Čtyřproudá výpadovka na Kolín má vysoutěžené archeology. Průzkum bude za dvě třetiny odhadu
Vizualizace silnice I/12 Běchovice - Úvaly. Foto: ŘSD
ŘSD už zároveň soutěží zhotovitele celé téměř 13kilometrové přeložky I/12.
rozumím tendenci autora článku hanět práci stántího investora, a dalších zúčastněných, ale neměl by se dopouštět faktických chyb. Závěrečné stanovisko procesu EIA bylo vydáno 28.2.2018 (https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_MZP473?lang=cs).
Omlouvat se nemusíte, ale opravte to, aby to bylo korektní.
Každý krůček se počítá a vždy otevírám šampaňské. Bydlím v Újezdě přímo u hlavní.
Ne ze by ta silnice nebyla potreba, ale nelzeme si soucasne do kapsy, ze dalsi silnicni tepna do Prahy necemu realne pomuze. Stejne intenzivne by se melo pracovat na zkapacitneni zeleznice timto smerem se stavbou velkych P+R parkovist. Jedine reseni pro Prahu je, ze tam autem vubec nepojedete.
A ono nestačí, že si Běchovice, Újezd a nemalá část Úval výrazně oddychnou?
Není to další tepna, je to obchvat.
A není to třeba tak že tohle by mělo pomoct především těm v Běchovicích a Újezdu aby jim nevalily davy prostředkem obce? Otázka je jestli to musela být hned 2+2 ale asi v tom není až tak vysoký rozdíl v novostavbě… Mimochodem, byli jsme teď v Paříži a moc se mi líbily francouzské ekvivalenty naší SPMV… 2+2, střední pruh královsky široký, odstavný malý chvílemi až žádný (pak nouzové zálivy), prudší zatáčky+stoupání (než na „pravé“ dálnici) a křížení samozřejmě mimoúrovňové… limit 110kmh… Dobře se po tom jedem, celkem v pohodě předjíždí, má to obstojnou kapacitu a (doufám) o poznání levnější než… Číst vice »
Malme v Čechách stejné úseky, např. I/27 jižně od Plzně.
Tahle výpadovka by měla být podobně projektována.
Tak zminenym obcim to zcela jista pomuze. Realita ale je, se ten dopravni spunt jenom posune o kus dal.
Na dálnici tvořící městský okruh?
No jezdim po tom slavnem fragmentu ukruhu pravidelne, jeste ho nestoji ani 1/3 a uz ted je jasne, jak silne je poddimenzovany. Cely okruh mel byt 4+4 a pak by se dale hovorit o nejake kapacite.
Naopak špunt nevznikne
No reálně pomůže těm lidem v obcích které to obejde, ne? Je to historický dluh, že to neudělá z Prahy klidovou zónu je jasné – to to nemá za úkol.
Železnici řeší SŽ a dokud se tam nezmění myšlení a vedení, tak to lepší nebude. Možná ŘSD by to mohla převzít, nebo stavět pro SŽ aspoň těleso tratí a na SŽ nechat koleje…
Ano, projednání s obcemi a majetkové vypořádání by ŘSD převzít mohlo z fleku. Tam nejsou žádná železniční specifika.
Do Prahy jen na zvací dopis někoho kdo je už druhou generací Pražák a bylo by… Zbytek ať si chodí nakupovat, k doktorovi, do divadla, do práce do té jejich idyly za městem
druhou generací áriec … Zbytek
Pozáváte to?
Trapné…
Jako ironie moc dobrý. Dávám plus. Někdo trpí představou, že lidi jezdí autem z dlouhé chvíle, resp. jenom proto aby tím štvali ty, co autem nejezdí.
Však to se nestaví za účelem eliminace kolon. Už začíná být veřejně akceptováno, že tomu víc silnic nepomůže.
Staví se to za účelem, aby se nejezdilo skrz Běchovice a Újezd. A v takovém případě ta stavba je ukrutně potřeba.
Tady to každopádně kolony výrazně ovlivní, protože to bude napojené přímo rovně na Štěrboholskou (bez semaforu). Takže příjezd sem bude rychlejší, ale o to více může zhoustnout provoz na jižní spojce nebo D0 ve směru na ČM (protože se tam objeví stejné množství aut, ale za kratší dobu, protože to „nezředí“ semafor)
Jinde zase může aut ubýt, protože z některých oblastí bude výhodnější se napojit na I/12 než například na D11.
Přeložka je součástí okruhu a nemá sloužit kprijezdu vozidel do Prahy.
Jenze slouzi a to docela vyznamne a s vystavbou tohoto obchvatu tato funkce dramaticky jeste vzroste.