egoe-plus
Železnice Železniční průmysl

CZ LOKO představilo „hokejovou“ lokomotivu. Jezdí v barvách Dukly Jihlava

Effiliner 3000 v reklamním polepu Dukly Jihlava. Foto: CZ LOKO
Effiliner 3000 v reklamním polepu Dukly Jihlava. Foto: CZ LOKO

Hokejový klub Dukla Jihlava je druhým v zemi, který se může chlubit reklamou v podobě lokomotivy. CZ LOKO dnes představilo jednu ze svých lokomotiv EffiLiner 3000 v polepu s reklamou na tradiční hokejový klub.

Lokomotiva patří do takzvané půjčovny vozidel, v které má CZ LOKO čtyři stejné lokomotivy. Aktuálně ji má pronajatou společnost SD – Kolejová doprava.

CZ LOKO, které má v Jihlavě svůj závod a chystá se ho výrazně rozšířit, už loni uzavřelo marketingové partnerství s HC Dukla Jihlava. Stadion pro domácí zápasy se přejmenoval na CZ LOKO Arénu.

EffiLiner je komplexně zmodernizovaná vícesystémová lokomotiva, která vznikla přestavbou původní belgické řady Class 12. V Česku jezdí jako lokomotiva řady 365. CZ LOKO jich dosud modernizovalo sedm.

V Česku byl první lokomotivou v reklamním polepu na sportovní klub stroj řady 380 Českých drah, který jezdí s reklamou na hokejový klub Kometa Brno.

 

20 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Přemek

Dobrý počin, kostruční i reklamní. Horáci zaslouží vzpruhu.

Jiří Kocurek

Ale jo, vypadá to pěkně. Moc fajn počin. Jihlava sobě? A proč ne!

Hara_Pes

Určitě je první 380? Nebyly už o hodně dříve polepy na různých 151, 362 atd: Poštovní spořitelna, ČEZ, Kuře.

Harapes

Což ale původně v článku nebylo 🙂

Chytrý za 2

Akorát jsem nepochopil kdo komu tady vlastně dělá reklamu.

pozorovatel

Spíše by bylo zajímavé sdělení, kdo ji platí a kolik ta cena činí …

Přemek

Chytrém napověz: win-win

Olda

Pánové,
měli by jste odkaz na nějaké fundovanější stránky, či články o re řadě 365. Ta mašinka má něco do sebe, taková zvláštní. Jde mi o zkušenosti, provoz, spokojenost majitelů (nájemců), úvahy o vhodnosti pro českou síť, proč klesl výkon a tažná síla po rekonstrukci apod. Prosím o vynechání pozn. typu Bo´Bo´, 3MW, 85t a jiných elementárních dat a od čeho je google, internet, či neumíš hledat. Umím. Jen však do určité úrovně. Proto se slušně ptám touto cestou. S ohledem na slabší jazyky je čeština vítána, ještě tak trochu němčina. Takže fránina, vlámština a podobné extras nedám. Díky. O.

Hajnej

Důvod poklesu výkonu by mohl být ve změně buzení ze sériového na cizí, kdy je potřeba větší odstup napětí kotev. Na druhou stranu tím odpadly přepojovače jízda/brzda, což za ty ztracené kilowatty stojí.

Mirvald

No nevím. Když nyní dojde k uzavření hokejové ligy, Dulka Jihlava už nemá šanci na vrcholový hokej. Může sice zvítězit ve 2. lize, ale dál se nedostane. Asi by bylo vhodnější jiné mužstvo.

Václav

Kdyby jste sledoval sportovní zpravodajství pořádně,tak by jste věděl, že uzavření extraligy se odkládá minimálně o dva roky. Navíc uzavření bude pravděpodobně spojené s rozšířením počtu účastníků . Všechno je ještě ve hvězdách.

Jiří Kocurek

Navíc Dukla hraje 1. ligu, nikoliv 2. ligu.

Mirvald

To tedy ne. Nemáte pravdu. Je tam třeba Brno, Kladno, Litvínov, Pardubice, ale Jihlavu tam hledáme marně.

Filip

je rozdíl extraliga, 1. liga. 2 liga….

Vbb

A kdybyste vy dával ve škole pořádně pozor, tak byste věděl, že obrat „by jste“ je špatně 🙂

Radovan Komínek

Za podporu klubu je třeba CZ LOKO hlasitě zatleskat. Zejména, pokud se člověk podívá, jaké firmy (montovny pro levnou pracovní sílu) v okolí Jihlavy působí a jak podporují místní sportovní kluby. Na druhou stranu je logické, že firmy, které zde prodávají zlomek produkce, se v Česku nepotřebují nijak prezentovat.

Jiří Kocurek

By měl zajímalo, ale asi to bude obchnodní tajemství, kolik výroby Bosch Jihlava je přímo pro Škodovku. A že by teda řídící jednoty pro automobily byly low−tech, to bych se tvrdit neodvážil.
PS: Skladníka potřebují i v NASA.

Cyklista

Všichni nadávají na výrobní haly, že to jsou „montovny“. ale i v těch „montovnách“ jsou zkušebny, laboratoře, vývojové oddělení a spousty jiných profesí. Ono totiž bohužel velkou část pracovního trhu tvoří lidé s nižší až nulovou kvalifikací a nemůžeme zde mít jen práci pro „inteligenci“.

Hlavně díky „montovnám“ máme tak malou nezaměstnanost a rostou platy napříč pracovním trhem. Teď už jen zbývá zamyslet se nad sociálním systémem, který znevýhodňuje pracující…