Čtyři kilometry nové cyklostezky mezi dvěma kraji. Z cyklistů musí být dvakrát chodci

Nová cyklostezka Česká Kamenice - Kamenický Šenov. Foto: Česká KameniceNová cyklostezka Česká Kamenice - Kamenický Šenov. Foto: Česká Kamenice

Nová cyklostezka má pro snadnější údržbu a delší trvanlivost betonový povrch.

Odebírat
Upozornit na
guest
18 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Marek

Je ten beton vhodná varianta? Nebude to za pár let tak rozdrncané mezi jednotlivými deskami, že to pro silničky a bruslaře bude zcela nepoužitelné? Hovořím z vlastní zkušenosti, kdy na silničce jsou často z těchhle příčných přeskoků takové překážky, že pak radši volím silnici či pořádně udusanou šotolinu. Pro vlastní pohodlí, rychlost a nakonec i riziko proražení duše.

Alibaba

A co takhle u téhle křižovatky nějakou tabulku pro řidiče: „Řidiči tlač auto!“

Pavel Ch.

V klidu, 95 % cyklistů tyhle nesmyslné značky stejně respektovat nebude. Mě nevyjímaje.

Caprad

Nechybí tam vodorovné značení? Cyklostezka je ve skutečnosti silnice pro nemotorová vozidla.

Pavel_H

Cyklostezka a „pohyb pesich povolen“ je proboha zase co?
To povinne sesedani z kola bude ten, kdo tam tu znacku chtel, kontrolovat?

Pražec

Ještě existuje smíšená stezka pro pěší a cyklisty a taky pěší zóna s povoleným vjezdem cyklistů.
Prase aby se v tom vyznalo.

Alibaba

„pohyb pesich povolen“ chápu jako že můžu tu stezku jako pěší využít když chci a jsem na ní účastník II. kategorie.

V Pardubicích se objevilo něco podobného kdy hlavní značka je „Stezka pro chodce“ a doplňková „pohyb cyklistů povolen“, takže jako cysklista tam jet můžu, ale nemám to nařízeno, takže můžu jet i po souěžné silnici.

Povinné sesedání je za mě buzerace/šikana těch co na kole nejezdí.

Pavel___H

Stezka pro pěší s povoleným vjezdem cyklistů je standardní režim dle TP 179. Praha je toho (bohužel) plná. Režim stezky pro cyklisty s povoleným vstupem pěších vidím poprvé. Proč se tedy nepoužilo standardní označení zákazem vjezdu motorových vozidel…?

Clovek

Jako vasnivy cyklista jsem rad za vsechno, protoze v CR se na cyklisty celkem kasle. Ale faktem je ze nez abych zajizdel na jednotky kilometru dlouhou cyklostezku s nekolika sikanami, prechodem do ilegality (protoze „Sesedni z kola“ fakt nikdo dodrzovat nebude) atp, to radsi pojedu po III nebo i II silnici. Smutne je ze se standard novych cyklostezek zhorsuje – jsou kratsi a sikan je vic. Cest slusne udelanym cyklostezkam jako je treba Sedlacny – Prcice nebo nektere useky podel rek.

Pepa

Smazáno pro tupost uživatele.

mgr.pavel

„Křížení se silnicí I/13 je podle něj požadavek Policie České republiky.“ – kterýžto požadavek je právně nezávazný.

Martas

Což samozřejmě u nové stavby není pravda.

plp

nevím jak tam vypadá labyrint zábradlí, ale mám zkušenosti, že projet takto zakončené úseky cyklostezky bývá problém pro cyklistu s vozíkem či na tříkolce, handbiku.

Klabavátor

Je to na jedné z fotek, připadá mi to „jetelné“.

Alibaba

Největší sranda zpravidla bývá, že hodně často se taková šikana objíždí mimo cyklostezku, vyjede se vedle ve trávě hliněná cestička.

Frank

To je vtipné nová verze hlavy 22
„Pokud zjistíme, že ho cyklista dokáže přejet, tak to upravíme“ , přitom kvůli značce to oficiálně zjistit nemohou …

Alibaba

Tuhle poznámku jsem mysle, že patří k tomu roštu co odrazuji zvířata. Pokud je z trubek, tak to přejíždění bude třeba za mokra docela drsný. Pokud bude z jeklů, tak ne.

Pavel Ch.

Jj, za námrazy nebo za mokra bych to přes trubky taky převedl :-), bez ohledu na dopravní značky, jednou už jsem takhle lehnul, takýe jsem poučen :-))