rekonstrukci bych si představoval tak, aby se to opravilo na parametry dálnice s odstavnýma pruhama a taky sjezdama a nájezdama podle norem…
Jiří
2 dny
To není žádná dálnice, pouze se tak tato komunikace nazývá, aby bylo možno vybírat poplatky.
Zesp
2 dny
Oprava v tomto případě stejně dlouho nevydrží. Nevím, jestli je to kvůli špatnému podkladu, či tehdejší technologii budování právě této dálnice, ale na úseku OC – Mohelnice ta destrukce povrchu začíná vždy mnohem dříve než jinde. Třeba i ve srovnání se stejně starou D46, Tam k takové podobě deformací a destrukcí povrchu nedochází… Ten rozdíl je markantní…
Podloží a hydrologické vlivy z Pomoraví. Na vině je špatné trasování dálnice, kterou naplánovali komunisti co nejlevněji přímým úsekem napříč Litovelským Pomoravím.
Na 6 nelze kvůli průchodu CHKO Litovelské Pomoraví.
Vojta
3 dny
Tento nejstarší úsek by se měl úplně přestavět ještě před dokončením D35. Mohl by být v zářezu a nadjezdy by byly na úrovni souběžné silnice. Levnější varianta než tyhle opravy a pak dvě? modernizace s kilometry protihlukových stěn.
rekonstrukci bych si představoval tak, aby se to opravilo na parametry dálnice s odstavnýma pruhama a taky sjezdama a nájezdama podle norem…
To není žádná dálnice, pouze se tak tato komunikace nazývá, aby bylo možno vybírat poplatky.
Oprava v tomto případě stejně dlouho nevydrží. Nevím, jestli je to kvůli špatnému podkladu, či tehdejší technologii budování právě této dálnice, ale na úseku OC – Mohelnice ta destrukce povrchu začíná vždy mnohem dříve než jinde. Třeba i ve srovnání se stejně starou D46, Tam k takové podobě deformací a destrukcí povrchu nedochází… Ten rozdíl je markantní…
Mluvilo se jinak o tzv. malé modernizaci v rámci této stavby, ale kde nic, tu nic…
Podloží a hydrologické vlivy z Pomoraví. Na vině je špatné trasování dálnice, kterou naplánovali komunisti co nejlevněji přímým úsekem napříč Litovelským Pomoravím.
A rozšíření na dálniční parametry se provede kdy?
Až zruší CHKO.
Je trestuhodné, že se zde nepřipravuje buď rozšíření na 6 pruhů, nebo aspoň do standardů D1 s plnohodnotným odstavným pruhem.
Na 6 nelze kvůli průchodu CHKO Litovelské Pomoraví.
Tento nejstarší úsek by se měl úplně přestavět ještě před dokončením D35. Mohl by být v zářezu a nadjezdy by byly na úrovni souběžné silnice. Levnější varianta než tyhle opravy a pak dvě? modernizace s kilometry protihlukových stěn.
V zářezu? To jako prosím proč?
Je to dálnice v ploché krajině, ne plavební kanál.
Škoda že se to nesfoukne i s tím plánovaným budováním bezpečnostních zálivů, takže se ta omezení budou opakovat.
Vždyť je to pořád dokola. Jen se to opraví a už se z druhé strany začíná znova 😪😪😪
Česká klasika.
udělat něco pořádně a už napoprvé? to ještě v tomhle středoevropském Kongu neumíme