Další dílek do skládačky D6. Začalo povolovací řízení k sedmi kilometrům na Karlovarsku
Dálnici D6, ilustrační obrázek. Foto: dálnice-d6.cz
Ze zhruba 130 kilometrů dlouhého dálničního spojení mezi Prahou a Karlovými Vary zbývá dokončit 63 kilometrů.
opravdu je nutné zde stavět železniční most přes dálnici? To už je opravdu naprosté plýtvání veřejnými pěnězi!
Jsou povolanější..tahle.země dluží regionu víc než kdy může zaplatit..
Že by zbytek ČR musel několik století makat, aby jim to zaplatil?
Za pár let z toho bude krásná cyklostezka!
A nebude se muset zřizovat přejezd pro cyklisty přes dálnici.
https://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%BDelezni%C4%8Dn%C3%AD_tra%C5%A5_Protivec%E2%80%93Bochov?wprov=sfla1
Od 1996 bez osobní přepravy. To ten svoz palivového dřeva přijde pěkně draho!
Ano, stejně jako nemůže SŽ jen tak někomu přerušit silnici. Podobně muselo ŘVC stavět železniční most v Lužci.
Jedině, že by se oba správci dohodli, že danou věc nepotřebují.
To se nám to staví, když nikdo neklade odpor!:-)
Bo není kdo by kladl- v porovnání s jinými úseky dálnic v Česku je to „pustina“..
A kdo tam přece jenom bydlí tak dálnici chce.
Genau..:-)
A cenu za nejzbytečnější dálniční úsek dostává…
Ne opravdu, na I/6 jezdím pravidelně a asi nikdy jsem na ní nezažil zácpu nebo nějaké významné zdržení. Část mezi Vary a Bošovem je navíc sama stavěná tak předimenzovaně, že v ní auta často jezdí i přes zákaz 110 nebo klidně 120 km/h.
Tohle je opravdu jenom projev české posledlosti automobilismem za každou cenu
… a cenu za nejhloupější příspěvek roku dostává …. Gilgameš.
Tento úsek je dost v pohodě a dálnice je zde tlačena politicky, protože jinak by to nevyšlo vzhledem k provozu. Spíš mi vadí Pragocentrické směřování dálnic, vše na okruh a pak se divíme, že okruh stojí. Morava má lepší trasování dálnic územím.
Raději bych však peníze z D6 stáhnul na D35, kde zbývající úseky stojí vzhledem k nedostatku peněz a nutnosti to financovat PPP. S tím si mohli hrát na D6.
Vy jste z Moravy, že? Já taky a ještě navíc z Olomouce, tak Váš komentář chápu dvojnásob. Nicméně jezdím autem po celé republice a můžu s klidem říct, že kdekoliv je v téhle zemi naprojektovaná dálnice, je ta dálnice také opravdu potřeba a to se týká i D6 a D7, které mnozí vidí jako zbytečné.
Problemem ceske dalnicni site není to, ze do Prahy/z Prahy usti všechny dalnice. To je naopak logicke, Cechy jsou historicky monocentricka země a všechny zemske cesty vždy vedly do hlavního města, navíc i hlavni tranzitni trasy Drazdany-Viden a Norimberk-Vratislav vedou primo přes Prahu. Problemem je, ze jeji okruh, nebo vlastne oba okruhy a jejich radialni spoje nebyly dodnes dostaveny. Plete se vam pricina a nasledek a nejste sam.
„a pak se divíme, že okruh stojí.“
Ano, to bych se velmi divil, on totiž okruh z velké části ani nestojí (mosty) a ani neleží (vozovka).
Sice bych radši viděl nějaký pokrok s D0 nebo D3, ale každý nový kousek dálnice je přínos, takže, jen tak dál 🙂
„Dálnice všude!“ 😀 Onen „přínos“ je však velmi různorodý…
A co vy vidíte jako přínos? Já souhlasím s tím, že automobilismus, je obrovská zátěž pro životní prostředí. Jenže taky vím, že ty dálnice prostě bohužel potřeba jsou.
Už máte vlečku k vašemu nejbližšímu obchodu?
Už má váš prodejce potravin vlečku až na pole a zemědělec kolejové traktory?
Tak přeložka trati u Bochova působí trochu jako anekdota, ale aspoň tady nikoho nickolejný provoz neurazí 😉
Jen to bude nejspíše další dříví na silnice. Když už jsme tímto v podstatě pohřbili jakoukoli železnici od Prahy na severozápad, nemluvě o doplnění místních spojení…
Tu trať měli zrušit, kdo jako pojede po nějaký vymetakovy trati a ne radši po dálnici?
Jo jednou z toho asi bude hezká cyklostezka, ale ty peníze šly utratit i líp