Další letecké spojení Evropy a Austrálie. Turkish začnou létat do Sydney, zatím s mezipřistáním
Airbus A350-900 v barvách Turkish Airlines. Foto: Turkish Airlines

Linka bude v provozu čtyřikrát týdně.
Linka bude v provozu čtyřikrát týdně.
Mám nedávnou velmi špatnou zkušenost s turkish den před odletem ze Sydney nám zrušili let a museli jsme shánět a zaplatit nový let a zpáteční letenky stály téměř tolik jako původní, nedoplatek zatím vymáháme
Turkish budou ze Sydney létat od prosince.
Nezájem…Turecko pro mě není Evropa
Putler je sice diktátor, co si nezaslouží nic dobrého, ale tvrdit podobného hlouposti, jako vy, už chce solidní dávku mentální gymnastiky…
vase teorie ma jednu malou vadu – zadne mezinarodni embargo neni, takze turkish nemohou nic porusovat
embargo vyhlasili americani, evropska unie a par dalsich zemi, ktere je ale omezene jen na letadla a spolecnosti sidlici na jejich uzemi.
To tiež nie je presné. Žiadne EÚ embargo na EÚ lietadlá neexistuje. Z pohľadu európskej legislatívy by kľudne Lufthansa mohla lietať do Moskvy. Európske sankcie zakázali lety ruských spoločností v EÚ, nie naopak. Rusko potom recipročne európskym spoločnostiam zakázalo lietať v Rusku.
mate samozrejme pravdu .)
tim spis jsou tvrzeni predrecnika pouhymi smyslenkami.
Není. Navíc Turecko je hodně důležitý hráč a Erdogan je mimořádně schopný politik. Jestli někdo může dovléci k jednacímu stolu jak Rusko, tak Ukrajinu, tak je to právě on. Svoje schopnosti diplomacie už dávno prokázal, když vyjednal námořní trasu pro obilí.
Dobře, tak ještě jednou. Jak sypu Putinovi přímo peníze do kapsy, když letím třeba VIE – IST – ICN?
vy si opravdu myslíte, že už tak zničená a kulhající ekonomika turecka drží rusko a jeho ekonomiku nad vodou?
ale no tak. neblbněte.
Takže předpokládám, že vy už 3 roky chodítě pěšky, nejezdíte ani autem a ani autobusy apod., že?
Malinko se totiž ztrácite v realitě. Ukázal jste to již oním neexistujícím embargem, a nyní opět.
V roce 2023 tvořila ruská ropa skoro 60% spotřeby ropy v ČR (podíl ruské ropy dokonce od války stoupal) a v roce 2024 je to víceméně stejné. Takže ono to není jen MOL, ruskou ropu tady máme všude.
Člověka tak odtrženého od reality, jako jste vy, už jsem dlouho neviděl, nic proti, ale ty vaše výmysly už jsou na léčbu.
Turkish jsou super – za mě nejlepší v Evropě, škoda jen, že se musí létat přes ten paskvil IST.
Co je tak špatného na IST? Podobné poznámky jsem tu četl už několikrát, ale nikdy žádnou konkrétní kritiku.
Vypíšu problémy, které mám s IST: 1) Pokaždé extrémně dlouhý taxi time (zrovna jsem tam byl v sobotu – měl jsem to za 37 minut rovných…), v pondělí to bylo lepší – 22 minut (můj nejkratší taxi time na IST). 2) Velmi dlouhé vzdálenosti k chození, třeba přestup z F prstu do A prstu je dobrých 30-40 minut chůze. 3) Pokud nejste v salónku, tak máte k dispozici jen hodinu wi-fi / 1 boarding pass 4) Vše je extrémně drahé, nevadí mi si na letišti připlatit, ale třeba bigmac v Mcáči za 500 CZK mi přijde jako přepal už :-).… Číst vice »
proc je (1) peoblem? Letak s tim pocita, zpozdeni to neudela, tak je snad jedno, jestli to taxuke pet minut nebo pul hodky.
No to je právě ten problém, že dle mých zkušeností s tím leťák nepočítá, kolem těch 25 minut rezervy tam je, ale ne 40.
IST je super letiste.
Jedine negativum shledavam v salonku. ale to se da prezit.