Dálniční přivaděč u Jílového má územní rozhodnutí, poslouží jako jižní obchvat města

Buldozer provádí skrývku ornice pro silnici, ilustrační foto. Autor: Zdopravy.cz/Jan ŠindelářBuldozer provádí skrývku ornice pro silnici, ilustrační foto. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář

Dvoukilometrový jižní obchvat Jílového vznikne přeložením stávající silnice II/105.

Odebírat
Upozornit na
guest
37 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
kreketuse

Hlavní chyba středočeské d3 je v neexistenci následné radiály. Takže jak všichni dojedou k Jesenici, lze očekávat další nárůst dopravy na vídeňské ulici. Doba cesty do Prahy se opět časově prodlouží.

John334

Já jsem si v prvním okamžiku myslel, že se jedná o Jílové u Děčína… Takže tam budeme mít dálnici bez přivaděče a v Jílovém u Prahy naopak přivaděč bez dálnice?

Most

No vypadá to tak, že „populárnímu“ Děčínském primátorovi s SPZ PRIMAT0R jeho záměr zrušit trať a nahradit ji silnicí pro tentokrát nevyšel👍

Petr

Mohli by stavět hned ne?

Bobek

Nemohli, ÚR SP.
A návaznost na západním konci by bez MÚK s D3 byla taková… rázovitá. Ale pořád teda lepší, než myší díra na náměstí.

Bobek

Pardon, ÚR nerovná se SP. Žere to věci, které si myslí, že by mohly být html tagy.

Dálnice

A po tom obchvatu, mile deti, a po D3 budou jezdit všichni ti chatari, kteří vriskaji, ze je to bude rusit a všichni ti Jilovaci, kteří vriskaji, ze jim to zmeni krajinny raz.

asfalter

To mě taky vždycky rozesměje, jak pak dělají anketu a ti lidé, co na to nadávali, na to nadávají stále, ale jezdí přes to denně…

Leinad

„Nechci, ale pokud mi to vnutěj, tak použiju“ se mi zdá v pohodě. Co má takový místňák dělat, i když před stavbou dálnice jezdil autem po staré cestě? Tím, že zůstane na staré cestě, se mu hladina hluku nesnížì.

František

Asi tak, po těch silničkách to trvá teď věčnost a ještě si u hezkého počasí člověk pořád musí dávat pozor na cyklisty, cyklisty čekající za zatáčkou a motorkáře.

Most

Myslím že Jílovákům z centra města to vůbec vadit nebude. Vztekají se hlavně ty chataři z kolikrát na černo postavených staveb.

Jiří Kadlec

Všichni ne, furt jich bude hodně jezdit i posázavským pacifikem na nádraží Jílové u Prahy

Aussiger

Dle principu předběžné opatrnosti by se ŘSD mělo radovat vždy po pravomocném povolení..

Kryštof

ŘSD se zde neraduje. To mu jen autor článku nabízí jako možnost v tomto textu.

Dusanh

Spíš až to schválí diskutéři jako Jaaa apod. 😉

Jaaa

Jj., pojďme do Prahy naindukovat další osobní auta, máme jich tady málo. 😛

Dopravní úřady v této zemi jsou neschopné, ale ulice jim přesto tleská…

Bobek

Byl jste někdy v Jílovém? Tohle mělo stát dávno i bez dálnice.

Tomas

To víš že nebyl…
Je jako Děti země a podobné organizace….
Ty taky nikdy nebyly v třeba Přerově…
Všechno diktují jak to musí být podle nich pěkně nad sójovým late….

Michal M

Jasně že byl v Jílovém 🙂

Dusanh

Autem 😀

Jaaa

Samozřejmě že byl. Typická oběť sídelní kaše a vy to chcete rozšiřovat stále dál a dál.

Michal M

Jenže indukci aut nezpůsobuje obchvat, ale stěhování lidí do Šmoulovů za Prahou.
Což je věc, kterou jsi ty sám provedl, takže nechápu o čem se bavíme…

Jakub P

Což tato dálnice ovšem jen dále podpoří.

Jaaa

Sorry chlapče, já se ze zaprahy přestěhoval do Prahy, takže špatně. 😉

A stěhování lidí a indukci do šmoulovů samozřejmě obchvat způsobuje, akorát lidi jako ty to odmítají uznat – stejně jako odmítají uznat třeba klimatickou změnu způsobenou člověkem.

