Další dílek do skládačky D6. Začalo povolovací řízení k sedmi kilometrům na Karlovarsku
Dálnici D6, ilustrační obrázek. Foto: dálnice-d6.cz
Ze zhruba 130 kilometrů dlouhého dálničního spojení mezi Prahou a Karlovými Vary zbývá dokončit 63 kilometrů.
Už se na ty dálnice vysejte. Projektovalo se to za hlubokého bolševismu, a stále to nemůžou dokončit. A dnes už je jiná doba. Za dva roky budou emisní povolenky na ropu a aut začne ubývat. Investovat do dálnic jsou vyhozené peníze, když u Kolína, v Praze a Brně kolabují železniční tratě. Místo plýtvání časem a penězi bych veškeré finance a pracovní úsilí začal rvát do železnic. D52 se nikdy stejně nedostaví, D4, D6 a D55 je naprosto zbytečná, D0 a D1 u Brna neplní svůj účel. A na zbylých dálnicích osolte mýto, ať se alespoň ta D3, D11 a D35… Číst vice »
Co zrušit vláčky?
Však se dělá vše proto, aby se jich co nejvíce zrušilo.
Jo, co z toho nepouzivanyho se zmenilo na cyklostezku? Puvodni trat k ty novy na Plzen?
D6 hlavně prochází skrz vnitřní periférii ČR. V jistém smyslu je důležitější než D35.
Bez dálnice nová větší firma nevznikne.
(o smysluplnosti té přecházející železnice mám jisté pochybnosti, ale to mám o všech tratích mimo dálkových, nákladních a příměsta :-))
Ještě 64 km, nevím jestli to stihnou do konce století, to na Ukrajině to půjde rychleji
Hlavně něco napsat za každou cenu, nevadí že je to úplná blbost že? 😀 Z těch 64km se totiž už 33km staví (z toho 21km se zprovozňuje letos a 2025), dalších 15km se jistě zahájí 2025 a zbytek pak 2026, když to nepůjde, tak v nejhorším 2027
Tak, D6 se staví celý můj život a to penze už pomalu klepe na dveře, takže pán s tím stoletím až tak mimo není…
opravdu je nutné zde stavět železniční most přes dálnici? To už je opravdu naprosté plýtvání veřejnými pěnězi!
Jsou povolanější..tahle.země dluží regionu víc než kdy může zaplatit..
Že by zbytek ČR musel několik století makat, aby jim to zaplatil?
V tom případě Jesenicku dluží tolik, že se o to ani nepokouší.
Za pár let z toho bude krásná cyklostezka!
A nebude se muset zřizovat přejezd pro cyklisty přes dálnici.
Kde máš X?
https://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%BDelezni%C4%8Dn%C3%AD_tra%C5%A5_Protivec%E2%80%93Bochov?wprov=sfla1
Od 1996 bez osobní přepravy. To ten svoz palivového dřeva přijde pěkně draho!
No byl jsem tam jednou s cyklovlakem z Plzně.
Ano, stejně jako nemůže SŽ jen tak někomu přerušit silnici. Podobně muselo ŘVC stavět železniční most v Lužci.
Jedině, že by se oba správci dohodli, že danou věc nepotřebují.
jako ze by tam udelali prejezd se srankama?
Otázkou je, jestli by novostavba stanice před dálnicí vyšla levněji…
Když máme zdvihací most nad kanálem, tak proč ne nový na nepoužívané trati.
Obávám se, že v tomto případě má do toho dost mluvit Armáda ČR a přes ní nejede vlak. Tedy v tomto případě jede…
Na této trati sice nejezdí vlaky osobní, ale dřeva se tu přece jen naloží docela dost.
Ta pila v Bochově je vojenská? Faktem ale je, že jsem sloužíl u VÚ 5750 ve Stružné a po rozpuštění útvaru tam měl jít pracovat toponáčelník. 🙂
Kdyby kamiony za použití D6 platily dostatečně vysoké mýto do veřejného rozpočtu, nějaké marginální výdaje na most by byly zanedbatelné.
To se nám to staví, když nikdo neklade odpor!:-)
Bo není kdo by kladl- v porovnání s jinými úseky dálnic v Česku je to „pustina“..
A kdo tam přece jenom bydlí tak dálnici chce.
Genau..:-)
A cenu za nejzbytečnější dálniční úsek dostává…
Ne opravdu, na I/6 jezdím pravidelně a asi nikdy jsem na ní nezažil zácpu nebo nějaké významné zdržení. Část mezi Vary a Bošovem je navíc sama stavěná tak předimenzovaně, že v ní auta často jezdí i přes zákaz 110 nebo klidně 120 km/h.
