Další město zdraží veřejnou dopravu. V Mostě a Litvínově bude stát základní jízdenka 20 korun

Tramvaj EVO2 v barvách Dopravního podniku měst Mostu a Litvínova. Foto: DPmMLTramvaj EVO2 v barvách Dopravního podniku měst Mostu a Litvínova. Foto: DPmML

Ke zvýšení cen dojde po 12 letech.

32 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Karel

Tak hlavně, že mají odpady „zadarmo“ 🙂

Zbyněk

Zrovna město, kde donedávna byly nejnižší platy řidičů v republice a manažeři si za to vypláceli obrovské odměny. Bravo, město, které má na obyvatele nejvíce kontrolorů přepravy zdražuje jízdné. Je vidět, že ti samí manažeři zůstali na svém místě.

Zbyněk

Opravuji: Souměstí…

Karel

Víš prd…

Zbyněk

No, hlavně, že ty máš vhled, který si tu píšeš.

robert

V pohodě, stejně je nepoužitelná. Horší MHD má snad už jen Chomutov a Havířov.

PetrB

Zajímavý názor, ale v Mostě jezdí páteřní linka 30 ve všední dny od 05:00 hod. do 18 hod. v intervalu 7-8 min., následně do 20 hod. v intervalu 15 min. a od 20 hod. do půlnoci v intervalu 30 min. Linky 5 a 17 mají interval 30 min. ve všechny dny, ve špičkách 15 min. Ostatní linky jsou v provozu v intervalu 60 min., ve špičkách poloviční, přičemž v některých relacích jsou linky proloženy, např. mezi Nádražím – OD Prior přes Sukovu je souhrnný interval 15 min. ve všechny dny, ve špičce 7-8 min. (linky 5, 20 a 22). Mezi… Číst vice »

robert

Jo, super, ale ročenka SPD ČR s údaji o přepravených cestujících prostě říká, že je k ničemu. Neberu poslední dva roky kovidu, ale ten počet klesal už předtím.
Není to názor, je to fakt. Ten systém je nepoužitelný a na počtu cestujících je to vidět. Podívej se na tu ročenku z roku 2019.

Ondřej

Je bohužel vidět, že o tom víš opravdu prd. Počty cestujících jsou na taková dvě města více než dobré. A o tom, že se nedá využívat jsi slyšel kde? Kdybys tu pravidelně jezdil, věděl bys, že intervaly jsou na většině linek ideální a pokrytí lepší než ve spoustě stejně velkých nebo větších měst.

Twix

Jen detail, když ředitel tvrdí že se mu zdražila nafta – nejezdí náhodou všechny autobusy tohoto DP už asi 20 let na plyn?

mufiklo

Už 20 let ne

Twix

OK díky, měl jsem právě jen tuto 20 let starou informaci.

Matěj

Právě naopak. DP vyměnil autobusy na plyn, které nakoupil v minulosti, zpět za autobusy na naftu….

Petr K.

Poslední plynový autobus byl letos vyřazen. Vše je zase v naftě.

Tomek Mašek

Mohli s tím zdražení počkat až bude hotová oprava tram linky Most-Litvínov.
Tahle to bude nejdražší a zároveň nejrozkopanější snad kdy vůbec.

Možná je to ale způsob jak naladit věřejnost na to, že ředitel DP musí pryč o co se tam už tak nějak někteří politicky snaží (kolik voličů skutečně chápe, že ředitel ceny neurčuje, že?)….

Zdeněk

Mostecký deník píše, že se roční jízdné zdražovat nebude, tak jsem zvědav…

PetrB

Takže tarif DÚK nedraží, ale tarif MHD ano. Tak bude lepší si kupovat předplatné kupóny na tarif DÚK než kupóny MHD.

Daniel

Nebo DÚKapka

PetrB

Ano, jen je škoda, že v DÚKapce nelze zatím zakoupit předplatné jízdné

KarlosNov

Jen je škoda, že tarif DÚK se řídí dle měst, tudíž se zdražení bude týkat i tarifu DÚK.

On první

Takže roční jízdenka dražší než pražská před slevou. Jó v Praze je blaze, škoda že po příštích „obecních“ volbách v Praze vyhraje ODS a MHD půjde do pr…..

PetrN

No ona jde do pr… hlavně pod vedením Hriba aka nejhoršího porelovucniho primátora, zdražuje se a omezuje se tak, jako se to nikdy nedělo, předchozí vláda ANO naopak snížila cenu kuponu, nebýt příští rok obecní volby, Hřib a jeho parta už kromě krátkodobých jízdenek dávno zdrazilani kupony.. Takto nemohou, protože by Piráty definitivně pohřbil, už tak je pohřbili ve volbách sněmovních, kdy fatalne ztratili podporu zejména v pro ně tradičně silné Praze(proč asi?), která masivně kroužkovala Starosty

Jiří Kocurek

Je dávno v pr… A přitom má MHD v Praze největší podíl na dopravě ze všech provozů v ČR.

V. K.

Není noc lepšího než nesystémové zlevnění jízdenek. Volič strašně rád dostává dárečky, akorát pak dojde na situaci, kdy už není z čeho rozdávat. A to se stalo právě teď. Chytrý volič to pochopí a ocení odpovědnost, ale ostatní pak holt brblají, jak to že tentokrát nic nedostali.

On první

Zdražilo se jen jednotlivé jízdné a to zdaleka ani o inflaci. Sleva je jen na roční kupón ale počítám s plnou cenou. O kroužkování melete nesmysly, protože opravdu stačilo malé množství aktivních kroužkovačů, doporučuji si o tom něco nastudovat ať ze sebe neděláte Babiše. A máte pravdu že nejvíc je roseraná doprava v částech kde na radnici pevně vládne ODS. Je dobré si nastudovat co může magistrát a co místní radnice. A dodatek cena kupónu se snížila v době kdy dopravu měla na starost ČSSD a nyní dopravu neřídí Piráti ale obstrukční spolek Praha sobě.

Martin

No ja jeste dodam, ze hlavne v Praze meli pirati nejvetsi podporu,…

rozinka

Odpovídá to růst mezd, nebo se jízdné předražuje?

PetrB

Podrobnosti zveřejnění Dopravní podnik během příštího týdne.

K.S.

Pokryje to alespoň inflaci?

Šejdr

Ne. Pokud by chtěli vyrovnat inflaci od roku 2009 u jednotlivého jízdného, měli ze 17 na 20 Kč zdražit už vloni. Letos už by na vyrovnání inflace byla potřebná cena 21 Kč.

Axel

Šejdr – v 2009 byla jiná sazba DPH.

xyz

Ano, byla 9 %, nyní to je 10 %, co se DPH za veřejnou dopravu týče. 🙂