Snad si toho všichni kdo najíždí od Kosmonos všimnou a nebudou skákat projíždějícím před čumák. Snad si všimnou, že mají dostatečný prostor pro získání rychlosti a zařazení. Dnes je to takový zlozvyk, že kdo se připojuje tak jede jako by měl přednost.
Ale on má přednost, pokud není dopravním značením stanoveno jinak.
Dachs
1 rok
„V průpletovém úseku dochází k vzájemnému křížení jízdní dráhy mezi vozidly přejížděním z jednoho jízdního pruhu do druhého v jednom směru.“ Čili přesně to, na co upozorňuje Besip (nebo kdo), že to není úplně správné (bezpečné) řešení. O šestipruhu se dá mluvit jen tehdy, když jsou k tomu odbočovací nebo připojovací pruhy. S trochou ironie by se to dalo označit, jako že se povedlo vybudovat kolektorovou komunikaci pro lidi ze škodovky, kteří hned sjíždějí ve směru Jičín (takových bude hodně). Ono to tam bezpochyby pomůže, ale bude dobrá v tomto úseku vopatrnost. A jak se tam bude nahlížet na podjíždění?… Číst vice »
V připojovacím nebo odbočovacím pruhu podle zákona nepředjíždíte.
panda
1 rok
Titulek nelže, opravdu tam bude 6 pruhů. Ovšem pořád jen 4 jízdní.
A točvolanti od Kosmonos se pořád budou cpát po 20 metrech ve čtyřicítce do jízdního…
Honza
1 rok
Snad je brzy bude mít i během všedních dní 😀
Boleslavák
1 rok
Konečně, ještě udělat totéž mezi Černým mostem a Radonicemi, systém nutící tisíce řidičů za hodinu aby se zařazovali na dálnici a po jednom dvou kilometrech jízdy opět brzdili a odbočovali je zcela nesmyslný a nebezpečný.
Někdo nutí jezdit tisíce lidí auty do Radonic? I do těch hal mezi dálnicí a konvenční železnicí jezdí autobus. Možná, kdyby místo části kamionů použili vlak, by to šlo. Jenže zase vize krátkých osobních vlaků ve tramvajovém intervalu, aby se vyplatilo jezdit za vším do Prahy. Jo, systém je špatně, ale ty „tisíce řidičů“ jsou jeho důsledkem, a řešit by se měla nejprve příčina, ne následek.
Dálniční sestipruh vedle jednokolejky. Dopravní zoufalství a diletantstvi v praxi.
Jan
1 rok
Slovo „definitivně“ je v přímém rozporu s pojmem „přenosné dopravní značení“, které se tam může objevit doslova kdykoliv znovu. Osobně bych sázel na do roka a do dne…
Pavel
1 rok
Ak to bude niečo ako úsek D1 Trnava Bratislava, kde z bezpečnostného zastavovacieho pásu vytvorili tretí jazdný pruh a znížili na najvytaťaženejšom úseku diaľnice rýchlosť na 110 km/h, tak to veľmi bezpečnosti neprispelo.
Inak tento dočasný stav trvá už 10 rokov a nikoho to netrápi.
Snad si toho všichni kdo najíždí od Kosmonos všimnou a nebudou skákat projíždějícím před čumák. Snad si všimnou, že mají dostatečný prostor pro získání rychlosti a zařazení. Dnes je to takový zlozvyk, že kdo se připojuje tak jede jako by měl přednost.
Ale on má přednost, pokud není dopravním značením stanoveno jinak.
„V průpletovém úseku dochází k vzájemnému křížení jízdní dráhy mezi vozidly přejížděním z jednoho jízdního pruhu do druhého v jednom směru.“ Čili přesně to, na co upozorňuje Besip (nebo kdo), že to není úplně správné (bezpečné) řešení. O šestipruhu se dá mluvit jen tehdy, když jsou k tomu odbočovací nebo připojovací pruhy. S trochou ironie by se to dalo označit, jako že se povedlo vybudovat kolektorovou komunikaci pro lidi ze škodovky, kteří hned sjíždějí ve směru Jičín (takových bude hodně). Ono to tam bezpochyby pomůže, ale bude dobrá v tomto úseku vopatrnost. A jak se tam bude nahlížet na podjíždění?… Číst vice »
V připojovacím nebo odbočovacím pruhu podle zákona nepředjíždíte.
Titulek nelže, opravdu tam bude 6 pruhů. Ovšem pořád jen 4 jízdní.
A točvolanti od Kosmonos se pořád budou cpát po 20 metrech ve čtyřicítce do jízdního…
Snad je brzy bude mít i během všedních dní 😀
Konečně, ještě udělat totéž mezi Černým mostem a Radonicemi, systém nutící tisíce řidičů za hodinu aby se zařazovali na dálnici a po jednom dvou kilometrech jízdy opět brzdili a odbočovali je zcela nesmyslný a nebezpečný.
Někdo nutí jezdit tisíce lidí auty do Radonic? I do těch hal mezi dálnicí a konvenční železnicí jezdí autobus. Možná, kdyby místo části kamionů použili vlak, by to šlo. Jenže zase vize krátkých osobních vlaků ve tramvajovém intervalu, aby se vyplatilo jezdit za vším do Prahy. Jo, systém je špatně, ale ty „tisíce řidičů“ jsou jeho důsledkem, a řešit by se měla nejprve příčina, ne následek.
Je tam benzínka, takže u benzínky by stejně musely být jen 2 pruhy.
Proč?
Dálniční sestipruh vedle jednokolejky. Dopravní zoufalství a diletantstvi v praxi.
Slovo „definitivně“ je v přímém rozporu s pojmem „přenosné dopravní značení“, které se tam může objevit doslova kdykoliv znovu. Osobně bych sázel na do roka a do dne…
Ak to bude niečo ako úsek D1 Trnava Bratislava, kde z bezpečnostného zastavovacieho pásu vytvorili tretí jazdný pruh a znížili na najvytaťaženejšom úseku diaľnice rýchlosť na 110 km/h, tak to veľmi bezpečnosti neprispelo.
Inak tento dočasný stav trvá už 10 rokov a nikoho to netrápi.
Kolik se tam stalo nehod právě z tohoto důvodu?
co je na snizeni rychlosti na 110 nenezpecneho?
V Německu je (N+1)pruh s podporou telematiky (proměnných dopravních značek) zcela běžné řešení.
Jo, když někomu nestačí ani šest pásů silnice, hlavně že ruší koleje, kam se dá, nemluvě o vybavenosti přímo v krajích…
Jo, to je k věci…