Tohle je opravdu jenom projev české posledlosti automobilismem za každou cenu
… a cenu za nejhloupější příspěvek roku dostává …. Gilgameš.
Ale vždyť je to pravda, samostatná D6 vedle skoro souběžně (navíc stavěná v době,kdy ještě nemáme D35 nebo okruh) je
a kudy jinudy by mela byt stavena?
D1 se take stavela z velke casti podel toho, co je dnes tusim 601.
D10 se take stavela podel I/10 … apod.
jako ze by dalnice mela koncit 10 km pred vary? co kdybychom d1 koncili 10 km pred brnem?
Nikudy. Stačila by D7+D/R13. Takhle máme kousek od sebe dvě nejprázdnější dálnice vyjíždějící z Prahy.
D6 byste stejne musel nekam k N.Straseci natahnout kvuli dojizdecim vazbam na Prahu. A tahat R13 z Ostrova udolim Ohre k Chomutovu by byla ponekud draha sranda…
Záměr prý existuje, ale toho se mi už nedožijeme.
Možná nejprázdnější, ale myslíte, že nás baví jezdit 80 km v koloně aut bez možnosti předjetí do krajského města? Které jiné krajské město má horší dálniční spojení s Prahou? Možná ještě chvilku Budějovice..
Když jsme u těch souběžných dálnic, tak středovýchod Moravy je jak ementál, tam si lidé mohou vybírat kudy do práce s kudy z práce D46+ D35 / D1 u Olomouce, D48 + D56 / D1 mezi Hranicemi a Ostravou, nově stavěná D55 taky není vůbec daleko od D1 / D2, tak nám, prosím na západě dopřejte alespoň tu jednu…
* vedle skoro souběžné D7
…totéž jako kdybychom měli D3 do Tábora a vedle toho souběžnou „D 3,5“ podél Vltavy přímo do Budějovic
Tak třetina jedniček ma vyšší čísla nebo potenciál než D6 za sjezdem na Nové Strašecí..
ale vzdyt soubezne s D3 vede I/3 🙂
Tento úsek je dost v pohodě a dálnice je zde tlačena politicky, protože jinak by to nevyšlo vzhledem k provozu. Spíš mi vadí Pragocentrické směřování dálnic, vše na okruh a pak se divíme, že okruh stojí. Morava má lepší trasování dálnic územím.
Raději bych však peníze z D6 stáhnul na D35, kde zbývající úseky stojí vzhledem k nedostatku peněz a nutnosti to financovat PPP. S tím si mohli hrát na D6.
Vy jste z Moravy, že? Já taky a ještě navíc z Olomouce, tak Váš komentář chápu dvojnásob. Nicméně jezdím autem po celé republice a můžu s klidem říct, že kdekoliv je v téhle zemi naprojektovaná dálnice, je ta dálnice také opravdu potřeba a to se týká i D6 a D7, které mnozí vidí jako zbytečné.
Problemem ceske dalnicni site není to, ze do Prahy/z Prahy usti všechny dalnice. To je naopak logicke, Cechy jsou historicky monocentricka země a všechny zemske cesty vždy vedly do hlavního města, navíc i hlavni tranzitni trasy Drazdany-Viden a Norimberk-Vratislav vedou primo přes Prahu. Problemem je, ze jeji okruh, nebo vlastne oba okruhy a jejich radialni spoje nebyly dodnes dostaveny. Plete se vam pricina a nasledek a nejste sam.
No to chybějící kapacitní spojení mezi krajskými městy je problém taky. Pokud by byla pořádná silnice, která by spojovala Hradec Králové, Liberec, Ústí nad Labem, tak nikoho rozumného ani nenapadne jet z východních Čech, nebo celé Moravy do Severních Čech, nebo dál do Německa přes Prahu. To samé platí i v jiných regionech. Za mě by to ani nemuseli být nutně dálnice, stačily by silnice pro motorová vozidla.
Prave jste castecne popsal D35 a I/35. Ano, ta se stavi…
Ano to vím taky, až na ten z Jičína do Turnova, kde je doprava přes milion vesnic naprosto katastrofální.
ta to řeší ale pouze částečně a třeba to ústí neobslouží, od Jíčína na Rovensko bude stát nesmysl a chybí i třeba poměrně dost R/D38, rotože tam to taky vede k tomu, že všichni jedou přes Prahu..absence R/D38 na jih od Jihlavy i tomu, že pojedou přes Brno
„a pak se divíme, že okruh stojí.“
Ano, to bych se velmi divil, on totiž okruh z velké části ani nestojí (mosty) a ani neleží (vozovka).
