Čtyřproud až pod Tatry. Poláci otevírají další silnici, projektují zbývající úsek do Zakopaného
Nový úsek silnice DK 47 Rdzawka - Nowy Targ. Foto: GDDKiA
Nová silnice zrychlí cestování do Vysokých Tater.
Nová silnice zrychlí cestování do Vysokých Tater.
narozdíl od sk, kde nejsou schopni postavit jednu celou dálnici desítky let.
Gratulace bratrancům do 🇵🇱. Parada wesmirowa!
Avšak úsek od konce S7 po začátek tohoto úseku je chuťovky. Sice 2+2 ale na cestě serpentiny, levá odbočení, přechody pro chodce apod.
Bravo. Tak to vypadá když výstavba dopravní infrastruktury dostala přednost před zájmy několika „vyvolených“ stavebních firem.
To je co za myšlenku?
„Vyvolené“ stavební firmy blokují D3 třeba? Nebo blokovaly D0?
Ach, to Polsko…takhle ve 3. tisíciletí přetnout střed vesnice dálniční estakádou je humus.
Pokud to jinak nejde, tak se nedá nic dělat.
Koukám, že to není střed vesnice, ale hranice mezi dvěma vesnicemi (Lasek a Klikuszowa).
*vybouraná hranice- viz mapy…. Nicméně to se děje i v ČR.
Tady u té silnice se to pochopit dá, ale u x jiných staveb se Poláci trefují i do úplně nových čtvrtí. Jako kdyby tam neexistovaly územní plány.
V Polsku, zejména v podhůří je osídlené dost jiné, jsou tam souvislé řadové vesnice, někde to přetnout musíte. Ostatně, podívejte se na naše Těšínsko, tam je to podobné.
Naštěstí máte děti země a nekonečné odvolací řízení, takže k takovému stavebnímu neúspěchu by v ČR nedošlo. Pozdrav z Polska.
Ono i nejen v Polsku by se našlo nemálo škůdců a odpůrců výstavby. Jenže tam díky správně nastavené legislativě smůlu.
Nemel 🤫
Cili takova polska I/13…
Asi ano, ale i takove silnice jsou potreba. To nase uvazovani, ze bud dalnice, nebo dvoupruh, maximalne stridavy tripruh, to je taky nic moc…
Mhmm… Vlastně jaký komentář. Tohle je státovka…
Bezkolizniho napojení S7 od Myślenic na A4 a S52 se ale bohužel dočkají až další generace.
Doufám, že to bude rychlejší než objížďka Mikulova