Dálnice D1 se o víkendu zcela uzavře, objížďka pro kamiony povede přes jižní Čechy
Demolice mostu na D1 u Kaliště. Pramen: ŘSD
Dopravní omezení začnou silničáři osazovat už ve čtvrtek večer.
Dopravní omezení začnou silničáři osazovat už ve čtvrtek večer.
vzdyt estebacka spina Babis rikal, ze rekonstrukce D1 je hotova
Jen technická, objížďky nejsou shodné s těmi, co byly o prázdninách. Pro osobní auta tenkrát vedla po silnici II/110 přes Soběhrdy a Kozmice na sjezd v km 34. Nyní podle mapky po silnici II/111 přes Struhařov a Divišov na km 41.
Vždyť se darebáci kasali Havlíček a Spol jak je hotovo možná u nich doma ,D1Bude xkrat zavřená omezena protože není oddělená a až ji jako dodelaji tak budou zase opravovat.👎
chybí stará I/18..
Jenže ta II/150 nevypadá zrovna jako jednička.
Mezi Louňovicemi pod Blaníkem a Čechticemi po II/150 jet fakt nechceš. Některé silnice III třídy jsou proti tomu luxusní.
Na teto objizdce jsem byl v lete bohuzel zcela nahodou ucasten naprosto silenych veci a obrovskych kolon. Nyni je to defakto naprosto ta sama objizdka. Opet to zazit nechci, cestu pres D1 tedy radeji rusim 🙂 Dekuji RSD
Přeprava ocelové konstrukce mostu o délce 77m na vzdálenost 10km bude docela pěkná podívaná, nebo by byla, kdyby to probíhalo za světla. Tak uvidíme jestli z toho nevznikne nějaké pěkné video.
A proč by nemohli přepravit konstrukci během dne v sobotu po uzavřené polovině dálnice?
Jinak konstrukce už je týden sestavená na exitu Ostředek.
Umím si představit , ze v místě odklonu kde je rozdělení na těžkou dopravu a osobní by v normální zemi stalo policejní auto a to by si kamionaci asi rozmysleli. A to by nemusel být BMW model , stačila by i stara felicie s majakem 🙂
A rozhodně by neměla být v civilních barvách. A dokonce by se hodila už na nájezdu na D1, přecijen, dá se to jet i jinudy a kratší cestou po I/2 a I/38, než si zajíždět přes Tábor.
Pevné nervy přeji obyvatelům například Chýnova…
Při takové akci bych nasadil velké množství policistů, aby se na to kamioňáci zase nevys*ali…
Hlavně že se před volbami rekonstrukce slavnostně ukončila…
To víte, ale dálnice je hotová, tohle je nadjzed místní komunikace a po dokončení bude znovu předán do správy obci. Most Šmejkalka bude brzdit dopravu ještě pěkných pár let. A ta rekonstrukce také nedošla až do Brna, ale jen před Brno. Dálnice do Brna a skrz něj se začne teprve dělat..
JJ, tohle je z pohledu celý rekonstrukce dálnice fakt prkotina (jeden víkend). Šmejkalka a vynechané úseky kolem Brna (a nejsem si jistý, jestli tam není něco vynecháno i před Prahou) jsou jiný kafe…
od začátku byla ale tato velká modernizace D1 (nový beton + přeměna kategorie z D26,5 na D28) plánovaná od Exitu 21 po 182 a tak se i stalo… Dálnice D1 od Exitu 182 po 194 prošla nedávno (1-3 roky zpět) také velkou opravou (povrchy včetně podkladních vrstev) bez rozšíření, které je ale v plánu v příštích letech (rozšíření na kategorii D33,5)
No prezentovali to celou dobu jako modernizaci celý D1 mezi Prahou a Brnem, což je IMO zavádějící. A je myslím dobrý upozorňovat na to, že celou tu dobu kecali a ve skutečnosti od začátku plánovali v rámci této akce zmodernizovat jen část (jo, velkou část, dokonce většinu, ale rozhodně ne celek, jak to prezentovali).
No no už by bylo na čase pokračovat v rekonstrukci dále ku Vyškovu. Zejména úsek kolem Slatiny a Rohlenky, plus se nám někde u Ivanovic (?) objevila nepěkná příčná nerovnost, kterou taky bude potřeba řešit. Zatím je tam snížená rychlost tuším na 60 (80? teď nevím).
Tak ta rekonstrukce do Brna ani dojít neměla. Stejně jako rekonstruované úseky nezačínají v Praze. Na tom není nic k podivení.
Kolem Brna se začne stavět třípruh za rok.
Spíš mi přijde že by podobně pojatou rekonstrukci potřebovala D1 směrem na Vyškov a D2 v celé délce.
Tak D2 dost opravovali předloni, některé úseky jsou opravdu jak nové. Ale zas je tam myslím jeden (nebo dva? dlouho jsem tam nejel) ve stavu „před rozpadnutím“ – to snad opraví příští rok už
Brno-Vyškov je taky kompletně nová s betonovým povrchem, rekonstruováno relativně nedávno, to jste si nevšiml? 😮 jen nedošlo ke stejnému rozšíření o 75cm jak v případě Mirošovice-Kývalka