CzechToll: Dopravcům hrozí v Lanžhotě přes 40 kilometrů dlouhá kolona a dva dny čekání
Nová přeložka odvede kamiony z obce Dasný. Pramen: CzechToll
Nastupující provozovatel mýtného systému, společnost CzechToll, dnes prezentoval model provozu na českých hranicích po zahájení provozu systému. Podle modelu bude
Dotaz do pléna – víte o nějakém státě v Evropě, kde by funkční, zavedený a zaplacený systém na výběr mýta vyhodili a zavedli jiný a nekompatibilní? A za jednotku nastavili nesmyslně vysokou zálohu (totožná na Slovensku je za 50 Eur)?
Celé mi to smrdí jako řádně odleželý Romadur.
Ještě rejpnutí vůči EU – proč zatím nejsou schválené hybridní palubní jednotky? Fyzicky existují, jen je asi zatím úspěšně torpédují provozovatelé kvůli svému byznysu se zálohami.
jenom 40 km? a není to málo Ivane Petroviči? nebylo by lepší si udělat 400 km kolonu? nebo konečně přestat pouštět kamióny do ČR úplně?
nie ma pan czasu do stracenia ..
Czexit? teď? a bez referenda 😀 😀 😀
Česko sice nebude vystupovat z EU, ale naopak z okolních států EU bude pro některé zapomnětlivce problém se dostat do ČR, ale až na ty dvě naprosto opačné věci vám ten příměr sedí :-/
Krabička v ceně pár desítek korun, záloha 2468,- na x let. To vlastně dopravci půjčí bezúročně Kellnerovi skoro 1 miliardu korun.
Pár desítek korun?? Opravdu? Myslím, že náklady na ni jsou poněkud vyšší.
Na Kapsch taky byla záloha…
ENC v Chorvartsku si musí řidič koupit, tja žádná vratná záloha…. Všude jsou nějaká pravidla.
Nikdo je přece nenutí násilím jezdit, dělají to dobrovolně a vydělávají na tom… Tak o co jde??
Na železnici si také dopravci musí pořídit ECTS jinak se na koridor za chvíli nedostanou…
Vše má své podmínky…
I flašky na Pivo jsou zálohované…
Na naprosto identickou krabičku byla u nás záloha 1500, va Rakousku 6E, pokud se dobře pamatuji. Nehledě na jednodušší možnosti vrácení a méně administrativy v Rakousku.
Příležitostné uživatele dálnice vůbec není třeba nutit si palubní jednotku pořizovat, klidně by šlo nastavit systém, jako třeba v Německu, kdy si řidič v automatu zaplatí mýto pro svojí trasu a následně je ověřován pomocí kamer na dálnici. Těch tady máme už teď dost.
Celé to zavání nějakou lumpárnou, stejně jako ten předchozí systém od Kapsche
neprosti identicka krabicka s identickym SW ( treba notebook, fotak) stoji na ryznych trzich ruzne cifry. Je nastaven nejaky system. Nikdo nikoho nenuti tento system pouzivat. Nicmene pokud chce byt dopravce NAD v CR nezbude mu nic jinyho, nez tento system respektovat. Napr jezdi se vpravo. a musi to respektovat i ridic z Velky Britanie.
Cítím velké mistrovství světa v divení a obecně velkou prosincovou švandu!!!
Jako bych to viděl – nikdo nám nic neřekl, nic jsme nevěděli :-)). Jen ať si pěkně počkají, lajdáci.
Potíž je v tom, že to lemplovství jiných odnesou i nevinní řidiči a cestující v osobních autech i autobusech.
Kolíííd osobák to snadno objede bokem.
Jj, přes starý přechod je zákaz 7,5 tuny. 😁😁😁
dyk to píšu. Osobáke se dá projet i leckde „alternativně“