Dálniční přivaděč u Jílového má územní rozhodnutí, poslouží jako jižní obchvat města
Buldozer provádí skrývku ornice pro silnici, ilustrační foto. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Dvoukilometrový jižní obchvat Jílového vznikne přeložením stávající silnice II/105.
Hlavní chyba středočeské d3 je v neexistenci následné radiály. Takže jak všichni dojedou k Jesenici, lze očekávat další nárůst dopravy na vídeňské ulici. Doba cesty do Prahy se opět časově prodlouží.
Já jsem si v prvním okamžiku myslel, že se jedná o Jílové u Děčína… Takže tam budeme mít dálnici bez přivaděče a v Jílovém u Prahy naopak přivaděč bez dálnice?
No vypadá to tak, že „populárnímu“ Děčínském primátorovi s SPZ PRIMAT0R jeho záměr zrušit trať a nahradit ji silnicí pro tentokrát nevyšel👍
Mohli by stavět hned ne?
Nemohli, ÚR SP.
A návaznost na západním konci by bez MÚK s D3 byla taková… rázovitá. Ale pořád teda lepší, než myší díra na náměstí.
Pardon, ÚR nerovná se SP. Žere to věci, které si myslí, že by mohly být html tagy.
A po tom obchvatu, mile deti, a po D3 budou jezdit všichni ti chatari, kteří vriskaji, ze je to bude rusit a všichni ti Jilovaci, kteří vriskaji, ze jim to zmeni krajinny raz.
To mě taky vždycky rozesměje, jak pak dělají anketu a ti lidé, co na to nadávali, na to nadávají stále, ale jezdí přes to denně…
„Nechci, ale pokud mi to vnutěj, tak použiju“ se mi zdá v pohodě. Co má takový místňák dělat, i když před stavbou dálnice jezdil autem po staré cestě? Tím, že zůstane na staré cestě, se mu hladina hluku nesnížì.
Asi tak, po těch silničkách to trvá teď věčnost a ještě si u hezkého počasí člověk pořád musí dávat pozor na cyklisty, cyklisty čekající za zatáčkou a motorkáře.
Myslím že Jílovákům z centra města to vůbec vadit nebude. Vztekají se hlavně ty chataři z kolikrát na černo postavených staveb.
Všichni ne, furt jich bude hodně jezdit i posázavským pacifikem na nádraží Jílové u Prahy
Dle principu předběžné opatrnosti by se ŘSD mělo radovat vždy po pravomocném povolení..
ŘSD se zde neraduje. To mu jen autor článku nabízí jako možnost v tomto textu.
Spíš až to schválí diskutéři jako Jaaa apod. 😉
Jj., pojďme do Prahy naindukovat další osobní auta, máme jich tady málo. 😛
Dopravní úřady v této zemi jsou neschopné, ale ulice jim přesto tleská…
Byl jste někdy v Jílovém? Tohle mělo stát dávno i bez dálnice.
To víš že nebyl…
Je jako Děti země a podobné organizace….
Ty taky nikdy nebyly v třeba Přerově…
Všechno diktují jak to musí být podle nich pěkně nad sójovým late….
Jasně že byl v Jílovém 🙂
Autem 😀
Samozřejmě že byl. Typická oběť sídelní kaše a vy to chcete rozšiřovat stále dál a dál.
Jenže indukci aut nezpůsobuje obchvat, ale stěhování lidí do Šmoulovů za Prahou.
Což je věc, kterou jsi ty sám provedl, takže nechápu o čem se bavíme…
Což tato dálnice ovšem jen dále podpoří.
Sorry chlapče, já se ze zaprahy přestěhoval do Prahy, takže špatně. 😉
A stěhování lidí a indukci do šmoulovů samozřejmě obchvat způsobuje, akorát lidi jako ty to odmítají uznat – stejně jako odmítají uznat třeba klimatickou změnu způsobenou člověkem.
