Čtyři mimořádná přistání během tří dnů. Qantas vyzval ke klidu a zdůraznil bezpečnost
Boeing 737-800 letecké společnosti Qantas. Foto: Robert Frola [GFDL (http://www.gnu.org/copyleft/fdl.html) or GFDL (http://www.gnu.org/copyleft/fdl.html)]![Boeing 737-800 letecké společnosti Qantas. Foto: Robert Frola [GFDL (http://www.gnu.org/copyleft/fdl.html) or GFDL (http://www.gnu.org/copyleft/fdl.html)]](https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2019/10/VH-XZA_Leeton_Boeing_737-838_Qantas_Spirit_of_Australians_logojet_12073155055.jpg)
![Boeing 737-800 letecké společnosti Qantas. Foto: Robert Frola [GFDL (http://www.gnu.org/copyleft/fdl.html) or GFDL (http://www.gnu.org/copyleft/fdl.html)]](https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2019/10/VH-XZA_Leeton_Boeing_737-838_Qantas_Spirit_of_Australians_logojet_12073155055.jpg)
Qantas sérii mimořádných událostí využil pro vysvětlení bezpečnostních procedur v oboru.
A jaky problem (poruchu) ty letadla mely?
To co sa deje s Qantas, nieje nahoda ani omylom. Kto pozera Australske media. Tak vie ze na take to nieco upozornovali byvali zamestnanci Qantas dlho predtym nez tieto udalosti stali. Qantas mal skolaboval minuly rok a nemohol sa vyhovorit ani na zle pocasie ako Southwest. Kazdy videl lakomost manazmentu Qantas. Zacalo sa to handlingom a potom to uz islo. Nechali odist armadu skusenych ludi technikov, pozemneho personalu a potom to tak dopadne. Ani take velke letecke spolocnosti ako american, southwest, united a delta nemali take problemi , sposobene amaterizmom manazmentu. Qantas dostal peniaze od australskej vlady aby tych ludi… Číst vice »
Přesto se zpráva rozšířila do světa rychleji, než když kapitán Smartwings letěl na jeden motor přes půlku Evropy.😄🤣 tohle souvětí dalo práci vložit do článku, že to máte zapotřebí…
Není to zase tak násilně vložené, jestliže byl nějaký “povyk” z důvodu nouzového přistání Qantasu, kvůli selhání jednoho motoru, zatímco u Smartu byl ten dolet vlastně ok.. 😁 ale jo, chápu, že jako národ jsme citlivější v tématech Smartwings, Škoda Auto, politika.. co už 😁
Tahle událost se stala , určitě vstoupila do dějin letectví, nikde to neobhajuju. Jestli to bylo správné, nebo nebylo , to musí určit jiné orgány. Jen narážím na způsob, jakým na to bylo poukázano v článku. Že prostě za každou cenu tam vpálit 🙂
Protože letět na jeden motor přes půlku Evropy je samozřejmě daleko více v pořádku, když cestující hlavně dojeli, kam si přáli? Radši budu třikrát za sebou v nouzově přistávajícím letadle, než jednou na krku někoho tak nezodpovědného…
Třeba by po vysazeni druhého motoru přistál na řece , jako Sully – na Dunaji nebo na Balatonu ? 😂
A co konkrétně je na té větě nepravdivého?
Zdravím,
nejde o to, že by byla nepravdivá, s tím myslím Xaver nepolemizuje. Jde o to, že s Qantasem a jejich problémy to vůbec nesouvisí a působí to jak pěst na oko.
S přáním všeho dobrého,
Bo.
Souvisí to s přístupem k bezpečnosti. Qantas vysvětluje, proč dodržují předpisy. Rád bych připomněl, že Smartwings po tomto letu tvrdily, že je to naprosto v pořádku.
Podle mne to souvisí. V článku se píše i to, že Qantas je považován za jednoho z nejbezpečnějších dopravců a že porucha jednoho z motorů je celkem běžná záležitost. Ta věta ilustruje to, že zatímco kapitán SmartWings o jednom motoru nikomu neřekl a letěl přes půl Evropy, Qantas při srovnatelné události raději vyhlásili stav nouze.
Samozrejme ze to pomerne uzce souvisi.
A nejhorsi neni fakt, ze se ruzne zachovali konkretni kapitani. Varovny je predevsim ten rozdil v naslednych krocich obou spolecnosti. Bohuzel.
Vzhledem k tomu jak jsou v tomto vlákně rozloženy plus a minusy, tak to vypadá, že nám sem opět chodí nějací veselí zaměstnanci QS.