Čtyři mimořádná přistání během tří dnů. Qantas vyzval ke klidu a zdůraznil bezpečnost
Boeing 737-800 letecké společnosti Qantas. Foto: Robert Frola [GFDL (http://www.gnu.org/copyleft/fdl.html) or GFDL (http://www.gnu.org/copyleft/fdl.html)]
Qantas sérii mimořádných událostí využil pro vysvětlení bezpečnostních procedur v oboru.
A jaky problem (poruchu) ty letadla mely?
Qantas jsou rekordmani dlouhých tratí, občas úplně bez záložního letiště, takže preventivní opatrnost je více než na místě. Nářky bývalých zaměstnanců asi nebudou úplně objektivním měřítkem u žádné firmy…
To co sa deje s Qantas, nieje nahoda ani omylom. Kto pozera Australske media. Tak vie ze na take to nieco upozornovali byvali zamestnanci Qantas dlho predtym nez tieto udalosti stali. Qantas mal skolaboval minuly rok a nemohol sa vyhovorit ani na zle pocasie ako Southwest. Kazdy videl lakomost manazmentu Qantas. Zacalo sa to handlingom a potom to uz islo. Nechali odist armadu skusenych ludi technikov, pozemneho personalu a potom to tak dopadne. Ani take velke letecke spolocnosti ako american, southwest, united a delta nemali take problemi , sposobene amaterizmom manazmentu. Qantas dostal peniaze od australskej vlady aby tych ludi… Číst vice »
Přesto se zpráva rozšířila do světa rychleji, než když kapitán Smartwings letěl na jeden motor přes půlku Evropy.😄🤣 tohle souvětí dalo práci vložit do článku, že to máte zapotřebí…
Není to zase tak násilně vložené, jestliže byl nějaký “povyk” z důvodu nouzového přistání Qantasu, kvůli selhání jednoho motoru, zatímco u Smartu byl ten dolet vlastně ok.. 😁 ale jo, chápu, že jako národ jsme citlivější v tématech Smartwings, Škoda Auto, politika.. co už 😁
Tahle událost se stala , určitě vstoupila do dějin letectví, nikde to neobhajuju. Jestli to bylo správné, nebo nebylo , to musí určit jiné orgány. Jen narážím na způsob, jakým na to bylo poukázano v článku. Že prostě za každou cenu tam vpálit 🙂
Protože letět na jeden motor přes půlku Evropy je samozřejmě daleko více v pořádku, když cestující hlavně dojeli, kam si přáli? Radši budu třikrát za sebou v nouzově přistávajícím letadle, než jednou na krku někoho tak nezodpovědného…
Třeba by po vysazeni druhého motoru přistál na řece , jako Sully – na Dunaji nebo na Balatonu ? 😂
A co konkrétně je na té větě nepravdivého?
Zdravím,
nejde o to, že by byla nepravdivá, s tím myslím Xaver nepolemizuje. Jde o to, že s Qantasem a jejich problémy to vůbec nesouvisí a působí to jak pěst na oko.
S přáním všeho dobrého,
Bo.
Souvisí to s přístupem k bezpečnosti. Qantas vysvětluje, proč dodržují předpisy. Rád bych připomněl, že Smartwings po tomto letu tvrdily, že je to naprosto v pořádku.
Podle mne to souvisí. V článku se píše i to, že Qantas je považován za jednoho z nejbezpečnějších dopravců a že porucha jednoho z motorů je celkem běžná záležitost. Ta věta ilustruje to, že zatímco kapitán SmartWings o jednom motoru nikomu neřekl a letěl přes půl Evropy, Qantas při srovnatelné události raději vyhlásili stav nouze.
Samozrejme ze to pomerne uzce souvisi.
A nejhorsi neni fakt, ze se ruzne zachovali konkretni kapitani. Varovny je predevsim ten rozdil v naslednych krocich obou spolecnosti. Bohuzel.
Vzhledem k tomu jak jsou v tomto vlákně rozloženy plus a minusy, tak to vypadá, že nám sem opět chodí nějací veselí zaměstnanci QS.