Dálnice D6 je o 6,5 kilometru delší, silničáři otevřeli přeložku u Krupé

Ze zhruba 130 kilometrů dlouhé dálnice D6 mezi Prahou a Karlovými Vary zbývá dokončit necelých 60 kilometrů dálnice.

Odebírat
Upozornit na
guest
25 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vladimír

Jedine co potrebuji slabsi regiony je vybudovat infrastrukturu od statu, zbytek vyresi soukromy sektor sam

Ruda

Už jsem se po něm projel, je to příjemný a hlavně to nedrncá😁. Když jsem jel na Prahu v asi 9:45 u Krušovic, potkal jsem ministra Kupku, jak jede na slavnostní otevření. A když jsem se před 12:00 vracel, už to nešlo jinak než po dálnici. A tu spojovačku ze staré karlovarky na dálnici už odfrézovávali. Hezky klucí, správnej fofr.

Daniel Jablonecký

Tak to už jsme za polovinou. Skvělé! 👏

růža

Za kolik to budou auta z centra Varů do centra Prahy asi dávat? Vlak nyní asi 3:19.

Sojer

Vzpominam na spoluzaka, co jezdil studovat z Varu k nam do Ostravy, coz byl pred x lety pomerne nezvyk. Na otazku, jak dlouho mu to trva vlakem mi odpovedel, ze 14 piv 😉

Dejf

Tvl tak pokud chce mít člověk rezervu a třeba i někoho pohostit, tak je to na to natáhnout do vlaku celou basu…

Twix

Oproti dnešku se ten čas zase už tolik nezkrátí, po současné jedničce se dá skoro celou dobu jet stovkou, mírně zdržuje akorát průjezd Hořesedly a Petrohradem. Spíš to bude spolehlivější, že půjde snáz někde předjet kamion (i když tady byl problém hlavně okolo Lubence, což už není) a nedojde k velkým zdržením v případě nehod, třeba na jesenické křižovatce. U vlaku se to mírně zkrátí po modernizacích okolo Chomutova a Mostu, ale výrazněji až s VRT úseky mezi Ústím a Prahou. Zároveň ten vlak docela dost staví, což dává smysl, s tím že expresní vrstva teď smysl nedává, začne ho… Číst vice »

David

Vůči dnešku se pro běžného řidiče cesta do Karlových Varů zkrátí cca o 15 min po tom co bude dokončena celá dálnice.

Twix

Ano tak nějak. Jestliže chybí nějakých 55 km, po kterých se pojede 130 km/h, potrvá to 25 minut. Pokud se dnes toto jede o 15 minut déle, tedy 40 minut, vychází průměrná rychlost 82 km/h, což v závislosti na provozu může být pravda. Ovlivnit to můžou různě se předjíždějící kamiony, kterých na D6 nejspíš ještě před jejím dokončením přibude, protože se přelijí mj. z D5 (což je do určité míry žádoucí).

Franta

To zkrácení je asi, jak pro koho. Já používám tempomat a na normální silnici mezi vesnicemi nastavuji 92 km/hod. Na dálnici 112 km/hod a minimálně na D10 je to rychlost pro zhruba třetinu osobních aut. Těch 130 km/hod jezdí podle mých zkušeností tak 20% aut. Většina jezdí méně. Troufnu si tvrdit, že na D1 nebo obecně na úsecích, kde se jezdí delší trasy, bude více rychlejších řidičů. Na úseku Mladá Boleslav – Praha Černý Most mi přijde, že 130 km/hod stejně nic nezrychlí, komfort cestování je nižší, spotřeba vyšší… Takže ta úspora času je marginální při porovnání průjezdné silnice první… Číst vice »

lvy

Tak v sobotu jsem najel po D1 asi 300km a jediné auto, které jelo na úrovni 110km/h byla Tesla model S, všichni ostatní spíše 130+km/h.

Daniel Jablonecký

Vlak to nedává z centra, ale z nádraží na kopci. To jen pro přesnost.

Jiří Kocurek

A v Parze zas moc auto nepomůže při motání se centru, vždyť i autobusáci raději končí u Metra (neco o PR o P+R, skutek pokulhává).

Pavel

S tím vlakem když máš štěstí, jednou jsem to měl vlakem asi za sedm hodin a něco. Holt když chce někdo umřít a při tom naštvat co nejvíc lidí… 🤷🏻‍♂️

Dálnice

Krasa strida nadheru. Krupa a křižovatka Sustna a vlastne všichni motoristi si dalnici opravdu zaslouzili. Nepolevovat a do par let jezdime do/z Varu bezpecne a rychle. Na rade s letosnima otvirackama je D4, D3 a D55, juchu…

Standa

A příští rok D35.. juch

Gawain

Dobré, o 6,5 Km příjemnější svezení do Varů.

František

A každý další rok aspoň 12-14km dalšího úseku. By se už mohli vykašlat na to letiště, když to dá autobus za něco přes hodinu.

sezikpepak

Vzdálenost bude podobná jako London-Stansted. Stačí to pojmenovat na Praha-Karlovy Vary a můžou létat dál. 🙂

Jenda

Bohužel, tohle nevyšlo ani u Pardubic, které jsou mnohem lépe dostupné autem i vlakem.

Jirka K.

Autem ano, parkoviště vedle budovy dokonce zdarma. Vlakem nikoliv, MHD z hlavního nádraží na letiště nic moc. to by se musela protáhnout vlečka před terminál a nasadit aspoň 1x 810 nebo něco podobného.

Jiří Kocurek

Kuš s 810. Autobus navázaný na přílety letadel jako posila běžné MHD, část zálohy přesunutá z vozovny Dukla (ani ne 2 km). Může být i parciální trolejbus.

Sojer

Letiste Marka Ebena 😉

Jiří Kocurek

Jenže Karlovy Vary se anglicky i německy píšou Karlsbad a v tom je problém. Hikaru Nakamura je docela zcestovalý po šachových turnajích ale i on se občas splete – Karlsbad není a ani nebyl v Německu. Jen to zní moc německy.

Bedřich

Karlovy Vary se se anglicky NEpíšou Karlsbad !!!! Ale normálně Karlovy Vary.