Další část obchvatu Mělníka postaví Strabag, všechny nabídky byly pod odhadovanou cenou

První etapa obchvatu Mělníka. Foto: ŘSDPrvní etapa obchvatu Mělníka. Foto: ŘSD

Další úsek má být hotový do roku 2023.

15 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
On:

A je ve smlouvě nějak ošetřen nárůst cen stavebních materiálů? Silnic se asi tolik netýká,ale i tak. Aby firma nevyhrála za cenu X a pak nepřišla ceny stavebních materiálů šli nahoru chci a dle smlouvy mám nárok na doplatek xy procent.

Johniee

valorizace se dává do ZBV běžně u větších staveb

Bába jaga

A jak se tam dává? Podle čeho se nová cena určuje?

Johniee

podle čerpání některých položek v posledních 6 až 8 měsíců v daném roce a vynásobením koeficientu 3,7%
Tzn když se čerpalo za 100 000 000, tak valorizace je 3 700 000 Kč. Ale více je to ve smlouvách popsáno.

Ondřej

Tomu říkají obchvat? Viděli někdy, jak obchvat vypadá?

Tom

No, mne prijde, ze se uplne zblaznili. Dovede si nekdo z mistnich predstavit kruhak u Benziny a Evy? To tam jako zrusi ten zeleznicni prejezd? Ono by to teda nicemu nevadilo, protoze zeleznicni prejezd primo u krizovatky je vzdycky hyperpruser… Dovede si nekdo predstavit, jak postavit most u vlecky do pristavu smerem k centralnimu skladu Evy? A jak tam navazat dopravu na stavajici infrastrukturu? Nehlede na to, ze silnice vedouci po byvale vlecce do cukrovaru by taky nemusela byt pro zdejsi obyvatele spatna, proc to stavajici obrovske kridlo toho kruhaku na Boleslav vede do nikam? Jo, pokud by byly volne… Číst vice »

Kalanis

Místní nejsem, ale na Mapách je to vidět trochu líp. Jinak jako expert na křižovatky do přejezdů je oblíbení trať 171. Od Chuchle až do Berouna co vesnice na trati, to jeden případ.
To křídlo na kruháku vedle bývalého cukrovaru vede do nikam, protože je to příprava Stavby 3 obchvatu. Je to i v mapce.

Stanley

Přejezd bude přebudován na železniční přechod pro pěší a cyklisty. Už dlouho kvůli blízké křižovatce Správa železnic uvažuje o zrušení tohoto přejezdu případně změně na přechod

Cikcak

Nazývat tu „sekanou“ obchvatem je trochu silné slovo, ale zaplať pánbůh za to. Nákladní dopravu to jen vymístí trochu dál od obytných částí a to ještě jen někde. Potíž s kolonami díky sérii kruhových objezdů zůstane. Myslím, že pro osobáky zkratka přes Brozánky zůstane i nadále v kurzu.

Stanley

Místní to nazývají Průchvat

Milan

A směr na Mladou Boleslav zůstane přes část Mělníka a Skuhrov. Taky dobrý.

David

Nejen směr na Boleslav. Všechny směry povedou přes část Mělníka.

Kalanis

Koukám do mapy a počítám kolikrát se to od centra posouvalo…
1. Z náměstí kolem hradeb dnešní Tyršovou.
2. Z Tyršovy na Bezručovu včetně šílených průjezdů Italská/Cukrovarská, ale pořád končíme na křižovatce/kruháku u Mountfieldu
3. Pak se přesouvalo z Bezručovy do Nádražní, Mountfield stále beze změny.
4. Pak se otevřel úsek skrz cukrovar, ale tím se zjednodušil provoz v Italské a Cukrovarské.
5. No a tahle stavba konečně vyhodí hlavní stykovku od Mountfieldu někam mimo a konečně se přestane používat i poslední zbytek staré trasy skrz.
6. A stavby 3 a 4 vyhodí dopravu i z Nádražní.

FrenkyUL

akorát 3 a 4 asi nebude pro odpor obyvatel….

Frantisek

Nákladní dopravu, kterou s takovou oblibou všichni převádějí z kolejí na silnice, viz třeba právě ten cukrovar a jeho někdejší vlečka… Tak ať si to užijí, dobře jim tak.