Milan

Na druhou stranu tato silnice by už dávno mohla fungovat i bez přilehlé dálnice, tak ani proti této osobně neočekávám odpor – může být postavena a zprovozněna i kdyby na tu přilehlou dálnici vůbec nikdy nedošlo – např. pro potvrzeni zappčinanym geologickým pruzkumem dávného varování mnoha jejích odpůrců, že historický poddolované jilovsko je totálně nevhodné pro dalnični tunely i na ně navazujici velké mosty přes Sázavu a údolí Zahoranskeho potoka! Při čemž trvání na této trase D3 nedává ani dopravní smysl od doby rozhodnutí proti původním planum o oddálení D0 od Prahy jihovýchodně až za Jesenici s jejím křižování D1… Číst vice »

Dálnice

Můžu vás ubezpečit, že Věštecká spojka se nikdy nepostaví. Ale jsme rádi, že jste nám to vyvěštil 🤣

Milan

Můžu vás ubezpečit, že napojí-li se D3 na D0 dle plánu u Jesenice, tak Věštecká spojka minimálně v šíři 1+1 pruh je jedno z mála řešení, jak dostat potřebnou dopravu mezi tou D3 a tzv. samotnou Prahou aby tato neblokovala stávající komunikace přes Písnici, Kunratice atd či/i úsek D0 + D1 a její přivaděč, který vznikl nedávno z jejího původního začátku po exit 6 (km).

Michal M

Milan se nudí v důchodu, tak se rozhodl ostatní pobavit strašidelnými hornickými historkami z Jílovska…

Ringhofer

Nepodceňujte sílu znalostí! Neposmívejte se jiným názorům. Vizte propady při budování Blanky. Už jste zapomněl, kolik navíc ta všechna sranda stála?
Jsem příznivec D3 v nyní navržené trase. A věřím, že příprava trasy bude provedena poctivě, aby konečné náklady na středočeskou část trasy D3 nebyly vyšší o více, než 30% nad finální odhad vítěze budoucího VŘ.

old

Pokud se v průběhu stavby investor rozhodne např. postavit násobně dražší most, tak se nárůstu ceny nelze divit…

Milan

Díky za podporu – znáte Miloslavu Pošvařovou, kterou cca před 10ti roky vyštipali z ŘSD, protože se někomu nehodilo jak poctivě kontroluje stavby dálnic atd.? Zrovna i ta prohlásila, že D3 přes Jílové bude druhou D8 přes České středohoří = ty úseky nutno po celou dobu provozu složité a tedy velmi draze monitorovat elektronický online čidly!

Kubrt

Jak souvisí ony propady při stavbě Blanky se starými důlními díly?

Milan

Případy při výstavbě Blanky i sesouvání svahu pod/okolo D8 v Českem středohoří se starými důlními díly souvisí tak, že to je vše terén s tzv. nestabilním podložím. Při čemž v případech té D8 i zde hlavně diskutované D3 u Jílového to je prokazatelně nestabilní trvale a to bude v obou případech vyžadovat online monitoring elektronickými čidly po celou dobu provozu daných úseků dálnic a to bude u každého z nich ročně stát i stovky milionů, tak za oba za jediný rok klidně i půl miliardy korun – kolik za tuto částku se ročně udržuje kilometrů dálnic sekáním trávy podél vozovek… Číst vice »

Dusanh

Nebýt toho, že se jednalo o Stromovku, tak by se tato část řešila jako hloubená, ne ražená. A ano, v jednom místě došlo k propadu. Šmarjápano…

Milan

Nějak zapomínáme na další propad při výstavbě Blanky u Brusnice v zahradě Ministerstva kultury!

Milan

Zaprvé do důchodu mám tak daleko, že se jej nedožijí, ale zadruhé podstatné je, ze já narozdíl od většiny lidí z Jílovska byl na studijní exkurzi v místních uzavřených dolech a to podzemí je provrtané jak ementál!

jinonic

Jenže.
D8 – sesuvné a nestabilní území,
Blanka, nestabilní nadloží, usazeniny, břidlice apod.
Jílové: stabilní, dobře prozkoumané území, tunel ve skále.
Kdyby to území bylo geologicky nestabilní, žádné doly byste na exkurzi nenavštívil. Už by se dávno propadli…