Čtvrtý EffiShunter 600 do Podbrezové. Lokomotivy CZ LOKO plně zajišťují obsluhu železáren
EffiShunter 600 pro Železiarne Podbrezová. Foto: Dalibor Palko
Jde o první slovenskou vlečku s výhradním provozem vozidel od CZ LOKO.
Pro porovnání, Třinecké železárny mají roční výrobu 2,5 milionů tun oceli.
Taky mají v provozu na směně 3x tolik lokomotiv.
Taky je to úplně jiný typ továrny.
tyhle 600 si pořídila i Škoda AUTO,kasali se,jaké mají silné lokomotivy a přitom jsou ještě slabší,než ty staré,které prodali
Když to stačí železárnám, tak na šoupání lehoučkými autovozy taky.
no,lehoučkými,to se jen zdá,ale když mají šoupat s dlouhou lajnou a plně naloženou…i stará 740 s tím měla co dělat..
navíc notabene v oblouku!
Obecná poučka (zjednodušeně) : kolik toho lokomotiva uveze, záleží na její hmotnosti – jakou rychlostí záleží na jejím výkonu. Tohle jsou vlečky, jakou rychlostí se tam jezdí . . .
Jak to budou dělat až dojdou podvozky z ČKD?
Budou se kupovat novostavby – dražší.
ty jentak nedojdou..
Skvělá práce! Ať se oběma firmám i nadále dobře vede.