ČSA vrací po letech spojení z Prahy do Stuttgartu, odkud budou létat pro Eurowings
ATR 42. Foto: České aerolinie
České aerolinie obnoví po necelých pěti letech přímou linku z Prahy do Stuttgartu. Nové spojení otevírají díky prohloubení spolupráce s
Tak pánové já se to pokusím zpřehlednit .
1)Ano je to hlavně pro přesuny let. personálu, když si někdo pronajme letadlo i posádku, tak jim ještě nebude platit drahý byt či diety v Německu. Toto je pro ČSA ekonomičtější varianta.
2) Ostrava by měla být nejpozději do září 2019 spojena letadlem s Varšavou, což je srovnatelné letiště s Prahou
Nyní finišují jednání.
Tzn. všichni budou nakonec spokojeni 😉
Tak když ČSA pronajaly své A319 i s posádkami Eurowingsu tak se podobné přelety daly čekat. Navíc STR byl v hledáčku ČSA jako perspektivní už několikrát. Akorát nerozumím 2 věcem – proč ty A319 nelítají na maintenance do Prahy ? To se o ně budou starat přímo ve STR ? A kde udělali plánovači TVS chybu, že lítají jen 2x do týdne a hlavně tak blbě – dva dny po sobě – v pondělí a úterý ? Kdyby jim vyšel pondělí a čtvrtek nebo pondělí a pátek, zcela určitě by oslovila nabídka spoustu německých/švábských turistů… Takto je to o ničem.… Číst vice »
oni celou dobu cekaji, az jim poradis 🙂
A co si zkusit zjistit detaily proc a pro koho je tato linka predevsim urcena? Neni to takhle nahodou urcene predevsim pro navoz posadek do/z STR a zbytek kapacity jde do volneho prodeje? Ale je dost mozne ze mate lepsi informace nez nejaky hlavoun z prazskych aerolinii
Tak pro spojení do Ostravy a Bratislavy už žádné letadla ATR nemají, ale pro vození zadečků letušek do Stuttgartu najednou úplně náhodou nějaké ATR našli!?!?!?
Ale to je snad logické, ne? Na pronájmu 5 letadel včetně posádky na rok a půl se jaksi dá vydělat víc než na obsluhování jakési krajské řitě, notabene ještě když ona zmíněná řiť má jedno z nejluxusnějších vlakovejch spojení do Prahy a hodinu jízdy autem spádový letiště pro celej GOP.
Pan musi o rzeczach więcej pomyśleć, nie tylko krzyczeć. 😉
Už se smiřte, že letiště Ostrava je k ničemu…
To bych netvrdil 🙂 myslím, že na letní dovolenkové chartery je super. Tím to ale asi končí… udržet nějakou linku celoročně už je horší. Nevím, jak si vede linka do Londýna, ale žádná jiná mít asi potenciál nebude.
Ale bude, jen se musí postavit podmínky tak, aby to bylo zajímavé i pro letecké společnosti i pro lidi… A to zdejší odborníci na kraji nejsou schopni…
Ale jo… linka do nejakeho pouzitelneho hubu , ktera poleti brzy rano do evropy a pozde vecer se bude vracet, imho sanci ma.
co je na tim divneho?
Tak pro spojení do Ostravy a Bratislavy už žádné letadla ATR nemají, ale pro vození prdelí letušek do Stuttgartu najednou úplně náhodou nějaké ATR našli!?!?!?
tak zrejme potrebuji potencialnim zkaznikum neustale ukazovat vztyceny prostrednicek. alespon u mne je jejich chovani uz davno za hranou slusneho businessu a takze jsem CSA uz nekolik nepouzil a jsou u mne na cerne listine (spolecne se Smartwings a letistem CDG 😀 )
Co to placate? Jaky prostrednicek?
jakože ČSA je fakticly mrtvá společnost