Další brněnský tunel. Začíná ražba průzkumné štoly pod Vinohrady
Prostor pro budoucí těžní šachtu pro průzkumnou štolu tunelu Vinohrady v Brně. Foto: ŘSD
Průzkum má ukázat, zda tunel nepovede i bývalou skládkou.
Průzkum má ukázat, zda tunel nepovede i bývalou skládkou.
A že v Brně to přes tunely (ale i s lanovkami) jde, kéž by se inspirovala i liberecká radnice.. sice je to sci-fi, ale aspoň nějaké plány by na to existovat mohly 😀
Brno zahajilo razbu pruzkumne stoly pro dalsi cast VMO. Hrib v Praze pruzkumnou stolu pro Radlickou radialu ma a hodil flintu do zita…
Je to sice na opačné straně města a za jinou řekou, ale Strahovský tunel už je dávno pradávno hotový.
Není hotový, jen 2/3. Poslední tubus byl začat a přerušen pro neodstatek financí. Viditelné při vjezdu ze Smíchova.
VMO staví a většinově platí stát, takže je to spíš ekvivalent D0.
Brno jede !
Tunel je už nyní potřeba jako sůl nebo alespoň úprava intervalů všech semaforů na Žarošické a Jedovnické. Aktuální kolony kvůli semaforům Jedovnická x Žarošická a Jedovnická x Novolíšeňská jsou příšerné. A to jen proto, že interval semaforů nikdy nepočítal s takovou intenzitou provozu…
Jedovnická x Žarošická má ve směru od spalovny doleva na Žarošickou nově dost prodlouženou zelenou až příliš na úkor např. levého odbočení ze Žarošické na Klajdovku, ta křižovatka už je na hraně kapacity, další úpravou semaforů už moc nedosáhnete, jen zhoršení na jiných ramenech. To stejné Jedovnická x Novolíšeňská rozhodně není vidět že by z některého směru byla nějaká rezerva kapacita, problém je i zvýšené množství aut odbočujících doleva od severu na Novolíšeňskou jako alternativní trasa na na Ostravskou a k D1… Situace by se ale měla významně zlepšit až se znovuotevře most Otakara Ševčíka se zkapacitněným levý odbočením na… Číst vice »
Jestli bude dřív než tunal hotový úsek „Ostravská radiála“, tak Jedovnická a Žarošická jako VMO sloužit budou a možná i bez ostravské radiály. Město těžce zaspalo a zejména u křižovatky Jedovnické se Žarošickou mohlo s předstihem postavit mimoúrovňové vedení hlavního směru. A totéž na křižovatkách u Unicornu a Penny.
ale furt bude vcelku kapacitní trasa po Gajdošce kolem Staré Osady s výrazným zlepšením. Dosavadní tři největší problémy na této původní trase už nebudou: – zkapacitněné levé odbočení z Otakara Ševčíka na Ostravskou na 2 pruhy s protažením levého odbočováku před most – křižovatka u Kasáren obousměrně uvolněná o relaci Tomkáč -> Vinohrady -> levý pruh od severu nebude blokovaný frontou aut na levé odbočení, směr od Staré osady na sever dostane delší zelenou (doposud omezeno tím levým odbočením na Vincky) – mimoúrovňový průjezd přes Tomkáč… Ono i to levé odbočení z estakády na Rokytovu není stavěno na převedení veškeré… Číst vice »
Na Gajdošovu taková zátěž nepatří. Deja-vu Provazníkova. Posledními takovými hrůzostrašnými ulicemi jsou bohužel ještě nadlouho Kotlářská a Úvoz, Mezi Mendlákem a Pionýrskou by měl být taky tunel s výjezdem/vjezdem na Tivoli.
Silnici vlastní Jihomoravský kraj, takže město nezaspalo. 😉
Ještě je v tom most Otokara Ševčíka. Pořád není otevřený celý.
Když Krakow, tak my taky…
od 2025 průzkumná štola na tři roky to je 2028 a po 2030 mají jezdit auta, ještě kdy po 2030 ten slavný čas nastane
V ty době bude ve vedení už někdo jiný a současne vedení si bude užívat zaslouženého odpočinku někde v cizině a nebo na Mírově
Proč ? Když už nic, tak alespoň vypráskali gaunery z ANO s jejich Stokou.
V Brně je na magistrátě jednotná národní fronta takže kromě Pirátů a pár dalších zoufalců všichni, stejně tak všichni figurují ve Stoce
tak doufám že Radek Mátl bude tou dobou stále ředitel ŘSD, to je totiž to nejlepší co ŘSD a nás obecně mohlo potkat, je za ním obrovský kus práce
Takže se udělá estakáda,skončí u kopce a dál se uvidí.Buď bude tunel nebo nic.
Cože?! A jak by se to podle vás mělo asi dělat? Výstavbu tunelu nikdo nezpochybňuje, štola ale poslouží pro zjištění skutečné geologie a pro přípravu kvalitního projektu
Přesně tak, průzkumná štola je ke zjištění potřebných postupů při pozdější ražbě plného profilu.
Průzkum má za cíl říct za jakých podmínek bude tunel realizovaný. S variantou, že by tunel nebylo technicky možné realizovat se neuvažuje.
Že ta štola již měla být.Vede pod sídlištěm a co když tunel nepůjde udělat?Teď mínusujte.
On půjde, jen se musí zjistit jak. Vy jste taky hlava.