D10 u Mladé Boleslavi bude mít během víkendu definitivně šest pruhů

Rozšíření D10 u Mladé Boleslavi. Foto: ŘSDRozšíření D10 u Mladé Boleslavi. Foto: ŘSD

Během víkendu z dálnice zmizí dopravní omezení.

18 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vik

Snad si toho všichni kdo najíždí od Kosmonos všimnou a nebudou skákat projíždějícím před čumák. Snad si všimnou, že mají dostatečný prostor pro získání rychlosti a zařazení. Dnes je to takový zlozvyk, že kdo se připojuje tak jede jako by měl přednost.

Greta

Ale on má přednost, pokud není dopravním značením stanoveno jinak.

Dachs

„V průpletovém úseku dochází k vzájemnému křížení jízdní dráhy mezi vozidly přejížděním z jednoho jízdního pruhu do druhého v jednom směru.“ Čili přesně to, na co upozorňuje Besip (nebo kdo), že to není úplně správné (bezpečné) řešení. O šestipruhu se dá mluvit jen tehdy, když jsou k tomu odbočovací nebo připojovací pruhy. S trochou ironie by se to dalo označit, jako že se povedlo vybudovat kolektorovou komunikaci pro lidi ze škodovky, kteří hned sjíždějí ve směru Jičín (takových bude hodně). Ono to tam bezpochyby pomůže, ale bude dobrá v tomto úseku vopatrnost. A jak se tam bude nahlížet na podjíždění?… Číst vice »

Kebab

V připojovacím nebo odbočovacím pruhu podle zákona nepředjíždíte.

panda

Titulek nelže, opravdu tam bude 6 pruhů. Ovšem pořád jen 4 jízdní.
A točvolanti od Kosmonos se pořád budou cpát po 20 metrech ve čtyřicítce do jízdního…

Honza

Snad je brzy bude mít i během všedních dní 😀

Boleslavák

Konečně, ještě udělat totéž mezi Černým mostem a Radonicemi, systém nutící tisíce řidičů za hodinu aby se zařazovali na dálnici a po jednom dvou kilometrech jízdy opět brzdili a odbočovali je zcela nesmyslný a nebezpečný.

Frantisek

Někdo nutí jezdit tisíce lidí auty do Radonic? I do těch hal mezi dálnicí a konvenční železnicí jezdí autobus. Možná, kdyby místo části kamionů použili vlak, by to šlo. Jenže zase vize krátkých osobních vlaků ve tramvajovém intervalu, aby se vyplatilo jezdit za vším do Prahy. Jo, systém je špatně, ale ty „tisíce řidičů“ jsou jeho důsledkem, a řešit by se měla nejprve příčina, ne následek.

petr

Je tam benzínka, takže u benzínky by stejně musely být jen 2 pruhy.

Greta

Proč?

Zbynek

Dálniční sestipruh vedle jednokolejky. Dopravní zoufalství a diletantstvi v praxi.

Jan

Slovo „definitivně“ je v přímém rozporu s pojmem „přenosné dopravní značení“, které se tam může objevit doslova kdykoliv znovu. Osobně bych sázel na do roka a do dne…

Pavel

Ak to bude niečo ako úsek D1 Trnava Bratislava, kde z bezpečnostného zastavovacieho pásu vytvorili tretí jazdný pruh a znížili na najvytaťaženejšom úseku diaľnice rýchlosť na 110 km/h, tak to veľmi bezpečnosti neprispelo.
Inak tento dočasný stav trvá už 10 rokov a nikoho to netrápi.

Pete

Kolik se tam stalo nehod právě z tohoto důvodu?

Air Traveller

co je na snizeni rychlosti na 110 nenezpecneho?

Hajnej

V Německu je (N+1)pruh s podporou telematiky (proměnných dopravních značek) zcela běžné řešení.

Frantisek

Jo, když někomu nestačí ani šest pásů silnice, hlavně že ruší koleje, kam se dá, nemluvě o vybavenosti přímo v krajích…

FrenkyUL

Jo, to je k věci…