Čtyřpruh k Šumperku má platné stavební povolení, nikdo se neodvolal
Silnice I/44 u Vlachova. Foto: ŘSD

Stavbu by nemělo ovlivnit ani aktuální politické téma zastavování staveb z důvodu nedostatku financí.
Stavbu by nemělo ovlivnit ani aktuální politické téma zastavování staveb z důvodu nedostatku financí.
Dobrá zpráva. Jen tak dál a hezky až za Šumperk.
Tady čtyři pruhy nejsou problém ale z Mladé Boleslavi na Jičín to stále nepochopitelných důvodů problém je a přitom tam je větší provoz
nojo Morava, tam to jde snáz
v Čechách je zase staví D6, která i po dokončení nebude mít nikdy mezi KV a Jesenickou křižovatkou (I/27) více jak 15tis. voz/den a to tomu ještě hodně fandím…
D7 před Chomutovem totéž.
v úseku Mohelnice-Šumperk je dle sčítání prakticky stejný provoz jak MB – Jičín vyjma krátkého příměstského úseku MB-Židněves, kde stejně velká část místní dopravy zůstane i po výstavbě přeložky do Martinic…
Pokud by toto měli hotové dřív než PPP část D35, jak to napojí na 35ku, nějaký provizorní úsek? Ale to se pak okolo budou motat stavební stroje při stavbě MÚK Mohelnice?
Určitě by to neleželo ladem déle než D49.
Předpokládám, že ten kousek D35 s křižovatkou by udělali přednostně, kdyby měla být I/44 hotová dřív.
tato stavba se koordinuje s D35, pokud by mělo dojít k dalším odkladům zahájení D35, tak se nepochybně odloží i tato I/44, ale jinak kdyby došlo k problémům až během výstavby D35 (např. kvůli tunelům) tak bude přednostně zprovozněna v termínu MÚK D35xI/44 pomocí které bude napojena i současná I/35…
Ano, MÚK jakožto více méně pozemní stavba bude hotová určitě dříve, než tunely. Ale i tak si bohužel nemálo počkáme. Škoda, že ta MÚK není samostatná stavba nebo případně nějaké provizorium dokonce jako součást stavby I/44 – mohlo to celé už 10 let stát.
Jestli /až budou peníze tak už asi d35 bude…ta v rámci PPP ucucává ročně méně, za to o dost déle