Další kraj řeší akutrolejové jednotky. V Plzni už vědí, na které tratě je nasadí
Nová jednotka Alstom Coradia Continental BEMU. Foto: Alstom

Akutrolejové jednotky umožní propojení dvou dosud samostatných linek do jedné.
Akutrolejové jednotky umožní propojení dvou dosud samostatných linek do jedné.
Spojení linek P21 a P31 ( Mirošov – Nýřany) je zajímavá alternativa.
Možnost je i Mirošov – Nezvěstice – a třeba právě ty Klatovy? Možností je více…
Možná by mohly jezdit i Slavonice – Havl. Brod. Z Kostelce do Brodu pod dráty by se asi nabily. Ale to by museli „ouředníci“ na kraji jinak přemýšlet.
Zadratovat to nejde? Jak by to vyšlo cenově? A co životnost?
To nechápu. Vždyť od 12/26 do 12/36 má na domažlické jezdit Arriva se Stadlery GTW?
Je potřeba zjistit parametry vozidel co vyrábí Škoda. A pak vypsat soutěž tak, aby vyhrála Škoda.
Další otázky? Je ještě něco nejasného?
No zbavit spojení Mirošov – Plzeň závislosti na rychlících Praha – Klatovy by to opravdu chtělo…
Ono i Plzeň-Klatovy by si oddechly.
2x za pul roku zdechlo vozidlo lokalky – jinak jezdi dle grafikonu – coz se o provozu na R16 uprimne fakt rici neda
R 16 je katastrofa.
No právě – celé to závisí na extrémně nespolehlivé R16.
Kde je původně plánovaná linka Radnice – Plzeň – Bezdružice ?
Třeba…..už v provozu? 🤔
Linka v provozu je, ale zatím ne v BEMU.
Jako dobrý, ale Heřmanka i Stod se snad bude dratovat, ne? Já vím já vím.. máme tady SŽ, ale to by snad mohli stihnout..
Jo drátovat se bude, ale na svatýho Někdejše…
Myslím, že pokud SŽ, tak to bude spíše na svatýho Užbrzyše. 🙂
Nemá to stavební povolení, tak to stavět nejde.
Důležitá poznámka a tam za to může stát s tím že jsou malé platy u úředníků, protože v Plzni je s tím na stavebním úřadu velké problém a chybí tam neustále.
A jde to přes Plzeň, nebo přes DESÚ?
Minimálně na Domažlice určitě přes Plzeň
, DESÚ toho tolik zas nemá ještě
Na Stod asi budou ty plně elektrické, ale taky chtěli jezdit Plzeň – Horšák, to by mohlo
být na ty BEMU oproti Heřmance…