cargo

Čtvrtý koridor v Praze tři hodiny stál, zastavil jej zřejmě sebevrah

Pramen: ROPIDPramen: ROPID

Vytížený úsek využívá příměstská, rychlíková i mezinárodní doprava.

Zpět na článek
40 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jiří Valta

Hm.Zazil jsem případ,přejetí přednosty ve stanici Hájek v.1969.Nestastna náhoda,stál uprostřed koleje a bavil se se signalistou.Ten stačil uskočit,přednosta už ne.Byla to parní lok tendrem dopředu.Strojvedluci netušil že někoho přejel.Az v sousední stanici .Lok se musela umýt,prohlédnout celý mezistaniční úsek Nebudu psát podrobnosti,ale žádný vlak po této kolejí nemůže projet,dokud se neprohlédne.A to trvá.Taze ta doba výluky není nijak přemrštěná.

Luxpe

Bohužel manžel byl u toho a nebyl to prý pěkný pohled.

medical examiner

To není na žádnou mrtvolu, natož přejetou…

Jiří Kocurek

Chápu, že jsou místa, kam to mají policajti i drážní inspekce daleko. Ale přímo v Praze vyloučit provoz na 3 hodiny, to se mi zdá trochu moc.

Kulík

Ale ono se omezeně již od 13 hodin jezdí…

Jiří Kocurek

Tak od 11 do 13, to jsou dvě hodiny. I tak docela dost.

Ketchup1970

Moje zkušenost s životu se zbavujici osobou byl jednou ve vlaku SNCF z Basel do Strasbourg asi půl hodiny před Štrasburkem a trvalo to francouzským složkám taky dvě hodiny . Téměř presne .

Ondrak

Je vidět, ze jste nikdy neviděl nic podobného. Ono najít a uklidit všechny části těla, chvilku zabere. Zemřel člověk, to se musí prošetřit. Někdy holt musí jít uspěchaná doba stranou…

Miroslav Zikmund

Hejno supů / smečka hyen nebo mravenců se o to spolehlivě postará … pak stačí jen sesbírat kosti nebohého jedince

xyz

Tak mě napadá srovnání – sousední mezistaniční úsek (Praha-Uhříněves – Říčany) byl, po jiné sebevraždě, 29. 4. 2014 se zastaveným provozem po kolik hodin?

Jan Neruda

Něco pres 3

Permonik

Tak ono zaleží za jak dlouho posbírate časti těl. Ráz mi vypravěl kolega od drážních hasičů, že hodinu sbíraly časti těla od sebevraha a po hodině měli tři nohy a jednu ruku. Holt museli museli pohledát časti i druhé osoby…..

Rudolf Tuček

Také to nemusí být sebevražda jako mi vyprávěl jeden fíra, někoho přejel a koroner po ohledání zjistil že už je asi 12 hodin mrtvej. Tak přijela kriminálka a bylo z toho necelých pět hodin.

medical examiner

Pak převoz na ÚSL…
A tam budou 2 soudní lékaři při soudní pitvě ten rébus řešit…

Jan Neruda

Kdo nikdy nebyl na místě takové události neví, jak to tam vypadá a funguje. Neví, jak většinou tělo dopadne, co z něj zbyde. Nejdéle vždy trvá sesbírání všech součástek do poslední kostičky. Ve štěrku, na spodku lokomotivy, vagónů. Koroner si hlídá to, co mu hasiči nosí v pytlíčkách aby nic nechybělo. Zkuste najít článek prstu v kamení a pod kolejnicí. Tělo může být rozeseto i skoro kilometr od místa střetu. A po kompletaci a zakreslení vsech nálezů do plánku následuje omytí vsech míst s nálezy, vlaku a teprv pak odjezd. 3 hodiny na to nejsou zas tak moc

medical examiner

A to se ještě stane, že na srážku s člověkem se přijde až v depu.
Při rychlosti 230 km/h (tj. 63,88 m/s) spíš bude nezvyk, když si toho ten strojvedoucí všimne.

asdfsfgdhjfghng

strojvedoucí musí permanentně sledovat trať. Takový ty kecy že někdo čumí do mobilu jsou nesmysly.

medical_examiner

Najděte si to video jak ženská přecházela před Pendolinem…A to jelo celkem pomalu…

Iva D.

No, ten je dobrej.

Miroslav Zikmund

Autor je zřejmě strojvůdcovský „odporník“, co si rád hrál s vláčky ….

Ano, strojvedoucí musí sledovat trať, rychloměr, musí reagovat na signalizaci na panelu „poruch“, podle návěstí přepínat kanály na vysílačce, komunikovat za jízdy s dispečerem …
Zejména v noci toho strojvedoucí „moc nevidí“ … „při průjezdu lesem v Klánovicích jsem uslyšel ránu, měl jsem zato, že se jedná o střetnutí s lesní zvěří, nikoho jsem neviděl, dálkový reflektor byl zhasnutý z důvodu protijedoucího vlaku …..“ výpověď strojvedoucího, proč nezastavil po střetnutí s osobou …

MRC

Jenže nikdo není dokonalej a snad je všem jasné, že 100% to nikdy nebude. Když to bude sebevrah a skočí šikovně, nebo z místa, kde vidět nebude při té rychlosti, tak shodou náhod si toho fíra všimnout nemusí, případně to považovat za zvěř – jak se postupuje v tomto případě? 🙂

lopata

hyeno zrůdo vole jeden vždyť tam umřel člověk proč řešíš nějakej posranej provoz

None

Proč nedáváš? Ten člověk zemřel protože chtěl. Pokud se tedy nejednalo o nějakou závadu na přejezdu.

