Dálnice D1 je ode dneška opět průjezdná až do Polska, otevřené už je nádraží Svinov
Dálnice D1 za Ostravou. Zdroj: X / Radek Mátl
D1 zprůjezdní s omezením, na Svinov se vrátily regionální vlaky a vybrané spoje z Prahy.
D1 zprůjezdní s omezením, na Svinov se vrátily regionální vlaky a vybrané spoje z Prahy.
Takový hukot, co je teď na Polanecké spojce, byl naposledy, když ve školních třídách visely obrazy s Gustavem Husákem. Pastva pro oči.
Povodně ukážou mimo jiné, že některé tratě nejsou zralé na zrušení ale naopak jako objížďka pro zatopené úseky. To stejné ukázaly povodně v Praze na tzv. Semmeringu. Předtím byly tendence tuto trať zrušit jako „zastaralou“ a „nepotřebnou“.
Skvělá práce těch co si na znovu zprůjezdnění pořádně mákli.
Po rekonstrukci Vítkovického nádraží bych se nezlobil, kdyby nějaký ten dálkový spoj tam jezdil denně…
Každopádně kdyby přes Vítkovice jezdil každodenně nějaký dálkový spoj, tak bych se vůbec nezlobil…
Tady dole to vypadá cílově na hodinový takt ve špičce.
https://vrtky.cz/technologie/vlaky-i-provoz/jak-budeme-jezdit
Přijde ale na to, co myslíte tím dálkový. Je to „jen“ vnitrostátní expres.
Jak vlastně dopadlo Ústí a Přístavní? Tu dřív zatopilo kde co, tak už je to opravené a dali i povodně?
Pokud jsem správně pochopil ze zpráv, tam to bylo tím, že ten úsek je pod hladinou rozvodněného Labe. Takže nezafungovalo buď nějaké uzavření kanalizace do Labe kudy voda odtéká, když je hladina Labe nízko a v době zvýšené hladiny se musí zavřít. Což, když se to zanese bordelem, tak se samo nezavře. Nebo naopak nefungovalo čerpadlo, co to z toho úseku pod hladinou Labe čerpá vodu do Labe – tu vodu, co naprší nebo jen prostě steče z okolí. Takže to ani nebyl tak problém protipovodňové úpravy, ale údržby. Nám teď taky zateklo lehce do bytu, protože soused nad naším… Číst vice »
Podle stránek Leo Expressu bude Leo zajíždět na Svinov z Prahy už dnes.
Díky!