DAKO-CZ bude dodávat brzdy pro londýnské metro
Nové soupravy metra pro Londýn. Foto: Siemens Mobility
Celkem půjde o komponenty pro 846 vozů. První dodávka dílů z Třemošnice proběhne ještě letos.
Celkem půjde o komponenty pro 846 vozů. První dodávka dílů z Třemošnice proběhne ještě letos.
To mají vymakané metro, když jim tam jezdí soupravy minutu po sobě…
Otázkou je, co ta minuta přesně znamená – jestli interval (doba mezi stejnými událostmi u dvou po sobě jedoucích vlaků), nebo rozestup (doba od odjezdu předchozího do příjezdu následujícího).
A dále pak záleží na i rychlosti.
Metro C v Praze má ZZ homologované na provozní interval 90 vteřin. Naposledy se jím jezdilo v roce 1985 při hopkiádě …
Interval 90 s mají všechny tři trasy, nejen C – jenom u A to platí pouze pro úsek Motol-Strašnická (úsek SR-SK-DH není standardní trasa, ale spojka do depa).
Nicméně u stanic s 30s pobytem (tj. u přestupních a všech bývalých konečných) je rozestup mezi vlaky na peróně taky ta minuta.
O omezení v úseku Skalka – Hostivař vím, ale jaký je nejmenší interval v úseku Strašnická – Skalka?
Interval 90s je dosažitelný za určitých okolností, předchozího plánování.
Například na Hájích normálně obrat a přejetí na druhou kolej trvá déle. Takže končit na Kačerově nebo nechat vlaky štosovat. Ale odkud by se dalo v takovém intervalu vyjíždět.
Gratuluji. Kdyby ty komponenty byly ještě u nás navržené, bylo by to ideální. 🙂
Já tedy větu „komponenty navržené přímo podle specifikace společnosti Siemens“ chápu tak, že konstrukce probíhala v Daku.
Ono je tady to slovo „komponenty“ poměrně ošidné – dá se tím rozumět jak celý brzdový panel (z pohledu výrobce vozidla), tak i jeho základní stavební prvky, jako jsou všelijaké ventily a kohouty (z pohledu Daka)…
Jednotlivé stavební prvky nejspíš jsou (ta označení jsou dost povědomá) a specifikována zvenku je podle všeho jen výsledná sestava, což je v daném oboru celkem běžné.
Asi jako kdybys stavěl dům z tuzemských cihel podle zahraničního projektu.
Ale ony u nás nejspíše jsou navržené. Že si odběratel nastaví parametry (specifikace) podle daného typu jednotky metra je snad očekávatelné.
Někam zdrhlo d
Možná ty brzdy budou brzy? 😉
Tak aby ještě brzdily
Tam mělo být „brzy“, o kus dál je to ještě rozvedeno „ještě letos“. Ale na Vaše přání autor upřesnil hned v nadpisu co, a zase mu uteklo kdy.