Další letecké spojení Evropy a Austrálie. Turkish začnou létat do Sydney, zatím s mezipřistáním

Airbus A350-900 v barvách Turkish Airlines. Foto: Turkish AirlinesAirbus A350-900 v barvách Turkish Airlines. Foto: Turkish Airlines

Linka bude v provozu čtyřikrát týdně.

23 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Ivi

Mám nedávnou velmi špatnou zkušenost s turkish den před odletem ze Sydney nám zrušili let a museli jsme shánět a zaplatit nový let a zpáteční letenky stály téměř tolik jako původní, nedoplatek zatím vymáháme

Filip

Nezájem…Turecko pro mě není Evropa

Avoda

Létat poslední dva a půl roku s Turkish Airlines je jako sypat peníze Putinovi přímo do kapsy.

KrizeVychodniSpolecnosti

Putler je sice diktátor, co si nezaslouží nic dobrého, ale tvrdit podobného hlouposti, jako vy, už chce solidní dávku mentální gymnastiky…

Avoda

Takže Turkish Airlines nelétají asi tak 50x denně do Ruska a neporušují tak mezinárodní embargo?
Takže Turkish Airlines Technic neservisovaly žádné ruské letadlo?
Takže Turecko neumožňuje přelet a přistání na svém území ruským letadlům, včetně těch „ukradených“?

Takže to vše, co i v tomto okamžiku můžou všichni vidět na FR24 nebo ADS-B Exchange, je asi nějaký fake a protiruské a protiturecké spiknutí!

Air Traveller

vase teorie ma jednu malou vadu – zadne mezinarodni embargo neni, takze turkish nemohou nic porusovat

embargo vyhlasili americani, evropska unie a par dalsich zemi, ktere je ale omezene jen na letadla a spolecnosti sidlici na jejich uzemi.

Samo

To tiež nie je presné. Žiadne EÚ embargo na EÚ lietadlá neexistuje. Z pohľadu európskej legislatívy by kľudne Lufthansa mohla lietať do Moskvy. Európske sankcie zakázali lety ruských spoločností v EÚ, nie naopak. Rusko potom recipročne európskym spoločnostiam zakázalo lietať v Rusku.

Air Traveller

mate samozrejme pravdu .)

tim spis jsou tvrzeni predrecnika pouhymi smyslenkami.

Avoda

Pokud by Turecko uzavřelo svůj vzdušný prostor pro ruská ledadla jako my ostatní hned v první dny války, tak je s rusáky dávno amen.

V.N.

Není. Navíc Turecko je hodně důležitý hráč a Erdogan je mimořádně schopný politik. Jestli někdo může dovléci k jednacímu stolu jak Rusko, tak Ukrajinu, tak je to právě on. Svoje schopnosti diplomacie už dávno prokázal, když vyjednal námořní trasu pro obilí.

KrizeVychodniSpolecnosti

Dobře, tak ještě jednou. Jak sypu Putinovi přímo peníze do kapsy, když letím třeba VIE – IST – ICN?

Avoda

Tím, že podporujete leteckou společnost a stát, kteří se primárně podílí na fungování ruské ekonomiky.
Bez turecké podpory by dávno žádná válka nebyla.

Dělal jsem ve firmě, která byla exportně hodně postižena samkcemi už v roce 2014. Velice rychle si však našli cestičky, jak tam zboží dostat. Takže o tom bohužel něco vím.

Air Traveller

vy si opravdu myslíte, že už tak zničená a kulhající ekonomika turecka drží rusko a jeho ekonomiku nad vodou?

ale no tak. neblbněte.

Avoda

Asi jste jeden z těch, kteří nevidí nic pokryteckého ani oportunistického na tom, jít na Václavák demonstrovat na podporu Ukrajiny a potom si natankovat plnou nádrž ruského benzínu u maďarského MOLu a doma uvařit večeři na ruském plynu.

Až se něco semele mezi Taiwanem a Čínou a bude se zase demonstrovat, tak očekávám opět plný Václavák rozhořčených občanů … s čínskými mobily v kapsách.

Air Traveller

Takže předpokládám, že vy už 3 roky chodítě pěšky, nejezdíte ani autem a ani autobusy apod., že?

Malinko se totiž ztrácite v realitě. Ukázal jste to již oním neexistujícím embargem, a nyní opět.

V roce 2023 tvořila ruská ropa skoro 60% spotřeby ropy v ČR (podíl ruské ropy dokonce od války stoupal) a v roce 2024 je to víceméně stejné. Takže ono to není jen MOL, ruskou ropu tady máme všude.

KrizeVychodniSpolecnosti

Člověka tak odtrženého od reality, jako jste vy, už jsem dlouho neviděl, nic proti, ale ty vaše výmysly už jsou na léčbu.

KrizeVychodniSpolecnosti

Turkish jsou super – za mě nejlepší v Evropě, škoda jen, že se musí létat přes ten paskvil IST.

Jan

Co je tak špatného na IST? Podobné poznámky jsem tu četl už několikrát, ale nikdy žádnou konkrétní kritiku.

KrizeVychodniSpolecnosti

Vypíšu problémy, které mám s IST: 1) Pokaždé extrémně dlouhý taxi time (zrovna jsem tam byl v sobotu – měl jsem to za 37 minut rovných…), v pondělí to bylo lepší – 22 minut (můj nejkratší taxi time na IST). 2) Velmi dlouhé vzdálenosti k chození, třeba přestup z F prstu do A prstu je dobrých 30-40 minut chůze. 3) Pokud nejste v salónku, tak máte k dispozici jen hodinu wi-fi / 1 boarding pass 4) Vše je extrémně drahé, nevadí mi si na letišti připlatit, ale třeba bigmac v Mcáči za 500 CZK mi přijde jako přepal už :-).… Číst vice »

Air Traveller

proc je (1) peoblem? Letak s tim pocita, zpozdeni to neudela, tak je snad jedno, jestli to taxuke pet minut nebo pul hodky.

KrizeVychodniSpolecnosti

No to je právě ten problém, že dle mých zkušeností s tím leťák nepočítá, kolem těch 25 minut rezervy tam je, ale ne 40.

Air Traveller

IST je super letiste.

Jedine negativum shledavam v salonku. ale to se da prezit.