Jak uš tady některý řekli že Pražský okruh stojí protože se tam sbíhají všechny dalnice, bych vydel jedno řešení, rozšířit silnici 1/16 na čtyřpruh od Řevničova k Mladé Boleslavi a minimálně kamiony zmyzi z Prahy minimálně o 50% protoze se od západ z D6 pres D7 u Slaného D8 u Kralup a D10 u Boleslavi jsou as za Prahou. Oni us existujou plány na velký okruh kolem Prahy a tam je i tenhle úsek zakreslenej.
kdyz se postavila D1, tak provoz na ni nebyl buhvijaky.
nebude to pragocenteicke smerovani dalnic dane tim, ze velka cast uzivatelu z/do te prahy jede?
tvrdit o jakemkoli useku mezi prahou a karlovymi vary, ze je “znytecny” je jen cira neznalost souvislosti.
A čemu ta dálnice tak pomůže? Že už KVK nebude „nejhorší ve všem“? ULK je asi druhý nejhorší a má dálnice do Prahy hned dvě..
Pár chalupářů a turistů bude z KV dřív v Praze,to je celý přínos této dálnice. Jediný komu dává smysl,je asi varské letiště,které se chce prý přejmenovat na Prague West 😀
kdy jste jel naposled po I/6 ?pred 50 lety?
D6 se stavi jako spojeni krajského města a prumysloveho regionu Podkrusnohori s hlavnim mestem a zbytkem republiky, propojeni prvotridni turisticke lokality (lazne) a rekreacnich oblasti a vytvoreni paralelního tranzitniho tahu do Bavorska. Je to malo?
Kvalitní infrastruktura táhne výstavbu průmyslu. Proč myslíte, že jsou ty haly podle dálnic a ne jinde? Takže tomu kraji, kde už ani nejsou lišky co by dávali dobrou noc, to jistě pomůže.
Prostě se smiřte s tím, že Praha je centrum kde bydlí 1/10 obyvatel republiky a 2/10 tam dojíždí. Takže potřebuje dopravu. Ano D35 měla být hotová před reko D1, a vidíte jak to dopadlo. D1 skoro zrekonstruovaná a D35 stále ve výstavbě. A D6 se staví proto aby na festival šlo v pohodě dojet (vtip).
Jestli ono to není tím, že se to kdysi stavělo jako polovina budoucí rychlostní silnice…
To si pletete s D7. 😉
🤣🤣🤣 Hotovo v roce 2028. a pry jim jeste 60% zbyva🤦
Kolik,ze uz bylo tech terminu otevreni,teda dokonce i?Posledni,nebo predposledni byl snad v roce 2016.
Ja bych rekl,ze ani v e 2030 nebude hotovo
„Zlaté voči“, už se staví přes dvacet let a ještě jednou tak dlouho to trvat bude…
Sice bych radši viděl nějaký pokrok s D0 nebo D3, ale každý nový kousek dálnice je přínos, takže, jen tak dál 🙂
„Dálnice všude!“ 😀 Onen „přínos“ je však velmi různorodý…
A co vy vidíte jako přínos? Já souhlasím s tím, že automobilismus, je obrovská zátěž pro životní prostředí. Jenže taky vím, že ty dálnice prostě bohužel potřeba jsou.
Už máte vlečku k vašemu nejbližšímu obchodu?
Už má váš prodejce potravin vlečku až na pole a zemědělec kolejové traktory?
Já mám koleje pro vlak z Vizovic….
Tak přeložka trati u Bochova působí trochu jako anekdota, ale aspoň tady nikoho nickolejný provoz neurazí 😉
Tam snad jede jen občas něco na pilu, jestli tedy ta pila ještě funguje.
Ano, nákladní doprava stále funguje a příležitostně i ta osobní. Zrovna příští měsíc pořádá jízdu Spolek Žluticko a nedávno snad s Pilštykem jely do Bochova i ČD.
Jen to bude nejspíše další dříví na silnice. Když už jsme tímto v podstatě pohřbili jakoukoli železnici od Prahy na severozápad, nemluvě o doplnění místních spojení…
Tu trať měli zrušit, kdo jako pojede po nějaký vymetakovy trati a ne radši po dálnici?
Jo jednou z toho asi bude hezká cyklostezka, ale ty peníze šly utratit i líp