D10 byla uzavřená kvůli hromadné nehodě 27 aut v obou směrech

Nehoda na D10 u Příšovic. Foto: HZS Středočeského krajeNehoda na D10 u Příšovic. Foto: HZS Středočeského kraje

Provoz na dálnici D10 na 65. kilometru u Příšovic dnes zastavila hromadná nehoda 27 aut. Informovali o tom hasiči, policie

21 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Ceky

NEJSPIS JELI ZASE JAK BLAZNI, 130 VE TME ZADNA RYCHLOST. STEJNE TAK SE MOHLO STAT, ZE V TE TME JESTE ZNICEHO NIC MOHLI VJET DO HUSTE MLHY KTERA MOHLA JIT OD JIZERY. TO BY BYLI VINICI ONI, PROTOZE NEPRIZPUSOBILI RYCHLOST JIZDY STAVU A POVAZE VOZOVKY. JSEM ZVEDAV JAK BUDOU HLEDAT TOHO KOLIKA CO TAM PALIL TY GUMY ABY ZA KOV Z NICH DOSTAL VE SBERNE PAR KACEK, PRITOM BUDE MIT NA SVEDOMI VSEOBECNE OHROZENI A TAKY POSKOZOVANI ZIVOTNIHO PROSTREDI. NO BUDE JESTE ZAJIMAVE SLEDOVAT JAK TO DOPADNE. MELO BY SE DAT DO PRAVIDEL SILNICNIHO PROVOZU, ZE 130 KM/ HOD SE… Číst vice »

Martin

Eventuálně by mohl před každým vozidlem běžet člověk s červeným praporkem a v noci kráčet s červenou lucernou, prosím pekne vemte si na noc diazepam a přestaňte blbnout …

Vladimír

Některým lidem by měl být odebrán caps lock

Martin

Ano, lepiči na kufr si koledují o buchanec, ale stačí koukat do zpětného zrcátka a když vidím auto s xenonama, většinou je to Superb nebo Octavia tak se stáhnout do prvého pruhu, říká se tomu defenzivní jízda. A pak tu máme další: 1 vládci levého pruhu, mají na tacho 130 km/h a tudíž nemusí uhýbat, jedou přece pro ně maximálkou a ani neví že skutečná rychlost je 120 km/h. 2. dámy, co se nedívají do zpětného zrcátka a seknou vám rovnou do levého … 3. Dědci, většinou řídí v čepici Felicii nebo Fabii a valí to v právém pro jistotu… Číst vice »

Karel

27 aut???

Potěmkin

A stejně za tu nehodu můžou zlé kamióny,měly by se zakázat!!

Pavel

anebo vrtůlníky… (líbí?)

Ceky

Tady nekdo nezna aetr. Nebyl tam zadnej kamion, protoze kamiony meli v tu dobu zakaz jizdy, takze to na kamionaky nehazejte. Kdyby tam do nich jeste vleteli kamiony tak to by to urcite bylo i s mrtvyma a tezce zranenyma.

Andrej

Stoji za pozornost, ze napriek blbcom, co palili gumy, a blbcom za volantom, co neprisposobili rychlost, mame len 10 zranenych, z toho ani jeden tazko.

Dialnice (a kapacitne smerovo oddelene cesty) su tak do znacnej miery blbovzdorne. V pomere k intenzite dopravy su zdaleka najbezpecnejsie, preroze obvykle nedochadza k celnym a bocnym stretom. A to by si mali uvedomit vsetci, ktori su nejakym sposobom zahrnuti v rozhodovani o stavebnych povoleniach. Dialnice jednoznacne zachranuju zivoty a zdravie.

A vodici na dialniciach by si mali uvedomit, ze dodrziavat vzdialenost nie je len pre srandu.

dopravák

„Dialnice jednoznacne zachranuju zivoty a zdravie.“ Krásná teorie, ale bohužel jen teorie: máte snad pro své tvrzení nějaké skutečně věrohodné podklady? Váš přístup je podivný:a pochybný: životy a zdraví by přece nebylo třeba zachraňovat, pokud by nebyly ohrožovány – a já na rozdíl od vás budu klidně drze tvrdit že právě na dálnicích jsou životy a zdraví ohrožovány nebezpečněji než v běžném provozu na „nedálničních“ komunikacích – a jak a čím toto moje přesvědčení vyvrátíte? Podotýkám, že proti dálnicím samozřejmě nic nemám – ale o hromadných nehodách s hrubě tragickými výsledky na „nedálničních“ komunikacích mnoho zpráv není – většina takových… Číst vice »

Neonym

Dálnice jsou nejbezpečnější silnice. Žádné křižovatky tvaru T nebo X, téměř žádné nepřehledné úseky, žádná překvapení, žádné srázy, protisměr oddělený, bezpečné předjíždění, apod.

dopravák

„protisměr oddělený, bezpečné předjíždění, apod.“
Zkuste si vzpomenout, kdy naposled vjel na našich dálnicích někdo do protisměru.
Zkuste si vzpomenout, kdy naposled došlo na dálnici v ČR k nehodě právě následkem „bezpečného“ předjíždění.
Moje konstatování, že hromadných nehod s hrubě tragickými následky je víc na (českých) dálnicích než na ostatních (českých) komunikacích, to vaše tvrzení rozhodně nevyvrací – ale souhlasím, že to není vina především dálnic, ale nezodpovědnosti řidičů jich používajících.

Martin V.

„Pravděpodobnou příčinou hromadné dopravní nehody je pálení pneumatik…“ To jako úmyslné pálení a nikoli požár jakožto nešťastná událost? Nechápu, které prase je schopné venku pálit pneumatiky.

Jiří Kocurek

Beztak někdo, kdo z nich tímto způsobem těží kov do sběru.
JInak to má teda za 6 měsíců až 5 let natvrdo za obecné ohrožení − založení požáru.

Vít Jůza

Není každý nepovolený ohníček snad požár, a vinit ohníček ve Svijanech za autohenody u Příšovic je originální, evidenntně jeli jak blázni a nepřizpůsobili jízdu.

Kubrt

On jaksi ve tmě černý dým není z dálky vidět.

Honza D.

Pojedeš v noci po dálnici cca 100 – 120km/h, viditelnost dobrá a najednou vjedeš do černého a neprůhledného oblaku kouře. Můžeš jej předvídat? A co čert nechtěl, v té tmě tmoucí, kterou světla neprosvítí, je už hromada šrotu jenž ještě před chvilkou byla normálními automobily. Co v tu chvilku uděláš? Zaplať pánbůh že do toho nepřiletěl autobus nebo kamion.

Jiří Kocurek

Vzhledem k tomu, že není nikdo těžce zraněný, natož mrtvý, tak ty nárazy byly s rozdílem rychlosti do 50 až 60 km/h.

Jiří Kocurek

On se kdesi válí judikát, který říká něco v tom smyslu, že po řidiči nelze požadovat, aby předvídal nezákonné jednání jiných…
Což teda pálení pneumatik rozhodně splňuje.
A chvi vás vidět, jak v noci uvidíte kouř.

Pavel

To ovšem neznamená, že viník je někdo jiný. Chtělo by to body na dálnici jako v Rakousku. Jen tady jezdí auta nalepený jedno na druhém a pak nezastaví ani při 60, natož ve 110…

Ceky

Socialove kteri kvuli par drobnym za vypalene disky od gum od traktoru udelaji cokoliv jak prijit k penezum.