ČSA přeruší spojení s Madridem, letů do Paříže dočasně ubude
Airbus A320 letecké společnosti ČSA v Praze. Zdroj: Czech Airlines
V případě Madridu je důvodem pokles poptávky v období nižšího zájmu, za Paříží je zase omezení ze strany francouzských řídících.
ČSA doplatila na letošní bouřlivou expanzi, kdy zdvojnásobila flotilu a nyní jí chybí využití.
Doplatila na chamtivost a nenažranost odborářů CZALPA a kreténa zvaného Tvrdík a na ostatní co přišli po něm.
Možná před 10 lety. ČSA mělo za Sinčáka 1mld korun na účtech cash, kterou si nový vlastník vytahal v rámci tzv. cash poolingu, ale nikdy už nevrátil (a použil na nákup slavných Maxů, zejména toho, co měli vlastnit, ale nakonec stejně museli udělat sale&lease back). Svalovat cokoliv na Tvrdíka v roce 2023 je úplně mimo, už za Dvořáka bylo ČSA ze špatné situace jednou nohou venku, Sinčák, Adam a Štolba otočili hospodaření ČSA o 180st. správným směrem a začali likvidovat ztráty z min. hospodaření. Nebýt covidu a neustálého zasahování Vika do chodu ČSA (včetně likvidace B-Aircraft a šrotace letadel v… Číst vice »
Znížte ceny a uvidíte ako porastie dopyt.
Jak byla obsazena ta linka na STN?
No a není za tím spíš cenová politika, kdy cestující prostě nezájmem o letenky odmítají platit za letenku do Madridu v zimě stejnou cenu jako u konkurence za letenku do NY?
Kdyby měli ceny jako do NY tak by se to dalo ještě akceptovat, ale oni ty letenky do Madridu prodávají dráže, než kolik platím v lednu za letenky na Bali a to už je úplně mimo mísu – viz jejich web.
Možná že majitel prodá SW a na důchod si za peníze zaplatí projekt „Zmrtvýchvstání ČSA“
Jak ten Český Srandovní Aeroklub dělá všechno proto aby přišel i o to poslední letadlo co? 🙂 Mohl by ho pak koupit Kuba a postavit jako pomník před letištěm Josefa Švejka. 🙂
Jestli to nebude tím, že plánují sub dry-lease OK-IOO do Kanady od ledna do dubna…
To spis ne. Vzdyt ty lety mohly byt operovany letadly Smartwings
To určitě ne. Za pronájem letadla od macešské firmy by museli platit ACMI. A v zimě je průměrné revenue tak okolo DOC a kdyby měli ještě zaplatit za ACMI, tak by byly pod náklady. Zničili síť, z MAD je v zimě P2P mizerný, nemají to kam konektovat, umírají… Po covidu neobnovili BRU, AMS, FRA, STN, HEL, CPH, ARN apod. jakožto páteřní síť a teď sklízí plody… Je z nich více-méné půjčovna “vzducholodí.”
Tak tim lip ze ty frekvence do CDG pres zimu snizi a lety do MAD zrusi. Lepsi nez na tom kazdy let prodelavat
Na teto spolecnosti je nejlepsi asi to, ze mezinarodne upadla v takove zapomneni, ze tyhle trapasy vlastne uz nikdo nezaznamena.
Nikoho to uz ani moc nezajima, mizerny lowcost bez jakekoli predvidatelnosti.
Ale ze redukuji spoje, kdyz neni poptavka je ekonomicky dobre.
Kdyby CSA nebylo uz to ani nikdo nezaznamena …
Já jsem ani nezaregistroval, že otevřeli linku do Madridu. Což ale hodnotím pozitivně.
Takže na 50% svých linek ČSA omezují své lety.
Cimrmanovsky „stále ještě trochu žijí“…
ředitel, sekretářka a uklízečka 🙂 aneb poslední zhasne a nechá klíče na vrátnici… 🙂
Není to spíš tak, že 50 % svých linek (dočasně) ruší a na 50 % linek omezují provoz? 🙂
a na 50% linek omezují provoz na 50%. 😀