D5 čeká příští rok oprava kolem Plzně, nový povrch bude i v tunelu Valík
Tunel Valík po dokončení. Foto: Pragoprojekt
Přehledně: Jaké opravy čekají D5 letos a příští rok?
Přehledně: Jaké opravy čekají D5 letos a příští rok?
Královák cením, ale spíš ještě přidat zdice až k začátku žebráku, tam je to taky hrozný, to už nemá cenu flastrovat, hlavně ten třetí pruh od zdic, neskutečný tankodrom
Já tunelu Valík říkám Demotunel. Protože je to taková přehlídka nejmodernějších bezpečnostních, osvětlovacích a pokutovacích technologií, které leckdy nemají ani alpské několikakilometrové tunely. To vše na krátkém tunelu, do kterého když vjedete, tak už vidíte výjezd.
Ještě navíc ten tunel tam stojí úplně zbytečně a vůbec se dělat nemusel.
A to vše nás stojí každoročně velké peníze. Holt, bohatá to země.
Ten tunel plní aji roli ekoduktu a alespoň tam je 100 km/h a ne 80 km/h.
Drahý Valík. Zvýšení rychlosti z 80 na 100 km/hod. stálo v roce 2019 celkem 150mil. Samotný ekodukt co vypadá jako tunel stál kdysi 1,75 miliardy. Fakt jsme asi bohatá země.
Tak snad mají tu mapu špatně, protože pokud by byla správně, tak neplánují opravit to oraniště kde už je dneska 80 (144 – 139 od hranic na Plzeň ) .
Ale tam uz je to preci opravene! Znacka 80 a nerovnosti vsechno vyresila. Radsi rozdelame neco co zas tak hrozny neni, fakt si nevybavuju, ze by ten povrch byl na tom useku kolem Plzne tak spatnej.
Zrovna jsem se na to chtěl zeptat kde přesně je ten tankodrom. To snad nemyslí vážně, to je ten který je potřeba opravyt že všech nejvíc.
Koukněte prosím na ty ceny – vysoutěžená vs. předpokládaná. Takhle se moc neušetří. 😉
Díky za upozornění, už je to správně.