Čtyři lety týdně jsou jen začátek. Etihad nastínil plány s linkou do Prahy

První let společnosti Etihad na pražské Letiště Václava Havla. Foto: Zdopravy.czPrvní let společnosti Etihad na pražské Letiště Václava Havla. Foto: Zdopravy.cz

Pravidelné spojení Prahy s Abú Dhabí je v provozu od 2. června. Již nyní se dopravce poohlíží po dalším rozvoji.

Odebírat
Upozornit na
guest
21 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Karel 2

Jestli nahradí Dreamlinera třistajednadvacítkou, tak se o veškerou konkurenční vyhodí připraví. Sebenovější A321 se nevyrovná b789. Je sakra rozdíl letět 6 hodin v dobytčáku úzkotrupým s jednou uličkou a třemi, v lepším případě čtyřmi záchody, než v dobytčáku širokotrupém s osmi záchody a nějakým místem, kde se dá alespoň trochu protáhnout.

Mad_Majk

Uprimne, na uzkotrupy letoun kasle bilej tesak.. Stacilo mi 1x letet VIE-DOH s QR v A320 (zpet to bylo v B787) a i v economy byl ten komfort na 5,5 hodinovem letu neporovnatelny..

Leoš

QR 320 už nejsou nejnovější kousky, naopak nové 321LR od Etihadu vypadají velmi slušně a myslím si, že dvě rotace denně umožní plno hezkých přestupů, co budou stát za to.

tom

V lednu s A321LR letím z Abú Dhabi na Krabi, tak jsem celkem zvědav. Je fakt, že letos po letu A380 Emirates MUC-DXB byl let s B737 MAX DXB-Langkawi s otřesnou nízkonákladovkou FlyDubai příšernej, nikdy více!

lvy

Vždycky je to o tom jak dají sedadla daleko od sebe.

Kultur

Ten personál také dost pomůže. A vlastně celí přístup k zákazníkovi.

Co Etihad bere vážně a má tak kulturu nastavenou od začátku v čele společnosti. No a pak člověk letí třeba z sw a tam je to opak. Klidně můžou nové letadla a víc místa, což se nestane, ale i kdyby, tak to bude na nic bez personálu a kultury kde zákazník je na prvním místě a ne kus kořisti co bylo uloveno.

Andy

Hádám že jste ještě neměl tu čest letět s Etihadem. Žádná prémiová co se týče kultury to teda fakt není…

Mad_Majk

Ne. Opravdu to není jen o rozteči sedaček.

lvy

A o čem tedy to ještě je? Jistě je to i o šířce, ale v tom A32x problém nemá. Hluk u Neo verzí je taky minimální. Jedině snad pokud by byly turbulence, tam bude vždy větší lepší, ale to pak můžeme říct, že by to chtělo A380, protože vše ostatní bude horší.

FrenkyUL

Nejde o rozteč, ale o vzdálenost.

Karel 2

No to právě není. Sedadla budou v obou letadlech stejně daleko od sebe. Minimálně v ekonomické třídě. Není žádný důvod proto, aby nový typ ve flotile měl více místa. Dreamliner je nové, ve všech ohledech modernější letadlo, je mnohem rychlejší, má více záchodů. Je to dálkové letadlo. A321, i když s dlouhým doletem, je v podstatě pořád jen středně traťové letadlo.

Průvodce původní Aleš

Můžu se zeptat, v čem byl rozdíl? Já osobně vidím rozdíl jen v tom, že pokud sedím v 787 v prostřední sekci, tak je pro některé cestující blíž do uličky. Jinak úplně stejná sardinkárna, stejně malé biny atd. A výstup ze 320 samozřejmě rychlejší, protože jedním mostem míň lidí.

Air Traveller

Hlavní argument „proti narrow body na dálkách“ jsou … jak přiznačné … záchodky 🙂

Průvodce původní Aleš

V tom mají možná pravdu.

lvy

No nevím, tohle přece není dálková linka a pokud někdo nevydrží 6 hodin bez WC, tak je to spíše na návštěvu lékaře, pokud tedy není nemocný. Někdy mám pocit, že se za návštěvu WC dávají nějaké věcné odměny. Osobně při letech do 10h snad nikdy na WC nepotřebuji, jak je to nad deset, tak někdy ano. Zajímalo by mě jak to ti lidi dělají v noci?

Průvodce původní Aleš

Pokud netrollíte, tak nechápu, jak z letadla vyjdete živý. Protože pokud nepotřebujete jít 10 hodin na malou, tak musíte být tak dehydrovaný, že vás musí nízký tlak vzduchu a sucho porazit.

Zdeněk

Hodně hloupý názor. Co třeba cestující s nějakou urologickou nemoci?:-(

Lukáš

Vydržet 6 hodin bez močení není žádná norma, spíš limit, ke kterému se občas dá dojít, ale 10 hodin bez WC není znak výdrže, spíš ignorování potřeb těla. A pokud to někdo dlouhodobě považuje za normální stav, je to spíš důvod k návštěvě urologa než k obdivu. Průměrná frekvence močení je 4–8× denně, v závislosti na příjmu tekutin, aktivitě, fyziologii. Dlouhodobé potlačování močení může vést k infekcím, přetížení měchýře nebo poruchám vyprazdňování. A pokud jde o noční močení – tělo v noci přirozeně snižuje produkci moči, proto většina lidí spí celou noc. Ale i tak asi třetina dospělých v noci… Číst vice »

Mad_Majk

Zachody 🙃, uprostred kabiny neskutecne vedro a spatny vzduch, vzadu zase silena klemra, hluk od motoru (i kdyz na tripl se to nechyta, to je fakt). Stare sedacky (a rozbity recline) a IFE (coz teda asi u noveho A321LR nehrozi).
No a vseobecne, proste nad 5 hodin v narrowbody je to trosku klaustrofobie.. kor kdyz clovek preseda z/na A380 🥲 (o to vic se pak ale tesi, nebo naopak je o to vic zklamany/nas*any 😁)

Průvodce původní Aleš

Tak jste měl rovnou napsat, že jste klaustrofobik a tím by debata skončila. Běžně létám cca 6 hodin v 737/320 a nevidím v tom problém.

Andy

Etihad má IFE ve všech letadlech, od a320 až po a380. Fascinuje mne, že někdo , kdo najde cestu až do diskuse pod tímto článkem něco takového netuší…