Další dopravce nabídne lety z Prahy do Emirátů, na Ruzyni se vrací AirArabia
Letadlo Air Arabia poprvé v Praze. Pramen: Letiště Praha

Spojení Prahy s Šardžá bude v provozu každý den.
Spojení Prahy s Šardžá bude v provozu každý den.
Neuvěřitelný kolik ten UAE (a dál) trh uživí sedaček. Se tam člověk zachvílí dostane v hodinovém taktu.
Zrovna tohle spojení bylo před pandemií dost využíváno pro lety dál, třeba do Colomba. Držím jim palce.
A taky do Kathmandu. Momentálně moc velký výběr není.
To je ta aerolinka, jak tam letušky s úsměvem chodí mezi cestujícími a říkají: „Ne, nemáme…“ nebo „Není to možné“ nebo „Čaj nevedeme, bohužel ne…“ a „Vámi objednaný sýrový sendvič nám došel, ale nebojte, náš let trvá jen pět hodin“?
😀
To nevím. Když jsem s nimi letěl, bylo to úplně bez problémů. Jen před startem se na obrazovkách rozjela modlitba k allahovi. Ale to mě přišlo jako kuriozitka.
Nene, to si pletete se Smartwings, to je jiná aerolinka. Nikdy nezapomenu, jak mi po startu servisu pár minut po odletu z Dubaje arogantni stevard řekl, že je přece naprosto normální, když 3/4 palubní nabídky není k dispozici, když se nakládá jen v Przae a co se divím….Zlatý Air Arabia 🙂
teda vas to uplne sebralo a drzi vas to uz dva roky;) mel jste si to predobjednat a nebyl byste ohladu.
Hlavně tomu nevěřím. Minimálně tomu podání.
tak jasne, ze prehani 🙂 proste si nepredobjednal, jidlo doslo, steward mu to uplne normalne rekl.
jenze to by nevypadalo dost bombasticky, tak je potreba to trosku prikraslit 🙂
I kdyby to steward „úplně normálně rekl“, tak to že jídlo hned po odletu z destinace prostě není je tak příšerná vizitka aerolinky, že je i z vaší strany drzost to tu neustále obhajovat. Je to prostě neakceptovatelne, jak to, že jídlo minutu po startu servisu nebylo, tak to podání onoho „stewarda“
vzdyt vam to vysvetlil – jidlo delaj a vozej z Prahy.
co je na tom nepochopitelneho?
Uz ta myslenka.
1) to, že jídlo vozí z Prahy a nedoplnujiv destinací
2) to, že toho jídla v Praze berou tak málo, že vystačí jen na polovinu obratu, a možná ani to ne
3) to, s jakou samozřejmostí to ten blb řekl
4)to, že to tu máte drzost ještě hájit.
Nevím, kolik jste toho nalétal a ani nechci obhajovat QS, ale pokud letecká společnost v obrátkové destinaci nebere catering, tak to, že nějaké jídlo nebo obecně část nabídky prostě není k dispozici, je bohužel dost běžné. Že to není pro společnost dobrá vizitka, o tom žádná, ale bohužel to je realita. Ono se to občas stane i full service společnostem.
On je vsechno znal, objednava si dopredu jidlo, sedacku, a pro jistotu i vic pliva kdyby divert. To je proste Air Traveller, leta 10x denne, vsude byl, vsechno zna a jeste je to takovy nas chatbot, nekdy trochu zaseknuty v nejakem nonsenzu.
Proč bych si mel předobjednávat? Věci z BoB menu navíc předobjednat nejdou, a o jejich nejedlého pseudomenu za 500 Kč fakt zájem nemám. U skusne aerolinky js zvykem, že jídlo prostě nedojde, zvlášť ne na odletu. Nikde niky není potřeba nic předobjednat, bud je jidlo v cene, nebo si v klidu clovek vybere na palube. Pokud u QS ne, je evidentni, proc si drzi status nedne z nejhorsich aerolinek sveta…..A podání bylo přesně takové, jaké jsem napsal, být to slušná omluva a „popel na hlavu“s nadsázkou řečeno, neřeknu ani slovo. Ale takovou aroganci za tak prisernych služeb jsem prostě nikdy… Číst vice »
Způsob vyjadřování indikuje, že s váma to jednoduchý nebude. K předobjednávání občerstvení. FlyDubaj: If you’re travelling on a Value or Flex fare, a complimentary meal will be included in your booking. If you are travelling on the Lite fare type, you can pre-purchase a meal prior to your flight. AirArabia: Enjoy a more personalized journey with Air Arabia. Select the meal of your choice offered by our Sky Café menu prior to your flight. Pre-ordering allows you to choose from the complete menu, including a wider variety of meals not available in the onboard service, which typically offers only snacks,… Číst vice »