Čtyřproudá výpadovka na Kolín má vysoutěžené archeology. Průzkum bude za dvě třetiny odhadu
Vizualizace silnice I/12 Běchovice - Úvaly. Foto: ŘSD
ŘSD už zároveň soutěží zhotovitele celé téměř 13kilometrové přeložky I/12.
Jako Újezďák se těším na odvedení dopravy ze současné přetížené trasy. MÚ v Újezdě rychost až na jeden krátký úsek neměří, místní ropočet plní spolehlivě jiné zdroje.
to tamní starostové dopustěj? co budou dělat bez peněz z měření rychlosti?
Budou muset zdražit popelnice🙂
Sup, dozkoumat a dostavet.
je to podminka zprovozneni omruhu mezi d11 a d1, tak jen zadne problemy.
rozumím tendenci autora článku hanět práci stántího investora, a dalších zúčastněných, ale neměl by se dopouštět faktických chyb. Závěrečné stanovisko procesu EIA bylo vydáno 28.2.2018 (https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_MZP473?lang=cs).
Omlouvat se nemusíte, ale opravte to, aby to bylo korektní.
Každý krůček se počítá a vždy otevírám šampaňské. Bydlím v Újezdě přímo u hlavní.
Promiňte, občas vám tam přispívám k hluku i já. Ale slibuji, že už nebudu, když to postaví. Využívám vlaky ale někdy musím s materiálem.
Ne ze by ta silnice nebyla potreba, ale nelzeme si soucasne do kapsy, ze dalsi silnicni tepna do Prahy necemu realne pomuze. Stejne intenzivne by se melo pracovat na zkapacitneni zeleznice timto smerem se stavbou velkych P+R parkovist. Jedine reseni pro Prahu je, ze tam autem vubec nepojedete.
A ono nestačí, že si Běchovice, Újezd a nemalá část Úval výrazně oddychnou?
Není to další tepna, je to obchvat.
A není to třeba tak že tohle by mělo pomoct především těm v Běchovicích a Újezdu aby jim nevalily davy prostředkem obce? Otázka je jestli to musela být hned 2+2 ale asi v tom není až tak vysoký rozdíl v novostavbě… Mimochodem, byli jsme teď v Paříži a moc se mi líbily francouzské ekvivalenty naší SPMV… 2+2, střední pruh královsky široký, odstavný malý chvílemi až žádný (pak nouzové zálivy), prudší zatáčky+stoupání (než na „pravé“ dálnici) a křížení samozřejmě mimoúrovňové… limit 110kmh… Dobře se po tom jedem, celkem v pohodě předjíždí, má to obstojnou kapacitu a (doufám) o poznání levnější než… Číst vice »
Malme v Čechách stejné úseky, např. I/27 jižně od Plzně.
Tahle výpadovka by měla být podobně projektována.
Tak zminenym obcim to zcela jista pomuze. Realita ale je, se ten dopravni spunt jenom posune o kus dal.
Na dálnici tvořící městský okruh?
No jezdim po tom slavnem fragmentu ukruhu pravidelne, jeste ho nestoji ani 1/3 a uz ted je jasne, jak silne je poddimenzovany. Cely okruh mel byt 4+4 a pak by se dale hovorit o nejake kapacite.
Není to málo antone pavlovici ? Podívejte se na ty krasne vicepruhové parkoviště ve vyspělých zemích .
Naopak špunt nevznikne
Musí být dodelany okruh Modletice Bechovice.
Zmínil jste plánovanou souvislost. A díky za kultivované příspěvky.
a ten spunt se teda vytvori kde?
Presne tam, kde se vytvareji spunty jiz dnes. Jsou to vsechny sjezdy a najezdy na dalnice po celem fragmentu okruhu. Kdyz svedete 10 dalnic na jeden okruh s kapacitou 2+2 a jeste k tomu pridate praskou dopravu, tak nic jineho nez jedna velka kruhova zacpa nemuze vzniknout.
prosim, budte konkretni – kde zrovna tato prelozka zpusobi ten spunt?
jinak vam moc merozumim – kde na dalnici sjezd/najezd zpusobuje spunty?
Taky mám ty N… rad, dá se slušně jet třeba z Nancy do Vitry-les-François a Chalons en Champagne skoro jako po dálnici akorát u nás se děla 2+1. Pritom by to moc pomohlo. I Benešovská. Havlíčkův Brod. I ta 11. Přes cesky ráj .
No reálně pomůže těm lidem v obcích které to obejde, ne? Je to historický dluh, že to neudělá z Prahy klidovou zónu je jasné – to to nemá za úkol.
Železnici řeší SŽ a dokud se tam nezmění myšlení a vedení, tak to lepší nebude. Možná ŘSD by to mohla převzít, nebo stavět pro SŽ aspoň těleso tratí a na SŽ nechat koleje…
Ano, projednání s obcemi a majetkové vypořádání by ŘSD převzít mohlo z fleku. Tam nejsou žádná železniční specifika.
Do Prahy jen na zvací dopis někoho kdo je už druhou generací Pražák a bylo by… Zbytek ať si chodí nakupovat, k doktorovi, do divadla, do práce do té jejich idyly za městem
druhou generací áriec … Zbytek
Pozáváte to?
Trapné…
Jako ironie moc dobrý. Dávám plus. Někdo trpí představou, že lidi jezdí autem z dlouhé chvíle, resp. jenom proto aby tím štvali ty, co autem nejezdí.
Však to se nestaví za účelem eliminace kolon. Už začíná být veřejně akceptováno, že tomu víc silnic nepomůže.
Staví se to za účelem, aby se nejezdilo skrz Běchovice a Újezd. A v takovém případě ta stavba je ukrutně potřeba.
Tady to každopádně kolony výrazně ovlivní, protože to bude napojené přímo rovně na Štěrboholskou (bez semaforu). Takže příjezd sem bude rychlejší, ale o to více může zhoustnout provoz na jižní spojce nebo D0 ve směru na ČM (protože se tam objeví stejné množství aut, ale za kratší dobu, protože to „nezředí“ semafor)
Jinde zase může aut ubýt, protože z některých oblastí bude výhodnější se napojit na I/12 než například na D11.
To jistě. Již dnes používá I/12 dost těch, kterým se nechce na dálnice. Od Brodu to je v reálu docela svižná alternativa…
Přeložka je součástí okruhu a nemá sloužit kprijezdu vozidel do Prahy.
Jenze slouzi a to docela vyznamne a s vystavbou tohoto obchvatu tato funkce dramaticky jeste vzroste.
Myslím, že Honza nepochopil o kterou silnici jde.
Tato silnice je extrémně důležitá. Ale souhlasím, že by se nemělo zapomínat na investice do veřejné dopravy, bez které by Praha zažívala dopravní armagedon.
To je svatá pravda.
Lituji Vás, jste mimo realitu. Tou je do zavedení antigravitačního cestování ISD.