Přesně tak, nic elektrického nemá na brzdič DAKO BP. Diskutující Hajnej na k-reportu (nebo snad i zde) uvedl, že se s lokomotivou má najíždět na vozy na minimální poměrný tah, že to je „náhrada“ toho odstraněného brzdiče BP, ale nezkoušel jsem, s těmito lokomotivami vůbec nejezdím.
Ta jízda na malé napětí není žádná „náhrada“ – to je prostě jiné (vy)chování mašiny.
Ta přídavná se předtím používala jenom k tomu, aby se nějak zmařila zbytečně velká tažná síla – v podstatě totéž, jako kdybys místo stažení topení zároveň otevřel okno.
To nemáš pravdu, s brzdou DAKO BP se brzdí daleko lépe při jakémkoliv druhu posunu než s elektrickými brzdiči. V jednom konkrétním případě jsi absenci brzdiče DAKO BP nahradil jiným (vy)chováním lokomotivy a tím samozřejmě také strojvedoucího :-). Ale obecně platná záležitost to tedy rozhodně není. Jinak já tedy nikdy nenajížděl na stojící vozidla pod výkonem při současném brzdění (hezké přirovnání k nestaženému topení a otevření okna zároveň :-)). To jsem považoval za naprostou prasárnu, kterou ale hodně kolegů používalo a stále ještě používá. Najížděl jsem vždy výběhem, neb brzdič DAKO BP je natolik citlivý, že se to takto dá… Číst vice »
Tukan
1 rok
Dokonce tam mají i speciální místečko pro sněhuláka, to se cení :DD
Jiří 3
1 rok
TŽ je zřejmě oblíbený zákazník, když dostal i maskota gratis.
Nevyjíždí z vlečky. V Třinci patří polovina kolejí Správě železnic a druhá polovina železárnám. Takže naopak ČD Cargo zajíždí pravidelně na vlečkové koleje. Mj. ČD Cargo je jediný dopravce, který má s železárnami smlouvu o zajíždění na vlečku. To je jeden z důvodů proč je zatím neobsluhuje nikdo jiný.
vlečka ale může být obsluhována více dopravci, záleží na provozovateli vlečky a smlouvách mezi ním a dopravci a mezi dopravci navzájem a vůbec. Čepráci ve Mstěticích jezdí do stanice, ale některé soupravy přistavuje ČD Cargo až na čerpací stojany.
To vlastně není vlečka, jak bývá zvykem, vedoucí někam do fabriky. Zjednodušeně je to (prodloužená )část stanice. ČD Cargo zajíždí s ucelenými soupravami jen na zadrátované předávkové kolejiště
Pozor na omyl, koleje 207, 209 a 211 v Třinci jsou koleje vlečkové, ale mají charakter dopravních kolejí – umožňují vjezd od Těšína až k Sc 207, Sc 209 a Sc 211, kdežto při odjezdu se jede posunem až na kolej 301, která už je Správy železnic, odkud se pomocí L301 návěstí postavená vlaková cesta směr Těšín
Jestli budou v kvalitě co dodávají ČDC tak potěš.
Ale to topení tam dělal nějaký inteligent. Jinak to není špatný stroj.. tu přímočinnou brzdu bych udělal jinak..není nad klasické bp
Copak je s topením? Hlučné?
Hodně hlučné
Přesně tak, nic elektrického nemá na brzdič DAKO BP. Diskutující Hajnej na k-reportu (nebo snad i zde) uvedl, že se s lokomotivou má najíždět na vozy na minimální poměrný tah, že to je „náhrada“ toho odstraněného brzdiče BP, ale nezkoušel jsem, s těmito lokomotivami vůbec nejezdím.
Ta jízda na malé napětí není žádná „náhrada“ – to je prostě jiné (vy)chování mašiny.
Ta přídavná se předtím používala jenom k tomu, aby se nějak zmařila zbytečně velká tažná síla – v podstatě totéž, jako kdybys místo stažení topení zároveň otevřel okno.
To nemáš pravdu, s brzdou DAKO BP se brzdí daleko lépe při jakémkoliv druhu posunu než s elektrickými brzdiči. V jednom konkrétním případě jsi absenci brzdiče DAKO BP nahradil jiným (vy)chováním lokomotivy a tím samozřejmě také strojvedoucího :-). Ale obecně platná záležitost to tedy rozhodně není. Jinak já tedy nikdy nenajížděl na stojící vozidla pod výkonem při současném brzdění (hezké přirovnání k nestaženému topení a otevření okna zároveň :-)). To jsem považoval za naprostou prasárnu, kterou ale hodně kolegů používalo a stále ještě používá. Najížděl jsem vždy výběhem, neb brzdič DAKO BP je natolik citlivý, že se to takto dá… Číst vice »
Dokonce tam mají i speciální místečko pro sněhuláka, to se cení :DD
TŽ je zřejmě oblíbený zákazník, když dostal i maskota gratis.
Ten sněhulák je už zahrnutý v ceně? 😉
Ano, ale jen při teplotách pod 0 °C.
Na kolik řádově vyjde Effishunter 600 s ETCS?
A má ETCS, když se píše, že 600 je pro vlečkovou službu a nemá plnou traťovou výbavu?
Má to ETCS.
Nemá to ETCS. To by musely být na pultu dva displeje. Takhle je tam jen jeden – TDD.
Nemá ETCS a není v plánu.
Předpokládám, že z vleček vyjíždí na seřaďovací nádraží nebo na tratě, kde bude výhledově ETCS instalované.
Nevyjíždí z vlečky. V Třinci patří polovina kolejí Správě železnic a druhá polovina železárnám. Takže naopak ČD Cargo zajíždí pravidelně na vlečkové koleje. Mj. ČD Cargo je jediný dopravce, který má s železárnami smlouvu o zajíždění na vlečku. To je jeden z důvodů proč je zatím neobsluhuje nikdo jiný.
vlečka ale může být obsluhována více dopravci, záleží na provozovateli vlečky a smlouvách mezi ním a dopravci a mezi dopravci navzájem a vůbec. Čepráci ve Mstěticích jezdí do stanice, ale některé soupravy přistavuje ČD Cargo až na čerpací stojany.
To vlastně není vlečka, jak bývá zvykem, vedoucí někam do fabriky. Zjednodušeně je to (prodloužená )část stanice. ČD Cargo zajíždí s ucelenými soupravami jen na zadrátované předávkové kolejiště
https://mapy.cz/zakladni?l=0&x=18.6539392&y=49.6920349&z=19&base=ophoto
Pozor na omyl, koleje 207, 209 a 211 v Třinci jsou koleje vlečkové, ale mají charakter dopravních kolejí – umožňují vjezd od Těšína až k Sc 207, Sc 209 a Sc 211, kdežto při odjezdu se jede posunem až na kolej 301, která už je Správy železnic, odkud se pomocí L301 návěstí postavená vlaková cesta směr Těšín
ETCS třeba ve směrově skupině by bylo k čemu, pokud ta skupina je pojížděna výhradně posunovými díly?