únavový lom kolejnice (20 let v provozu).
https://di.gov.cz/uploads/Zpravy/MU/MU_Kyje_Praha_Bechovice.pdf

Patrick

Len v dnešnom prípade, ak dobre pozerám, nastal lom na koľaji č. 9 (tam stál pripravený Ex do Bratislavy), nie č. 11, na ktorú prichádzal vykoľajený Os

Jarda

To mi taky vrtá v hlavě. Takže spíš podhozená vexle a ten poslední podvozek pak prostě dokonal dílo na té urvané kolejnici, jak ho to táhlo bokem?

N.N.

Mohlo by být, viz foto 4/6, vypadá to hnutě už od srdcovky.

Twix

Dolních, ty Horní jsou na lyské trati, ale to je detail.

N.N.

Něco podobného se stalo v Praze. Pod Pendolínem se rozlámaly kolejnice.