Čtyři kryté hektary a až 3000 vozů. Louda Auto otevírá u D11 obří autosalon
Nový autosalon Louda Auto+ v Poděbradech. Pramen: Louda Auto
Společnost projekt za miliardu označuje za největší krytý autosalon předváděcích, zánovních a ojetých vozů v Evropě.
Pokud jste priznivci koncernu a Hyundai, zajedte se podivat. Ostatni znacky tam moc zastoupene nejsou…
Budovat něco takového na úrodné půdě Polabí je zločin. A to i přesto, že byla ornice převezena jinam.
To bude fungovat
Proč mít ornou půdu, když tam může být zbytečný autosalon, že?
Je to tam jak pěst na oko. Nechápu jak tohle mohl někdo dovolit
Zbytečný asi nebude, když si najde klientelu. Tohle dává mnohem větší smysl, než stovky autobazarů ve městě v prolukách nebo na výpadovkách. I ty áčka v Bohnicích zabírají několik hektarů města kde by mohlo být bydlení pro tisíce lidí. Osobně bych byl rád, kdyby se i v áčkách rozhodli postavit něco takového třeba v Klecanech, tyhle věci do města nepatří.
V Bohnicích jsou Áčka? Nespletl jste si to?
Sedněte do vlaku na Rajské zahradě (nebo možná radši už ve Kbelích) a jeďte na Hlavák. Cestou uvidíte tolik rumišť, kde by mohly bydlet možná desetitisíce lidí. S mnohem lepší dopravní dostupností, než mají Chabry, kde ta Áčka ve skutečnosti jsou.
Mohla tam být dotovaná řepka, co?
I to by bylo lepší.
Názorná ukázka „úspěšnosti“ elektromobility. Z 3000 aut je celých 25 kousků na baterky. Tak tomu říkám opravdu progres!
Těch 25 jsou předváděčky, ne ojetiny k prodeji.
Spíše bych ti viděl na názornou ukázku pochopení psaného textu.
Názorná ukázka ničení vlastního prostředí.
Snad si Louda nabere příklad z Áček a Davocaru.
Až pojedu do Prahy, tak se stavím na protiúčet 🙂
Dobrá práce a čich na prachy..lidí schopných si kupovat pouze ojetiny rozhodně neubývá a s možností velkěho vÿběru na jednom místě kousek od Prahy u dálnice si tam cestu najde ledaskdo ikdyby jen “ na kukačku“…
U dálnice je to hezky, mají tam vlastně aspoň nějaký kyvadlový shuttle z Poděbrad? V článku nic takového není.
Tak jestli pro nákup vozu je nutné už vůz mít aspoň půjčený.
Tak to je otázka pro p.Loudu..možná budou organizovat dopravu o víkendech…nebo v rámci akcí..kdoví..
Do Vrbové Lhoty jezdí poměrně často autobus mezi Poděbrady a Pečky. Asi by stačilo přidat zastávku do míst, kde je autosalon.
Kdyby to bylo takhle jednoduché tak tam ta zastávka už je.
To se myslím pletete, jednoduché to rozhodně není a já to nikde netvrdím, ale jak jste vydedukoval že tam za zastávka není jenom proto, že původní zabere nějaký čas?
Myslíte, že kdyby se zahájil povolovací proces současně s povolovacím procesem té haly, tak se to nestihne?
*povolení
To by bylo v případě, že by autobus zajížděl až do areálu, což by pro všechny cestující znamenalo časovou ztrátu. Na to není nikdo na trase Poděbrady – Pečky zvědavý.
Shuttle? On je to zábavní park? Tvl některý nápady fanatiků veřejné dopravy jsou neuvěřitelné…
Kde jaký obchoďák to má … Navíc udělat novou zastávku asi nebude tak snadné. Čekám, že se mi k tomu vyjádří tak polovina úředníků v kraji.
Mají tam stanoviště carsharingu Car4way (který provzuje právě Louda). Takže z Prahy je možné dojet tam takhle, a pak tam to půjčené auto nechat.
Bez auta auto nenakoupíš… koukali jsme v zime s manželkou co to tam roste, jen jsem si špatně tipnul, že zase další centrální prekladište a on Louda…
Pokud si tam doopravdy pojedeš pokusit vybrat nový auto a žádný mít v tu chvíli nebudeš, 250 korun za taxík asi zvládneš.
Také lidí ochotných koupit pouze ojetinu rozhodně neubývá – ekonomicky rozvážný člověk se prostě do koupě nového auta nepustí, i když na něj příjmy má, dobře vybraná ojetina udělá za podstatně nižší peníz stejnou službu. Koupě nového vozu soukromou osobou je podle mého čistě emotivní rozhodnutí pro uspokojení ega (což nemyslím nijak pejorativně), nový vůz se opravdu vyplatí jen při budování firemních flotil s adekvátní cenovou nabídkou od leasingovek.
Čich na dobrý byznys to tedy rozhodně je a až doslouží má aktuální ojetina, dost možná se k Loudovi též podívám.
Člověk by myslel, že podle těch výrazů jste nějaký psycholog, ale ten by věděl, že neexistuje “ člověk “ ale různí lidé, u nich každý se rozhoduje jinak.
Tak prosím nenalévejte takové nesmysly lidem do hlavy.
Indukovat váš způsob myšlení na celou společnost je bizarní a naprosto nesprávné.
Tak mě místo prskání a urážek nějak přesvědčte a udejte příklad, kdy koupě nového vozu vyjde ekonomicky líp než o desítky procent zlevněné předváděčky nebo málo jetého a dobře udržovaného staršího vozu.
Každý si rád udělá něčím radost, někdo luxusní dovolenou, jiný navoněným novým autem nakonfigurovaným právě pro něj, proti tomu nelze nic namítat, ale že by to vyšlo jako ekonomicky rozumná investice, o tom se fakt mluvit nedá.
Tak třeba uvedu jeden aspekt, já nejsem technický typ, ani nemám nikoho známého přes auta. Proto je pro mě výhodnější koupit si nové, nad kterým mám dohled o servisu, o tom , že to auto má všechny originální součástky od samotného počátku, + třeba 5 letou záruku.
Jak říká jedno pořekadlo: Nejsme tak bohatí, abychom kupovali levné věci.
Jedna věc mluví pro vás, starší auto vám pravděpodobně nikdo neukrade.
Nemyslel jsem původní komentář nějak osobně, ale fakt se mi moc nepovedl. Tak se omlouvám, a přeji vám pěkné dny.
Auto si používáním dost lidí také začne znehodnocovat různými škrábanci, rýhami vzniklé střídáním terénu, zajížděním do zúžených míst apod. U staršího auta to následně tolik nemrzí.
Jo i takhle se to dá říci..V zásadě rostoucí prodeje ojetin, jsou názornou ukázkou selhání dotačně-regulatorního ekokokomunismu v automotive…
Proč? Ty dotace a regulace mají za cíl to, aby si lidi přestali kupovat ojetiny? A aby je firmy přestaly prodávat?
Lidé chtějí hlavně slušné spalovací motory, a ne to co dnes automobilky nabízejí.
Tady ale nejde ani trochu o zákazníka. Jde o to, že většinu z těch aut už Louda minimálně jednou prodal a mnoho z nich i dlouho provozoval. Ať už jako předváděcí vozy, náhradní vozy servisu, vozy v autopůjčovně, v car4way….
O to větší důvod, že jim měl postavit stáj někde v brownfieldu a ne na zelené louce… Je to dáno i lokalitou, ve zbytku republiky než Praha, Brno by sehnal levněji opuštěné haly i s pozemky a napojením….