ČSAD Liberec koupilo nové autobusy pro spojení do Mladé Boleslavi
Nový autobus VDL 148 pro ČSAD Liberec. Foto: Jan Sůra
Cestující na trase mezi Libercem a Mladou Boleslavi jezdí od minulé neděle se zcela novými autobusy, které mohou na spíše
Znám Futury, mají nejlepší sedaldla pro pasažéry, takže bonus pro ně i pro dopravce za výběr. Technicky standard snad s jistou nadstandardní servisní péčí výrobce. Takže ti, co tu tvrdí, že jde o nevhodný bus, to mohou klidně tvrdit, ale respekt si tím nezískají.
Hm, řekl bych pro potřeby ČSAD Liberec naprosto nehpdné busy.
Jaký bývalý okres Liberec? To, že byly zrušeny okresní úřady, přeci nemělo žádný vliv na existenci okresů jakožto jednotek územního členění.
no nechci zase rýpat, ale oni si koupily s vyšší podlahou a né typ FMD2 který se může používat na meziměsto, tak přeprava stojících padá?
Tady stojí cestující malo kdy…..to je párkrát do roka
když bova s motorem daf jezdí za 25l/100km je něco v nepořádku, ale dobrý výběr, akorát bych chtěl dispečera dopravy upozornit, že ten autobus má 25tun. Tak žádný vesnice.
Hele, já když jezdil s patrem, třínápravou busem tak běžně s plnejma bandama a kaštanama přes tři tuny navíc a když jsem objížděl dálnici tak kde se mi chtělo a za 30 let ježdění tohle nikdo neřešil, to co vy tady plácáte a řešíte nikdo neřeší a nepokutuje. Jste tady všem pro srandu. S cisternou kde souprava měla 6 náprav a povoleno max 48 tun jsem z Litvínova z rafinerie do Plzně přejel 26 mostů na které jsem nesplňoval max váhu. Ještě že do teď neexistuje mapa podle které by se to mělo objíždět a ani existovat nebude protože to… Číst vice »
To, že čas od času se dostanu do situace , že jsem nucen něco nedodržet či překročit, neznamená , že tak budu činit cíleně a programově.
Kdybych tak nečinil a i ostatni řidiči kamionů tak v naší republice kde je značka až na mostě nikdo nikdy nikam nedojede. Neřešitelná situace která trvá neustále a nikdo ji neřeší. Ale ani to nejde objet a když tak na objížďce jsou zase mostky. Mosty jsou v havarijním stavu tak je omezí značkou, ale není kudy jinudy jet. Kdyby ty mosty a převážně mostky opravili tak budou mít normální tonáž. Nejsou prachy no, Babiš má! Některé krátké mostky by měli mít značku na zatížení náprav a nemají mají jen celkovou a to je špatně, protože tahač už je za mostem… Číst vice »
Přetížené kamiony by měly být dvojnásobně zpoplatněny za dvojnásobnou zátěovou destrukci vozovek.
hele a ještě napiš, že jezdíš ožraléj, máš 4 karty řidiče, kámoše na dopravních přestupkách a jezdíš patrem normálně pod mostem co má 3,5metru. Jelimánku, tu trasu na tu cisternu ti určuje dispečer adr, ale napiš nacoo nějaký školení, já su frajer. Ale klec spadla, tohle je veřejný forum a za tohle cos napsal je kriminál., protože ty navádíš druhý aby nic nedodržovali.
petr.r??? Chápeš vůbec, že žádný objízdný trasy neexistujou tady v ty republice? Se může dispečer akorát dloubat v nose tady v tom Babišově. A i když ta trasa někde byla tak na objížďce bylo těch mostů ještě víc? Veřejně se tady k tomu přiznávám, že jsem za 15 let na cisterně porušoval max zatížení mostu které se nedalo objet :-)))’kk S patrem které má 4m jsem jel tam kde sem podjel, někdy to bylo 3,8 někde i 3,7 vždycky ukazuje značka míň. Když jsem vozil patrovým přepravníkem auta napříč Evropou, tak jsem překračoval 4 m pořád ale přes 4,2 jsem… Číst vice »
ale pochop cos napsal, jestli dispečer pošle třínápravový autobus na pravidelnou linku do dědiny přes most co má 20tun je na vyhazov a podniku je dána pokuta a možná odebrání licence. V našim okrese se dělo něco podobného- autobusy už tady nejsou a ani ten dispečer. A co má babiš společnýho, žes neměl platný školení ADR a ani tvůj podnik.
Měl jsem platný všechno a doteď si to držím platné a v ADR přímo naše firma školila a pokud nejsou objížďky a není kudy objíždět a mosty jsou na tříkolky tak se holt musí jezdit přes ně.
Mimochodem žádná rafinérie ani překladiště nenaplní cisternu bez platné ADRky která platí rok a nepustí řidicě dovnitř bez platného průkazu ADR který platí 5 let a bez vnitropodnikového školení které platí rok. Toto platí cca od roku 1995.
Nevím jak včil ale dřív (asi tak před patnácti lety) se do autobusů Bova a taky do DAFů montoval americkej motor Paccar. Byl úžasnej. Sice spolejlivej ale už při běžné údržbě jsi musel použít klíče 15,18,25 apod. Bo Emerická Inchová soustava.
Je to koncorium,ty klíče a golovky mám dodnes, ale jeden čas i u našich výrobků byla desítka matka na 16, 12 na 18 atd.
No tak to budou…..proč by neměli být….. všude kde tento autobus bude jezdit tak jezdí chvíli přes vesnice (Do Boleslavi přes: Svijany, Březinu, Bakov nad Jizerou)
Pokud by to někoho zajímalo tak tyto autobusy budou nasazeny převážně na linku 380 Liberec-Mladá Boleslav, v menší míře na linky 360 a 070