ČSA vrací po letech spojení z Prahy do Stuttgartu, odkud budou létat pro Eurowings

ATR 42. Foto: České aerolinieATR 42. Foto: České aerolinie

České aerolinie obnoví po necelých pěti letech přímou linku z Prahy do Stuttgartu. Nové spojení otevírají díky prohloubení spolupráce s

15 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
DPDP

Tak pánové já se to pokusím zpřehlednit .
1)Ano je to hlavně pro přesuny let. personálu, když si někdo pronajme letadlo i posádku, tak jim ještě nebude platit drahý byt či diety v Německu. Toto je pro ČSA ekonomičtější varianta.
2) Ostrava by měla být nejpozději do září 2019 spojena letadlem s Varšavou, což je srovnatelné letiště s Prahou
Nyní finišují jednání.

Tzn. všichni budou nakonec spokojeni 😉

marty-t2

Tak když ČSA pronajaly své A319 i s posádkami Eurowingsu tak se podobné přelety daly čekat. Navíc STR byl v hledáčku ČSA jako perspektivní už několikrát. Akorát nerozumím 2 věcem – proč ty A319 nelítají na maintenance do Prahy ? To se o ně budou starat přímo ve STR ? A kde udělali plánovači TVS chybu, že lítají jen 2x do týdne a hlavně tak blbě – dva dny po sobě – v pondělí a úterý ? Kdyby jim vyšel pondělí a čtvrtek nebo pondělí a pátek, zcela určitě by oslovila nabídka spoustu německých/švábských turistů… Takto je to o ničem.… Číst vice »

Jen tak

oni celou dobu cekaji, az jim poradis 🙂

Jarin Rukavica

A co si zkusit zjistit detaily proc a pro koho je tato linka predevsim urcena? Neni to takhle nahodou urcene predevsim pro navoz posadek do/z STR a zbytek kapacity jde do volneho prodeje? Ale je dost mozne ze mate lepsi informace nez nejaky hlavoun z prazskych aerolinii

Richard Žurman

Tak pro spojení do Ostravy a Bratislavy už žádné letadla ATR nemají, ale pro vození zadečků letušek do Stuttgartu najednou úplně náhodou nějaké ATR našli!?!?!?

čecháček

Ale to je snad logické, ne? Na pronájmu 5 letadel včetně posádky na rok a půl se jaksi dá vydělat víc než na obsluhování jakési krajské řitě, notabene ještě když ona zmíněná řiť má jedno z nejluxusnějších vlakovejch spojení do Prahy a hodinu jízdy autem spádový letiště pro celej GOP.

Pan musi o rzeczach więcej pomyśleć, nie tylko krzyczeć. 😉

Franta Jouda

Už se smiřte, že letiště Ostrava je k ničemu…

Nikolaj

To bych netvrdil 🙂 myslím, že na letní dovolenkové chartery je super. Tím to ale asi končí… udržet nějakou linku celoročně už je horší. Nevím, jak si vede linka do Londýna, ale žádná jiná mít asi potenciál nebude.

Jirka

Ale bude, jen se musí postavit podmínky tak, aby to bylo zajímavé i pro letecké společnosti i pro lidi… A to zdejší odborníci na kraji nejsou schopni…

Jen tak

Ale jo… linka do nejakeho pouzitelneho hubu , ktera poleti brzy rano do evropy a pozde vecer se bude vracet, imho sanci ma.

Jen tak

co je na tim divneho?

Richard Žurman

Tak pro spojení do Ostravy a Bratislavy už žádné letadla ATR nemají, ale pro vození prdelí letušek do Stuttgartu najednou úplně náhodou nějaké ATR našli!?!?!?

Nekdo

tak zrejme potrebuji potencialnim zkaznikum neustale ukazovat vztyceny prostrednicek. alespon u mne je jejich chovani uz davno za hranou slusneho businessu a takze jsem CSA uz nekolik nepouzil a jsou u mne na cerne listine (spolecne se Smartwings a letistem CDG 😀 )

Jen tak

Co to placate? Jaky prostrednicek?

jirka

jakože ČSA je fakticly mrtvá společnost