Croatia Airlines objednaly 6 Airbusů A220, chorvatský národní dopravce sjednotí flotilu
Airbus A319 v barvách Croatia Airlines. Foto: Croatia Airlines
Dopravce by měl během zimy problém naplnit větší A320neo.
Dopravce by měl během zimy problém naplnit větší A320neo.
Možná to přijde jen mně, ale ta úvodní věta je matoucí.
Dopravce se rozhodl konvertovat původní objednávku na Airbusy A320neo. Po přečtení jsem měl dojem, že teda ty A220 nakonec konvertocal na A320neo a ono je to přesně naopak, původní objednávku, ve které byly A320neo konvertuje na A220.
Chtěl jsem dopsat, že je to ale určitě super počin, podle mě je A220 budoucnost letectví v Evropě. Nechápu, že to nevidí více dopravců.
tak ono kzdy dopravce ma svou strategii. peo nektere je prilis maly, pro jine zas velky. no, a pro nekoho je tak akorat, a ti si ho koupi
Já bych řekl, že hlavní kámen úrazu jsou dlouhé čekací doby na dodání nových A220. Objednávek je hodně, všichni si to letadlo pochvalují.
Třeba pro ČSA úplně ideální stroj, snad je příští rok uvidíme v jejích barvách.
U CSA toto letadlo nikdy neuvidime, nebot nema zadnou strategii. Tato spolecnost je v klinicke smrti poslednich 5 let minimalne
ČSA má „nové” majitele a novou strategii. Na jaře zařadí do provozu další A320 a na podzim má dorazit první ze čtyř objednaných A220. Ty samozřejmě díky nedostatku hotovosti budou na lízačku.
Uvidíme kam se situace posune.
Strategie .. je jen papír, který snese všechno…
je to pořád jen hromádka neštěstí na kapačkách .. která možná přežije, a možná taky ne.
vzhledem k ekonomické situaci, která nás příští rok čeká mám obavu, že šimáně bude rád, když přežije travelservis…
A taky drobnost u věty „strategií přijatou v srpnu 20217“ 🙂 rok by měl být asi 2021.
Opraveno, děkujeme.