Dvakrát týdně. To je fakt pecka. Když bude létat dvakrát denně, tak dobrý, ale dva lety týdně jsou k smíchu. To musíte mít fakt kliku, abyste se trefili.
Jan
8 dny
To bohužel není pro železnici konkurence, ale při rozumné ceně letenky bezkonkurenční nabídka
Petr
9 dny
V Budapešti jsem byl už několikrát. Poprvé jako správný šotouš vlakem, zpáteční jízdenka vyšla na 1001 korun (koupená měsíc předem, tehdy musela být vytištěná orazítkovaná na pokladně nebo průvodčím, což jsem splnil cestou do Prahy, která byla v ceně jízdenky zadarmo). Do Budapešti jsem přijel s hodinovým zpožděním, za to dobře vyspaný z lehátkového vozu. No ale pak jsem to zkusil autobusem, Regiojetem, zpáteční jízdenka tehdy vyšla na 6-7 stovek (á299-349), doba jízdy taky umožňovala spánek, ale na sedačce (23 z Florence v 6 ráno na Kelenfeldu). To jsem si ještě zopakoval s příjezdem na Nepligét (asi stejná periferie jako… Číst vice »
Knížecí rada
10 dny
V praxi to nebude vlakem o mnoho pomalejší. Hodina na letiště, hodinu na letišti předem + rezerva, v Budapešti čekání na zavazadla, doprava do centra. Z nádraží Nyugati je to do ubytování pěšky. Ale pro Katowice dobrý.
Ne, vs. cca 6 hodin. A s tím, že pokud to chcete stihnout za 4h letadlem, tak musíte na letiště autem. Jo, pro Polsko to význam má, ale pro Ostraváky nevím no.
U vlaku taky nevíte. To máte: přejezd ve Studénce, zmizelej vlak v Hodoníně, věčnej polomost přes Moravu, rozkopaná trať do DNV, vexle na 10 km/h v Blavě, další přejezd za Novejma Zámkama…a v Maďarsku se na Vás sesune svah…
Ja teda jezdím Praha-Budapest radši autem, večer po práci se to dá za 4-4:30. Lety jsou často v blbe časy, kdy se úplně nehodí k práci. Vlak trvá hrozně dlouho a úplně se v něm pracovat nedá- výpadky internetu.
No tak zrovna ta práce na internetu ve srovnání s autem… I pokud máte k ruce řidiče, v autě se nedá nic jiného než sedět (autobus je na tom podobně). Letadlo je blbost, let hádám trvá tak hodinku, ale je to ta nejmenší část toho, co člověk absolvuje. To by mělo smysl, kdyby se nastupovalo „z ulice“ a vystupovalo stejně i tak by tam pořád byl transfer na letiště. Jako bonus lety vychází v blbé časy. Je to asi jako letět do Vídně nebo do Popradu, to opravdu neni normální. Autobus to dává za 7 hodin (odjezd v 11 večer,… Číst vice »
Rei
10 dny
Je pravda, že linka Ex4 je ostuda, na českém území bez WiFi, častá zpoždění, i když je pravda, že ve valné většiny ze zahraničí. V létě neposilované, takže přecpané. Je co zlepšovat.
Dvakrát týdně. To je fakt pecka. Když bude létat dvakrát denně, tak dobrý, ale dva lety týdně jsou k smíchu. To musíte mít fakt kliku, abyste se trefili.
To bohužel není pro železnici konkurence, ale při rozumné ceně letenky bezkonkurenční nabídka
V Budapešti jsem byl už několikrát. Poprvé jako správný šotouš vlakem, zpáteční jízdenka vyšla na 1001 korun (koupená měsíc předem, tehdy musela být vytištěná orazítkovaná na pokladně nebo průvodčím, což jsem splnil cestou do Prahy, která byla v ceně jízdenky zadarmo). Do Budapešti jsem přijel s hodinovým zpožděním, za to dobře vyspaný z lehátkového vozu. No ale pak jsem to zkusil autobusem, Regiojetem, zpáteční jízdenka tehdy vyšla na 6-7 stovek (á299-349), doba jízdy taky umožňovala spánek, ale na sedačce (23 z Florence v 6 ráno na Kelenfeldu). To jsem si ještě zopakoval s příjezdem na Nepligét (asi stejná periferie jako… Číst vice »
V praxi to nebude vlakem o mnoho pomalejší. Hodina na letiště, hodinu na letišti předem + rezerva, v Budapešti čekání na zavazadla, doprava do centra. Z nádraží Nyugati je to do ubytování pěšky. Ale pro Katowice dobrý.
Tak to máme 4 hodiny, vs. 8-9 hodin vlak či bus.
Ne, vs. cca 6 hodin. A s tím, že pokud to chcete stihnout za 4h letadlem, tak musíte na letiště autem. Jo, pro Polsko to význam má, ale pro Ostraváky nevím no.
Reálně to bude 5 vs. 6 hodin bez nutnosti pytlíkování tekutin po 100 ml.
U vlaku taky nevíte. To máte: přejezd ve Studénce, zmizelej vlak v Hodoníně, věčnej polomost přes Moravu, rozkopaná trať do DNV, vexle na 10 km/h v Blavě, další přejezd za Novejma Zámkama…a v Maďarsku se na Vás sesune svah…
V letadle se někomu udělá blbě a hned máte mezipřistání na Slovensku :).
Ja teda jezdím Praha-Budapest radši autem, večer po práci se to dá za 4-4:30. Lety jsou často v blbe časy, kdy se úplně nehodí k práci. Vlak trvá hrozně dlouho a úplně se v něm pracovat nedá- výpadky internetu.
No tak zrovna ta práce na internetu ve srovnání s autem… I pokud máte k ruce řidiče, v autě se nedá nic jiného než sedět (autobus je na tom podobně). Letadlo je blbost, let hádám trvá tak hodinku, ale je to ta nejmenší část toho, co člověk absolvuje. To by mělo smysl, kdyby se nastupovalo „z ulice“ a vystupovalo stejně i tak by tam pořád byl transfer na letiště. Jako bonus lety vychází v blbé časy. Je to asi jako letět do Vídně nebo do Popradu, to opravdu neni normální. Autobus to dává za 7 hodin (odjezd v 11 večer,… Číst vice »
Je pravda, že linka Ex4 je ostuda, na českém území bez WiFi, častá zpoždění, i když je pravda, že ve valné většiny ze zahraničí. V létě neposilované, takže přecpané. Je co zlepšovat.
A k tomu díry v taktu Bohumín Břeclav.
od prosince 2023 už je těch děr méně, přidali 1 pár spojů, to dost pomohlo.