D10 překlene nový železniční most, u Brandýsa neprojedou o víkendu auta

Nový most pro trať Čelákovice - Neratovice přes D10. Foto: Správa železnicNový most pro trať Čelákovice - Neratovice přes D10. Foto: Správa železnic

Výluka na trati skončí 30. října.

18 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
jirik.e

Hezkej most. A hlavně bez středové podpěry = odstranění potenciálně nebezpečného místa v případě dopravní nehody.

Hoho

a to jste četli, ze se premejsli o tramwaji do Brandysa z Prahy. A to by Stacilo dodelat zatacku od Zelence na Brandys, a muže se frčet po stavajicich místech

Z 074

A kolik tak asi vlaků za hodinu pojme trať 232? Od nového GVD to bude 6 v jednom směru. Přidáme ještě tak dva další, ne?

qěcy

Vyzkoušeno, že s prstem v nose pojme 20 projíždějících vlaků v každém směru rychlostí 100 km/h. Zastávkových 15. Mnohem horší to je s křížením v Lysé a ještě horší s Balabenkou.

Jiří Kocurek

U Zelenče mimoúrovňový rozplet sotva někdo udělá, takže taky křížem přes protisměr.

mic

No jo, jenže bez mimoúrovňových rozpletů se nikam nepohneme. Na silnici už to pochopili dávno. . .

Jiří Kocurek

Oni chtějí obsloužit Dřevčice a Vinoř.

Kozlík

Dobrý den , já třeba znám vytíženost této tratě a docela mě překvapuje , že někdo může uvolnit takové peníze. Lokálka pro pět cestujících a o Velikonocích pro šest. No naprosto nerentabilní a nákladní doprava prakticky žádná. Kdo tohle platí?

Gejza

Platíme to my všichni prostřednictvím našich daní. Bohužel je to důsledek absence koncepce železniční sítě. Pokud by existovala smysluplná koncepce, podobně vytížené trati by se zavíraly nejdéle v okamžiku potřebnosti obdobné investice. Ale místo toho tu každý rok máme minimálně jednu srovnatelnou akci (namátkou most přes hracholuskou přehradu na trati Pňovany – Bezdružice; zvedací most na trati Vraňany – Lužec nad Vltavou, rekonstrukce trati Mělník – Mšeno – Mladá Boleslav atd.).

Mrc

A přitom si troufám tvrdit, že s lepšími vozidly a rychlejší trati by trať dokázala přilákat další cestující. Přeci jen to nejsou nejmenší města, z Čelákovic do Brandýsa vede souběžně s busem, kdy i přes 10 km\h přejezdy a max traťovou 60 km\h je rychlejší právě vlak. Určitě by tím i dost lidí dojíždělo, pokud by se trať elektrifikovala a zavedli přímé spoje do Prahy (byť s uvratí v Čelákovicích)… Ale je mi jasné, je to strašná šotopředstava 🤗

Z 074

Když se děla vše pro to, aby tato trať připomínala skanzen, tak se nedivte.
Uvidíme, jestli s tím něco udělá nový GVD kdy bude v Čelákovicích přestup na Prahu prakticky bez čekání…
Jinak kolony v BnL jsou výživné a NAD nestíhá jízdní doby vlaku…

Alibaba

Platí to silniční doprava jakožto protežovaný mód dopravy.
Ale ve finále je to z daní všech.

Jiří Kocurek

V šotosvěte by musela mít vlečku i porodnice a policajti se museli napřed dovolit, jestli můžou vyjet.

Alibaba

Ale prd.
Jen má silniční doprava větší kladnou zpětnou vazbu, protože svým růstem škodí a tim tlačí na další růst silnic.

Jiří Kocurek

Mohu se zeptat, jak se k vám domů dostavají základní potraviny?

Alibaba

Nosím si je z obchodu. 🙂
Ale to jste asi nemyslel.

Obecně si myslí, že intenzita zásobování ma vice méně konstantní hodnotu, takže kvůli ní není potřebovat rozšiřovat silniční síť. Narůstá ale tranzit a osobní doprava.

Z 074

Ach jo. Délka svršku je uvedena špatně (i s mostem 524 m) a zvýšení traťové rychlosti taky není pravda (došlo k němu už v půli července)…

Lukáš F.

Člověk se každý den učí něco nového. Já jsem si třeba doposud myslel, že Langerův trám je ocelová traverza lidově zvaná „íčko“.