A je ve smlouvě nějak ošetřen nárůst cen stavebních materiálů? Silnic se asi tolik netýká,ale i tak. Aby firma nevyhrála za cenu X a pak nepřišla ceny stavebních materiálů šli nahoru chci a dle smlouvy mám nárok na doplatek xy procent.
podle čerpání některých položek v posledních 6 až 8 měsíců v daném roce a vynásobením koeficientu 3,7%
Tzn když se čerpalo za 100 000 000, tak valorizace je 3 700 000 Kč. Ale více je to ve smlouvách popsáno.
Ondřej
3 let
Tomu říkají obchvat? Viděli někdy, jak obchvat vypadá?
Tom
3 let
No, mne prijde, ze se uplne zblaznili. Dovede si nekdo z mistnich predstavit kruhak u Benziny a Evy? To tam jako zrusi ten zeleznicni prejezd? Ono by to teda nicemu nevadilo, protoze zeleznicni prejezd primo u krizovatky je vzdycky hyperpruser… Dovede si nekdo predstavit, jak postavit most u vlecky do pristavu smerem k centralnimu skladu Evy? A jak tam navazat dopravu na stavajici infrastrukturu? Nehlede na to, ze silnice vedouci po byvale vlecce do cukrovaru by taky nemusela byt pro zdejsi obyvatele spatna, proc to stavajici obrovske kridlo toho kruhaku na Boleslav vede do nikam? Jo, pokud by byly volne… Číst vice »
Místní nejsem, ale na Mapách je to vidět trochu líp. Jinak jako expert na křižovatky do přejezdů je oblíbení trať 171. Od Chuchle až do Berouna co vesnice na trati, to jeden případ.
To křídlo na kruháku vedle bývalého cukrovaru vede do nikam, protože je to příprava Stavby 3 obchvatu. Je to i v mapce.
Přejezd bude přebudován na železniční přechod pro pěší a cyklisty. Už dlouho kvůli blízké křižovatce Správa železnic uvažuje o zrušení tohoto přejezdu případně změně na přechod
Cikcak
3 let
Nazývat tu „sekanou“ obchvatem je trochu silné slovo, ale zaplať pánbůh za to. Nákladní dopravu to jen vymístí trochu dál od obytných částí a to ještě jen někde. Potíž s kolonami díky sérii kruhových objezdů zůstane. Myslím, že pro osobáky zkratka přes Brozánky zůstane i nadále v kurzu.
Koukám do mapy a počítám kolikrát se to od centra posouvalo…
1. Z náměstí kolem hradeb dnešní Tyršovou.
2. Z Tyršovy na Bezručovu včetně šílených průjezdů Italská/Cukrovarská, ale pořád končíme na křižovatce/kruháku u Mountfieldu
3. Pak se přesouvalo z Bezručovy do Nádražní, Mountfield stále beze změny.
4. Pak se otevřel úsek skrz cukrovar, ale tím se zjednodušil provoz v Italské a Cukrovarské.
5. No a tahle stavba konečně vyhodí hlavní stykovku od Mountfieldu někam mimo a konečně se přestane používat i poslední zbytek staré trasy skrz.
6. A stavby 3 a 4 vyhodí dopravu i z Nádražní.
Nákladní dopravu, kterou s takovou oblibou všichni převádějí z kolejí na silnice, viz třeba právě ten cukrovar a jeho někdejší vlečka… Tak ať si to užijí, dobře jim tak.
A je ve smlouvě nějak ošetřen nárůst cen stavebních materiálů? Silnic se asi tolik netýká,ale i tak. Aby firma nevyhrála za cenu X a pak nepřišla ceny stavebních materiálů šli nahoru chci a dle smlouvy mám nárok na doplatek xy procent.
valorizace se dává do ZBV běžně u větších staveb
A jak se tam dává? Podle čeho se nová cena určuje?
podle čerpání některých položek v posledních 6 až 8 měsíců v daném roce a vynásobením koeficientu 3,7%
Tzn když se čerpalo za 100 000 000, tak valorizace je 3 700 000 Kč. Ale více je to ve smlouvách popsáno.
Tomu říkají obchvat? Viděli někdy, jak obchvat vypadá?
No, mne prijde, ze se uplne zblaznili. Dovede si nekdo z mistnich predstavit kruhak u Benziny a Evy? To tam jako zrusi ten zeleznicni prejezd? Ono by to teda nicemu nevadilo, protoze zeleznicni prejezd primo u krizovatky je vzdycky hyperpruser… Dovede si nekdo predstavit, jak postavit most u vlecky do pristavu smerem k centralnimu skladu Evy? A jak tam navazat dopravu na stavajici infrastrukturu? Nehlede na to, ze silnice vedouci po byvale vlecce do cukrovaru by taky nemusela byt pro zdejsi obyvatele spatna, proc to stavajici obrovske kridlo toho kruhaku na Boleslav vede do nikam? Jo, pokud by byly volne… Číst vice »
Místní nejsem, ale na Mapách je to vidět trochu líp. Jinak jako expert na křižovatky do přejezdů je oblíbení trať 171. Od Chuchle až do Berouna co vesnice na trati, to jeden případ.
To křídlo na kruháku vedle bývalého cukrovaru vede do nikam, protože je to příprava Stavby 3 obchvatu. Je to i v mapce.
Přejezd bude přebudován na železniční přechod pro pěší a cyklisty. Už dlouho kvůli blízké křižovatce Správa železnic uvažuje o zrušení tohoto přejezdu případně změně na přechod
Nazývat tu „sekanou“ obchvatem je trochu silné slovo, ale zaplať pánbůh za to. Nákladní dopravu to jen vymístí trochu dál od obytných částí a to ještě jen někde. Potíž s kolonami díky sérii kruhových objezdů zůstane. Myslím, že pro osobáky zkratka přes Brozánky zůstane i nadále v kurzu.
Místní to nazývají Průchvat
A směr na Mladou Boleslav zůstane přes část Mělníka a Skuhrov. Taky dobrý.
Nejen směr na Boleslav. Všechny směry povedou přes část Mělníka.
Koukám do mapy a počítám kolikrát se to od centra posouvalo…
1. Z náměstí kolem hradeb dnešní Tyršovou.
2. Z Tyršovy na Bezručovu včetně šílených průjezdů Italská/Cukrovarská, ale pořád končíme na křižovatce/kruháku u Mountfieldu
3. Pak se přesouvalo z Bezručovy do Nádražní, Mountfield stále beze změny.
4. Pak se otevřel úsek skrz cukrovar, ale tím se zjednodušil provoz v Italské a Cukrovarské.
5. No a tahle stavba konečně vyhodí hlavní stykovku od Mountfieldu někam mimo a konečně se přestane používat i poslední zbytek staré trasy skrz.
6. A stavby 3 a 4 vyhodí dopravu i z Nádražní.
akorát 3 a 4 asi nebude pro odpor obyvatel….
Nákladní dopravu, kterou s takovou oblibou všichni převádějí z kolejí na silnice, viz třeba právě ten cukrovar a jeho někdejší vlečka… Tak ať si to užijí, dobře jim tak.