Hezkej most. A hlavně bez středové podpěry = odstranění potenciálně nebezpečného místa v případě dopravní nehody.
Hoho
1 měsíc
a to jste četli, ze se premejsli o tramwaji do Brandysa z Prahy. A to by Stacilo dodelat zatacku od Zelence na Brandys, a muže se frčet po stavajicich místech
Vyzkoušeno, že s prstem v nose pojme 20 projíždějících vlaků v každém směru rychlostí 100 km/h. Zastávkových 15. Mnohem horší to je s křížením v Lysé a ještě horší s Balabenkou.
Dobrý den , já třeba znám vytíženost této tratě a docela mě překvapuje , že někdo může uvolnit takové peníze. Lokálka pro pět cestujících a o Velikonocích pro šest. No naprosto nerentabilní a nákladní doprava prakticky žádná. Kdo tohle platí?
Platíme to my všichni prostřednictvím našich daní. Bohužel je to důsledek absence koncepce železniční sítě. Pokud by existovala smysluplná koncepce, podobně vytížené trati by se zavíraly nejdéle v okamžiku potřebnosti obdobné investice. Ale místo toho tu každý rok máme minimálně jednu srovnatelnou akci (namátkou most přes hracholuskou přehradu na trati Pňovany – Bezdružice; zvedací most na trati Vraňany – Lužec nad Vltavou, rekonstrukce trati Mělník – Mšeno – Mladá Boleslav atd.).
A přitom si troufám tvrdit, že s lepšími vozidly a rychlejší trati by trať dokázala přilákat další cestující. Přeci jen to nejsou nejmenší města, z Čelákovic do Brandýsa vede souběžně s busem, kdy i přes 10 km\h přejezdy a max traťovou 60 km\h je rychlejší právě vlak. Určitě by tím i dost lidí dojíždělo, pokud by se trať elektrifikovala a zavedli přímé spoje do Prahy (byť s uvratí v Čelákovicích)… Ale je mi jasné, je to strašná šotopředstava 🤗
Když se děla vše pro to, aby tato trať připomínala skanzen, tak se nedivte.
Uvidíme, jestli s tím něco udělá nový GVD kdy bude v Čelákovicích přestup na Prahu prakticky bez čekání…
Jinak kolony v BnL jsou výživné a NAD nestíhá jízdní doby vlaku…
Nosím si je z obchodu. 🙂
Ale to jste asi nemyslel.
Obecně si myslí, že intenzita zásobování ma vice méně konstantní hodnotu, takže kvůli ní není potřebovat rozšiřovat silniční síť. Narůstá ale tranzit a osobní doprava.
Z 074
1 měsíc
Ach jo. Délka svršku je uvedena špatně (i s mostem 524 m) a zvýšení traťové rychlosti taky není pravda (došlo k němu už v půli července)…
Lukáš F.
1 měsíc
Člověk se každý den učí něco nového. Já jsem si třeba doposud myslel, že Langerův trám je ocelová traverza lidově zvaná „íčko“.
Hezkej most. A hlavně bez středové podpěry = odstranění potenciálně nebezpečného místa v případě dopravní nehody.
a to jste četli, ze se premejsli o tramwaji do Brandysa z Prahy. A to by Stacilo dodelat zatacku od Zelence na Brandys, a muže se frčet po stavajicich místech
A kolik tak asi vlaků za hodinu pojme trať 232? Od nového GVD to bude 6 v jednom směru. Přidáme ještě tak dva další, ne?
Vyzkoušeno, že s prstem v nose pojme 20 projíždějících vlaků v každém směru rychlostí 100 km/h. Zastávkových 15. Mnohem horší to je s křížením v Lysé a ještě horší s Balabenkou.
U Zelenče mimoúrovňový rozplet sotva někdo udělá, takže taky křížem přes protisměr.
No jo, jenže bez mimoúrovňových rozpletů se nikam nepohneme. Na silnici už to pochopili dávno. . .
Oni chtějí obsloužit Dřevčice a Vinoř.
Dobrý den , já třeba znám vytíženost této tratě a docela mě překvapuje , že někdo může uvolnit takové peníze. Lokálka pro pět cestujících a o Velikonocích pro šest. No naprosto nerentabilní a nákladní doprava prakticky žádná. Kdo tohle platí?
Platíme to my všichni prostřednictvím našich daní. Bohužel je to důsledek absence koncepce železniční sítě. Pokud by existovala smysluplná koncepce, podobně vytížené trati by se zavíraly nejdéle v okamžiku potřebnosti obdobné investice. Ale místo toho tu každý rok máme minimálně jednu srovnatelnou akci (namátkou most přes hracholuskou přehradu na trati Pňovany – Bezdružice; zvedací most na trati Vraňany – Lužec nad Vltavou, rekonstrukce trati Mělník – Mšeno – Mladá Boleslav atd.).
A přitom si troufám tvrdit, že s lepšími vozidly a rychlejší trati by trať dokázala přilákat další cestující. Přeci jen to nejsou nejmenší města, z Čelákovic do Brandýsa vede souběžně s busem, kdy i přes 10 km\h přejezdy a max traťovou 60 km\h je rychlejší právě vlak. Určitě by tím i dost lidí dojíždělo, pokud by se trať elektrifikovala a zavedli přímé spoje do Prahy (byť s uvratí v Čelákovicích)… Ale je mi jasné, je to strašná šotopředstava 🤗
Když se děla vše pro to, aby tato trať připomínala skanzen, tak se nedivte.
Uvidíme, jestli s tím něco udělá nový GVD kdy bude v Čelákovicích přestup na Prahu prakticky bez čekání…
Jinak kolony v BnL jsou výživné a NAD nestíhá jízdní doby vlaku…
Platí to silniční doprava jakožto protežovaný mód dopravy.
Ale ve finále je to z daní všech.
V šotosvěte by musela mít vlečku i porodnice a policajti se museli napřed dovolit, jestli můžou vyjet.
Ale prd.
Jen má silniční doprava větší kladnou zpětnou vazbu, protože svým růstem škodí a tim tlačí na další růst silnic.
Mohu se zeptat, jak se k vám domů dostavají základní potraviny?
Nosím si je z obchodu. 🙂
Ale to jste asi nemyslel.
Obecně si myslí, že intenzita zásobování ma vice méně konstantní hodnotu, takže kvůli ní není potřebovat rozšiřovat silniční síť. Narůstá ale tranzit a osobní doprava.
Ach jo. Délka svršku je uvedena špatně (i s mostem 524 m) a zvýšení traťové rychlosti taky není pravda (došlo k němu už v půli července)…
Člověk se každý den učí něco nového. Já jsem si třeba doposud myslel, že Langerův trám je ocelová traverza lidově zvaná „íčko“.