Další dopravce končí s legendárními jumby. Asiana poslední 747 vyřadí v březnu
Boeing 747-400 společnosti Asiana Airlines. Foto: Afpwong / Wikimedia Commons
Dopravce zlevnil letenky na poslední lety o 30 %.
Dopravce zlevnil letenky na poslední lety o 30 %.
Predevcirem jsem se 747-8 letěl z Frankfurtu do Buenos Aires. Přijde mi to už maličko zastaralé, je to ale stále super. To se bohužel nedá říci o servisu Lufthansy. Ten byl strašný, což je škoda. Nevím, jak je mohou hodnotit 5*.
Jen drobnost, LH není 5*, ale 4*, alespoň podle posledního hodnocení Skytrax.
myslim. ze to znechuceni je dano tim, ze nekdy v
2019 nebo 2020 dostali od skytraxu tech 5* za obrazek novyho businessu
nicmene skytrax hodnoceni se uz zdiskreditovalo celkem dost, a normalni clovek ho moc neresi…
Hlavně když se za hvězdičky platí.
taky neřeším…
Jsem moc rád, že jsem měl tu možnost s ním nedávno letět s Korean na lince Sydney – Soul. 777 na následném letu byla sice komfortem jiná liga, ale moc dalších příležitostí vyzkoušet Jumbo už nebude. Ikona ale zůstane ikonou, letectví by bez 747 nebylo takové, jaké je.
Modernější verze 747-8 jsou ale všechny v provozu, ne? Tak příležitosti by ještě měly být (Lufthansa, Korean Air, Air China)? Btw nákladní verze se vyrobilo více než 2x tolik, co osobní.
Jakože triplsedma byla komfortem jiná liga = horší jste měl doufám namysli.. Teda aspoň takto vidím tripl já – uřvaný, hlučný, udrncaný a nepohodlný éro..
Nezávisí to pohodlí především na konkrétním provedení interiéru, které se u jednoho typu může lišit aerolinku od aerolinky? A „udrncanost“ od toho, jak hrbolaté je zrovna povětří?
udrncanost, hluk atd … jo, to jsou nesmysly.
ale jedna vec tam prusvih je – layout 3-4-3 je zlocin 🙂
Přesně, např u 747-8 u Lufthansy je řada (myslím, že 28.), ta první turistické třídy za Premium Economy, je úplně skvělá a nista na nohy je opravdu „mega“ hodně.
Samozřejmě, že závisí :), svým absurdním komentem jsem chtěl jen upozornit na absurditu toho komentáře od dzejejc ;), ale koukám, nepochopeno..