CzechToll: Dopravcům hrozí v Lanžhotě přes 40 kilometrů dlouhá kolona a dva dny čekání

Kontrolní mýtná brána v Dasným u Českých Budějovic. Pramen: CzechTollKontrolní mýtná brána v Dasným u Českých Budějovic. Pramen: CzechToll

Nastupující provozovatel mýtného systému, společnost CzechToll, dnes prezentoval model provozu na českých hranicích po zahájení provozu systému. Podle modelu bude

15 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Honza D.

Dotaz do pléna – víte o nějakém státě v Evropě, kde by funkční, zavedený a zaplacený systém na výběr mýta vyhodili a zavedli jiný a nekompatibilní? A za jednotku nastavili nesmyslně vysokou zálohu (totožná na Slovensku je za 50 Eur)?
Celé mi to smrdí jako řádně odleželý Romadur.
Ještě rejpnutí vůči EU – proč zatím nejsou schválené hybridní palubní jednotky? Fyzicky existují, jen je asi zatím úspěšně torpédují provozovatelé kvůli svému byznysu se zálohami.

Nekdo

jenom 40 km? a není to málo Ivane Petroviči? nebylo by lepší si udělat 400 km kolonu? nebo konečně přestat pouštět kamióny do ČR úplně?

Petr Nick

nie ma pan czasu do stracenia ..

Pavel

Czexit? teď? a bez referenda 😀 😀 😀

mgr.pavel

Česko sice nebude vystupovat z EU, ale naopak z okolních států EU bude pro některé zapomnětlivce problém se dostat do ČR, ale až na ty dvě naprosto opačné věci vám ten příměr sedí :-/

Rossec

Krabička v ceně pár desítek korun, záloha 2468,- na x let. To vlastně dopravci půjčí bezúročně Kellnerovi skoro 1 miliardu korun.

Dalibor

Pár desítek korun?? Opravdu? Myslím, že náklady na ni jsou poněkud vyšší.
Na Kapsch taky byla záloha…
ENC v Chorvartsku si musí řidič koupit, tja žádná vratná záloha…. Všude jsou nějaká pravidla.
Nikdo je přece nenutí násilím jezdit, dělají to dobrovolně a vydělávají na tom… Tak o co jde??
Na železnici si také dopravci musí pořídit ECTS jinak se na koridor za chvíli nedostanou…
Vše má své podmínky…
I flašky na Pivo jsou zálohované…

jack ketch

Na naprosto identickou krabičku byla u nás záloha 1500, va Rakousku 6E, pokud se dobře pamatuji. Nehledě na jednodušší možnosti vrácení a méně administrativy v Rakousku.
Příležitostné uživatele dálnice vůbec není třeba nutit si palubní jednotku pořizovat, klidně by šlo nastavit systém, jako třeba v Německu, kdy si řidič v automatu zaplatí mýto pro svojí trasu a následně je ověřován pomocí kamer na dálnici. Těch tady máme už teď dost.
Celé to zavání nějakou lumpárnou, stejně jako ten předchozí systém od Kapsche

dada

neprosti identicka krabicka s identickym SW ( treba notebook, fotak) stoji na ryznych trzich ruzne cifry. Je nastaven nejaky system. Nikdo nikoho nenuti tento system pouzivat. Nicmene pokud chce byt dopravce NAD v CR nezbude mu nic jinyho, nez tento system respektovat. Napr jezdi se vpravo. a musi to respektovat i ridic z Velky Britanie.

Dalibor

Cítím velké mistrovství světa v divení a obecně velkou prosincovou švandu!!!

liberal shark

Jako bych to viděl – nikdo nám nic neřekl, nic jsme nevěděli :-)). Jen ať si pěkně počkají, lajdáci.

dopravák

Potíž je v tom, že to lemplovství jiných odnesou i nevinní řidiči a cestující v osobních autech i autobusech.

Dalibor

Kolíííd osobák to snadno objede bokem.

Honza D.

Jj, přes starý přechod je zákaz 7,5 tuny. 😁😁😁

Dalibor

dyk to píšu. Osobáke se dá projet i leckde „alternativně“