Další lokomotivy na zakázku. Stadler jich dodá šest pro alpskou úzkokolejku
Nové lokomotivy pro MOB. Foto: Stadler Rail
Dodávka je součástí tendru dvou společností provozujících tratě s metrovým rozchodem.
Dodávka je součástí tendru dvou společností provozujících tratě s metrovým rozchodem.
Trochu od veci, ale ak budete mať možnosť, prevezte sa tým vlakom. Nejde síce cez horské priesmyky (ak nepočítam sedlo pri Saanenmoser) a aby ste mali istotu, je lepšie si do tohoto panoramatického vlaku zakúpiť miestenku (čo ďalej predražuje i tak dosť drahý výlet), ale tá trasa je nádherná, najmä v pozdnej jari, keď lúky zakvitnú nažlto, na vrcholkoch hôr je ešte sneh a na pastvinách už kravy.
Mně se tam nejvíc líbilo jet tímto https://journey.mob.ch/de/stories/belle-epoque – na pravidelném spoji (2 páry denně) v 1h taktu.
Tzn. druhá zajímavost navíc nad rámec těch GoldenPass-Epressů, jedoucích odnedávna až do Interlakenu díky možnosti změnit rozchod „za jízdy“ v Zweisimmenu.
To mají opravdu v oficiálním letáku délku v mm a ještě špatně?
A cožpak uvedená hmotnost v mm.
Kde? Tu tam nevidím.
Error… omlouvám se, můj chybný překlad.
Čím se odlišují ty osobní a nákladní?
Ty „nákladní“ – respektive infrastrukturní, budou mít pomocný diesel.