Jiří Kocurek

Ano, umřel. Podle všeho sám chtěl umřít. To čekání už mu život nevrátí.

A ty tisíce lidí, kterým nejel vlak, ty teda máme ignorovat? Nedostali se tam kam chtěli, rozhodně ne všas. A tím ztratili nějakou část života, kterou asi chtěli strávit jinak než čekáním.

Romino

Dnes bol teda deň…V Bratislave ráno o 6tej bol tiež skokan pod vlak medzi Lamačoma Devínskou N. Vsou. Slovenská Strela z BA o 6.10 zastavila o 6.15 v Lamači a stala tam tiež skoro 2 hodiny. Metropol z Bŕeclavy zmeškaný 25 min ešte tesne predtým prešiel. Zrazil ho asi REX z Viedne a Marchegu. Vlaky z/do Viedne odrieknuté, vlaky z/do Kútov s pokračovaním na Trnavu tiež meškanie 60+, skôr teda 120. No bolo veselo ráno v Bratislave na hlavnej stanici….A teda pondelok ráno…. Ako vidím prenieslo sa to aj do Prahy. A taký pekný deň to ráno vyzeral byť…😉

Cestující

Pane Kocurek lopata má naprostou pravdu. Když zemře člověk, zajímat se a řešit jen zpoždění a nic jiného je opravdu hyenismus. Proboha jak můžete srovnávat dvouhodinové zpoždění s něčím jako je smrt člověka, nebo třeba s možná doživotním traumatem toho chudáka strojvedoucího? To jsou mnohem závažnější věci, které mnohdy mají i trvalé následky. Ale u vás mě to možná ani moc nepřekvapuje. Většina vašich komentářů zde svědčí o vaši dosti veliké sebestřednosti a aroganci a mezi ně patří i tento.

Tomáš

Naprosto souhlasím

Iva D.

Proč? Mě třeba smrt člověka, který někomu hrubě ublížil, zmrzačil ho, nebo dokonce zabil vůbec hrozná nepřijde. A pokud někdo skočí pod vlak, tak mě může být líto například jeho jen kvůli nemoci. Pak to i dokážu pochopit. Ale jinak mi ho líto také není. Zajímavé, že skok pod cizí – neutrální vlak lidé člověka litují, ale ti samí běda jak by jim skočil a nedejbože rozbil jejich auto.

medical examiner

V roce 2016 to ČD braly jako skutečnost, kterou nezmění, a proto nevracely jízdné.
Já se jím nedivím…to by se nedoplatily…

Pája

Nechci být necitlivý, určitě měl důvod to skončit a naději neviděl. Z toho druhého konce zase vidím možnost nebezpečí jen z čekání ve vedru. Mrtvička a jiné radosti nejsou pohádka.

medical examiner

Ona otrava nikotinem taky ne…
Špatně se (hlavně u patologických kuřáků) prokazuje případný úmysl.

Luboš Beneš

Ten člověk tam neměl co dělat.A takový debil ohrozil jiné lidi, způsobil potíže stovkám (tady i tisícům) cestujících a trauma fírovi.

Jan Kučera

Můžu Vás zjistit, že Drážní inspekce na danou mimořádnou událost nevyjížděla.

Leinad

Vyšetřit se to musí, jinak by byl návod na zamaskování vraždy „hodit tělo do kolejiště, nikdo nebude zkoumat detaily“ Ani informace „v okamžiku nárazu žil“ neznamená, že ho tam nikdo nestrcil.

medical examiner

Fuj…to je primitivní…
Součástí dokonalé vraždy by vždy musela být i dokonalá likvidace těla zavražděného včetně jeho osobních věcí.
Stejně tak je naprosto vyloučeno, aby pachatel jakkoliv manipuloval s majetkem oběti.

medical examiner

Tak nějak. Na koho se vlastně čeká? Na policii? Na pohřební službu?

Armando Andreoli

Před pár lety jsem svým vlakem ukončil trápení jednoho (druhého) zoufalce a po ohlášení události už jen vyčkal příjezdu kompetentních složek.
Za pár minut po ohlášení (2:30 ráno) mi na dveře lokomotivy jako první zaťukal a duchovní útěchu poskytnul kněz..

Simi

Tak to i skutečně dojme.

Tomáš

Prostě se čeká

Tomáš

Chápu, že jsou lidé jako Jiří Kocurek a mají na to svůj názor.
Ale přímo v Praze to je úplně stejné jako někde jinde v ČR.
Prostě vyšetřit se to musí.
Jinak nemusíte nepohodlné osoby dávat do sudů a pak do přehrady. Ale rovnou pod vlak.