DAKO-CZ bude dodávat brzdy pro londýnské metro

Nové soupravy metra pro Londýn. Foto: Siemens MobilityNové soupravy metra pro Londýn. Foto: Siemens Mobility

Celkem půjde o komponenty pro 846 vozů. První dodávka dílů z Třemošnice proběhne ještě letos.

Zpět na článek
15 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
medical examiner

To mají vymakané metro, když jim tam jezdí soupravy minutu po sobě…

Hajnej

Otázkou je, co ta minuta přesně znamená – jestli interval (doba mezi stejnými událostmi u dvou po sobě jedoucích vlaků), nebo rozestup (doba od odjezdu předchozího do příjezdu následujícího).
A dále pak záleží na i rychlosti.

Miroslav Zikmund

Metro C v Praze má ZZ homologované na provozní interval 90 vteřin. Naposledy se jím jezdilo v roce 1985 při hopkiádě …

Hajnej

Interval 90 s mají všechny tři trasy, nejen C – jenom u A to platí pouze pro úsek Motol-Strašnická (úsek SR-SK-DH není standardní trasa, ale spojka do depa).
Nicméně u stanic s 30s pobytem (tj. u přestupních a všech bývalých konečných) je rozestup mezi vlaky na peróně taky ta minuta.

Bert

O omezení v úseku Skalka – Hostivař vím, ale jaký je nejmenší interval v úseku Strašnická – Skalka?

Leinad

Interval 90s je dosažitelný za určitých okolností, předchozího plánování.
Například na Hájích normálně obrat a přejetí na druhou kolej trvá déle. Takže končit na Kačerově nebo nechat vlaky štosovat. Ale odkud by se dalo v takovém intervalu vyjíždět.

Honza H.

Gratuluji. Kdyby ty komponenty byly ještě u nás navržené, bylo by to ideální. 🙂

Kubrt

Já tedy větu „komponenty navržené přímo podle specifikace společnosti Siemens“ chápu tak, že konstrukce probíhala v Daku.

Hajnej

Ono je tady to slovo „komponenty“ poměrně ošidné – dá se tím rozumět jak celý brzdový panel (z pohledu výrobce vozidla), tak i jeho základní stavební prvky, jako jsou všelijaké ventily a kohouty (z pohledu Daka)…

Hajnej

Jednotlivé stavební prvky nejspíš jsou (ta označení jsou dost povědomá) a specifikována zvenku je podle všeho jen výsledná sestava, což je v daném oboru celkem běžné.
Asi jako kdybys stavěl dům z tuzemských cihel podle zahraničního projektu.

Y.K.

Ale ony u nás nejspíše jsou navržené. Že si odběratel nastaví parametry (specifikace) podle daného typu jednotky metra je snad očekávatelné.

kpetr

Někam zdrhlo d

mgr.pavel

Možná ty brzdy budou brzy? 😉

Fanda

Tak aby ještě brzdily

Vít Jůza

Tam mělo být „brzy“, o kus dál je to ještě rozvedeno „ještě letos“. Ale na Vaše přání autor upřesnil hned v nadpisu co, a zase mu uteklo kdy.