Dálnice D11 u Poděbrad se začne opravovat. Řidiči musí zpomalit, pruhy se zúží
Dálnice D11 u Poděbrad se bude opravovat. Foto: ŘSD

První přijde na řadu jízdní pás ve směru na Prahu, po několika týdnech pak směr Hradec Králové.
Sláva, tam to je strašné
Velmi potřebná oprava. Neodpustím si však zmínku, že D11 už nyní potřebuje 3+3 pruhy mezi Prahou a Poděbrady. Po otevření všech úseků D35 až do Svitav (Janov), bude třeba rozšířit D11 až do Hradce.
Po Poděbrady se to připravuje, po MUK Sedlice s tím počíta dlouhodobá strategie rozvoje do r. 2050.
Trochu se divím, že se s tím nepočítá až po MÚK D11 × D35 směr Jičín, vzhledem k tomu, že to je de facto peáž dvou dálnic
V té peáži mezi MUK Plotiště a Sedlice bude i po dokončení celé D35 menší provoz než mezi Poděbrady a MÚK Sedlice, a to z prostého důvodu, že převažující proud je a bude vždy od Prahy na D35 směr Olomouc… Rozšíření na 3+3 tak dává smysl maximálně po Sedlice
Nemel byste odkaz na tu dlouhodobou strategii rozvoje? Rad bych se nachytril 🙂
https://md.gov.cz/Dokumenty/Strategie/Rozvoj-dopravni-infrastruktury-do-roku-2050/Rozvoj-dopravni-infrastruktury-do-roku-2050?returl=/Dokumenty/Strategie/Rozvoj-dopravni-infrastruktury-do-roku-2050
nejde mi to vložit, ale stačí vyhledat “ MDCR Rozvoj dopravní infrastruktury do roku 2050″
uz ted je cesta po d35 rychlejsi z Olomouce do Prahy nez pres stojici Brno a nejaky vetsi provoz tam prosted neni. Trochu to zmeni dobudovany obchvat Prahy, protoze od Cernaku na D5 kamiony cekaji jen dalsi kolony – akorat, ze misto Brna v Praze.
Asi bych radsi videl zvicekolejneni trate na Kolin a rekonstrukci trate do Hradce, ale toho se taky treba ani dockat nemusim. Pritom je to skoda, na teto trase lidi ocividne vlakem jezdit naucili.
Mě přijde, že s postupující stavbou D35 provoz na D11 houstne.
Zcela určitě ony už ty dva nové fungující úseky to cestování dost zpřijemnily.
Modernizace trati z Oseka do Hradce (a dál do Chocně) je opravdu potřeba jako sůl, víc než třetí pruh.
Ale teda u těch časů je potřeba doplnit, že ze západu Olomouce (a tedy i např z Ostravy a Krakova) je to do Prahy spíš rychlejší od přes Brno
Absolutní souhlas.
Záleží na tom, kam a kdy do Prahy jedete. Pokud jedete na jih Prahy a pojedete „horem“, tak jen vyměníte stojící Brno za stojící Jižní spojku.
Do Poděbrad určitě ano. Do Hradce si nemyslím.
Přesně tak. Jezdím HK-PHA denně několik let a s prodlužováním D11, D35 provoz o dost stoupnul. Navíc z HK do Phy nejezdí vlaky v konkurenčních časech k dálnici. Takže 3+3 řešení až po HK by se hodilo + severní MO Phy.