D35 má další přivaděč. Stavba za tři čtvrtě miliardy slouží i jako obchvat Dašic

Obchvat Dašic. Foto: Pardubický krajObchvat Dašic. Foto: Pardubický kraj

Na stavbu naváže obchvat Zminného.

21 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
JakJa

Z trasy Ústí – Litomyšl je opraveno ani né 50% a ještě kus nového bude kvůli stavbě D35 opět vybagrováno…
Česká Třebová – Litomyšl už vykazuje praskliny a je v profilu pro OA.
Ani jeden tzv. přivaděč neobsahuje nájezd na D35, jsou to přivaděče pouze do přetíženého centra Litomyšle.

Martin58

Ano, dálniční přivaděč Česká Třebová – Litomyšl nevede a nepovede na dálnici. 🙁

SYN

To je tam co ho výslovně nechtěli, že? (nájezd na D35)

liposh

Obchvat Dašic bylo to jednodušší. Teď přijde na řadu obchvat Dačic 😀

Belgičan

Ano, staví se přivaděče, upravují se okresní silnice, staví kruhové objezdy, ale že díky tomu mnohde dochází i k prodlužování reálné jízdní doby u linkových autobusů už nikdo neřeší. Občas by to někde chtělo tu minutku do jízdního řádu přidat. A zrovna tohle je jeden z případů.

jira.h

nemáte pravdu , tady postavením obchvatu k žádnému prodloužení jizdné doby nedojde. Vůbec to nemá na trasu autobusu vliv.

Belgičan

Omyl, došlo výstavbě dvou kruhových objezdů, které tu minutku zdržení znamenají, obzvláště u spojů přes Prachovice. Druhou otázkou je hustota provozu a jak dlouho budu na výjezdu z Dašic čekat, dříve jsem byl na hlavní.

dopravák

A že těch spojů přes Prachovice jezdí…

SYN

A jakože průjezd centrem byl plynulý?

Jan

Ano dnes jsem byl jedním z posledních řidičů nucených projekt skrz Dašice okolo 11:00 neboť papalášská trachtace ještě neskončila…

Frantisek

Nikoho mi dneska neni vic lito nez Vas!

Jan

Díky

Pavel

Přivaděč k dálnici si představuju jinak než položit na silnici 2. třídy nový asfalt. Č.Třebová – Litomyšl má omezení výšky 3,9m. Ústí – Litomyšl přes Andrlák bych přivaděčem nenazýval.

Standa

Jojo to je fakt trapný… Bez MÚK Litomyšl Sever kde by se měli napojit obě silnice to přivaděč není ani náhodou.. je mi fuk kde ta křižovatka bude ale jestli nebude tak město bude trpět. Všichni pojedou přes město ústečák vám nepojede na Třebovou a na Opatov když bude chtít najet na dálnici směr olomouc a na Hradec /prahu taky nepojede na Choceň a Mýto…a třebovák ten na Olomouc sice pojede na Opatov ale na prahu opět pojede přes Litomyšl…

Frantisek

Tam je to zaklaty a plny NIMBYstu … Nemcice nechteji, ale Trebovaci a Ustecaci uz jim tam jezdi ted. A udelat tam nejaky i dvou pruhovy tunel by stalo dost a nebyl by uplne kratky. Proste bude porad osobka jako ted jezdit kolem zamku po kostkach a doufat ve vymirani venkova a stehovani mladych do Prahy.

Standa

Až to v těch Němčicích a Zhoři bude takový , že ani nepřejete přes přechod a zavedou tam semafory tak to možná pochopí že je přeložka ( klidněi s tunelem pod kohoutem) potřeba.ale ani v příštím desetiletí s tím nepočítejme

218

Litomyšl má tradici špatných dopravních rozhodnutí od roku 1845,tak jim to přejme

vime

v mapach uzemniho rozvoje pardubickyho kraje ta prelozka silnice na litomysl od trebove porad je, takze se s ni asi pocita, jen se ceka az se postavi dalice a zhoustne doprava pres litomysl a nemcice a mistni jeste budou prosit at se ta prelozka postavi 🙂

Kuba

Přesně. A stejně tak Choceň – České Libchavy II/312. Tam dali nový asfalt a na pár nebezpečných míst svodidla. To opravdu není žádný přivaděč. Kdyby to aspoň trochu rozšířili a narovnali některé prudké zatáčky. Pokud v úseku Rozsocha – České Libchavy potkáte v protisměru kamion, tak je to fakt nepříjemné, jak je to tam úzké. Jako přivaděč si představuju něco minimálně S11,5 a občas i 2+1

ABCD

Amen.
Ještě bych připomněl např. nestavbu obchvatu Mostku atd.
A pokud se jedná i o směru na Ústí tak se můžeme bavit i o obchvatu Libchav atd.

JakJa

Máte pravdu. A navíc byla II/312 v tak špatné stavu, že by stejně musela být opravena.
Proč elektrikář řídí stavbu silnic?