Na druhou stranu tato silnice by už dávno mohla fungovat i bez přilehlé dálnice, tak ani proti této osobně neočekávám odpor – může být postavena a zprovozněna i kdyby na tu přilehlou dálnici vůbec nikdy nedošlo – např. pro potvrzeni zappčinanym geologickým pruzkumem dávného varování mnoha jejích odpůrců, že historický poddolované jilovsko je totálně nevhodné pro dalnični tunely i na ně navazujici velké mosty přes Sázavu a údolí Zahoranskeho potoka! Při čemž trvání na této trase D3 nedává ani dopravní smysl od doby rozhodnutí proti původním planum o oddálení D0 od Prahy jihovýchodně až za Jesenici s jejím křižování D1… Číst vice »
Můžu vás ubezpečit, že Věštecká spojka se nikdy nepostaví. Ale jsme rádi, že jste nám to vyvěštil 🤣
Můžu vás ubezpečit, že napojí-li se D3 na D0 dle plánu u Jesenice, tak Věštecká spojka minimálně v šíři 1+1 pruh je jedno z mála řešení, jak dostat potřebnou dopravu mezi tou D3 a tzv. samotnou Prahou aby tato neblokovala stávající komunikace přes Písnici, Kunratice atd či/i úsek D0 + D1 a její přivaděč, který vznikl nedávno z jejího původního začátku po exit 6 (km).
Milan se nudí v důchodu, tak se rozhodl ostatní pobavit strašidelnými hornickými historkami z Jílovska…
Nepodceňujte sílu znalostí! Neposmívejte se jiným názorům. Vizte propady při budování Blanky. Už jste zapomněl, kolik navíc ta všechna sranda stála?
Jsem příznivec D3 v nyní navržené trase. A věřím, že příprava trasy bude provedena poctivě, aby konečné náklady na středočeskou část trasy D3 nebyly vyšší o více, než 30% nad finální odhad vítěze budoucího VŘ.
Pokud se v průběhu stavby investor rozhodne např. postavit násobně dražší most, tak se nárůstu ceny nelze divit…
Díky za podporu – znáte Miloslavu Pošvařovou, kterou cca před 10ti roky vyštipali z ŘSD, protože se někomu nehodilo jak poctivě kontroluje stavby dálnic atd.? Zrovna i ta prohlásila, že D3 přes Jílové bude druhou D8 přes České středohoří = ty úseky nutno po celou dobu provozu složité a tedy velmi draze monitorovat elektronický online čidly!
Jak souvisí ony propady při stavbě Blanky se starými důlními díly?
Případy při výstavbě Blanky i sesouvání svahu pod/okolo D8 v Českem středohoří se starými důlními díly souvisí tak, že to je vše terén s tzv. nestabilním podložím. Při čemž v případech té D8 i zde hlavně diskutované D3 u Jílového to je prokazatelně nestabilní trvale a to bude v obou případech vyžadovat online monitoring elektronickými čidly po celou dobu provozu daných úseků dálnic a to bude u každého z nich ročně stát i stovky milionů, tak za oba za jediný rok klidně i půl miliardy korun – kolik za tuto částku se ročně udržuje kilometrů dálnic sekáním trávy podél vozovek… Číst vice »
Nebýt toho, že se jednalo o Stromovku, tak by se tato část řešila jako hloubená, ne ražená. A ano, v jednom místě došlo k propadu. Šmarjápano…
Nějak zapomínáme na další propad při výstavbě Blanky u Brusnice v zahradě Ministerstva kultury!
Zaprvé do důchodu mám tak daleko, že se jej nedožijí, ale zadruhé podstatné je, ze já narozdíl od většiny lidí z Jílovska byl na studijní exkurzi v místních uzavřených dolech a to podzemí je provrtané jak ementál!
Jenže.
D8 – sesuvné a nestabilní území,
Blanka, nestabilní nadloží, usazeniny, břidlice apod.
Jílové: stabilní, dobře prozkoumané území, tunel ve skále.
Kdyby to území bylo geologicky nestabilní, žádné doly byste na exkurzi nenavštívil. Už by se dávno propadli…