CZ LOKO odvezla speciálním konvojem tři lokomotivy do Itálie, míří ke dvěma zákazníkům
Itálie se stala jedním z hlavních exportních trhů CZ LOKO.
Konvoj tří lokomotiv EffiShunter 1000 včera vyrazil z České Třebové do Itálie. I přes problémy s pandemií koronaviru se společnosti CZ LOKO podařilo získat v Itálii další zakázky.
První dva stroje (744.129 a 744.130) zamíří ke společnosti Ferrovie Nord Milano (FNM), třetí 744.131 odebere společnost EVM Rail. Kontrakt s FNM je z loňského roku, smlouvu s EVM firma uzavřela letos v létě. Lokomotivy jely vlastní silou do Břeclavi, kde si je přebral rakouský dopravce už v nečinném stavu. Zatímco lokomotivy pro FNM míří do Milána, EVM má své hlavní zázemí ve Veroně. Itálie je pro CZ LOKO již tradičním trhem.
„ Navzdory všem předpokladům, se export nezastavil, ale pokračuje úspěšně dále. Je za tím hodně práce celého našeho týmu,“ řekl v létě při uzavření kontraktu Jan Kutálek, obchodní ředitel CZ LOKO. Firmě pomáhá její silné know-how a procesní řízení s uplatňováním řady chytrých řešení „na dálku“. Ať již jde o oživování komponentů lokomotiv, video návody, servisní podporu nebo sdílení dat.
Dopravce EVM Rail je nově vznikající severoitalský operátor, působící v rámci nadnárodní skupiny Gruppo Etea. Ta zastřešuje pestrou škálu činností od strojírenské výroby, přes zemědělství a potravinářství, až po energetiku z obnovitelných zdrojů.