Condor přilétá do Prahy. Spustí linku do Frankfurtu, mluví o přesunu letadla na Ruzyni
Airbus v barvách letecké společnosti Condor. Zdroj: Condor
Condor si stěžuje na rostoucí náklady v Německu. Nové spojení bude v provozu jednou denně.
Rozlitejte Kanáry z Prahy do 5000 Kč a lidí vám utrhaji ruce.
A manazeri z ucetniho hlavu
No hlavně které direct linky budou lítat z Prahy. Z Frankfurtu jsem s nimi letěl na Seychely
Osobně si myslím, že mají v plánu létat ještě něco z Prahy. Protože nevěřím, že tady to letadlo bude sedět od čtyř odpoledne do devíti ráno, nevyužitý v hlavní sezóně 🤔
Charter pro nějakou cestovku?
No tak může to tak nějakou dobu být, aby domácímu publiku ukázali, že je pro ně lepší nechat stát letadlo skoro celej den v Praze, než aby lítalo celej den z/do Německa. Tlak na politiky je investice, co by se mohla vyplatit. On ani ten čas ve Frankfurtu mezi příletem a odletem moc využít nepůjde, i tak to letadlo v hodně zajímavý časy bude asi postávat.
Tak jake destinace tipujete? Stejne zvlastni, ze by radeji slouzili ceskemu trhu nez nemeckemu.
Byznys je byznys. Pokud víc vydělají…
Letadlo do Prahy, do té Prahy, o které pan Ryanair mluví jako o jednom z nejdražších letišť v Evropě?
Pan Ryanair takto mluví o každém větším letišti protože pro ně reklama zdarma. Zrovna když se srovnají poplatky Praha vs. německá letiště tak je rozdíl ohromný.
No podle toho, jak moc je tam třeba zastoupenej WizzAir a jaký má blízký plány to vypadá, že na tom něco i bude. Ony poplatky jsou jedna věc, ale na to navazuje i to, kolik jsou lidi ochotny dát za letenku, aby se to letadlo naplnilo.
Ryanair v Praze vidět je, což je se skoro kapitulací fialovejch jen dobře. Ale že by se jim tam chtělo dávat další letadlo a zajistit mu celotýdenní práci asi jen tak nehrozí.
Ale hrozí, 5. letadlo u RYR již od LLŘ 2025.
Nekdy v letech 2007 takto litali MUC, drzme palce at mame kvalitniho dopravce v Praze.
To bude mit Roman radost, dobre mu tak…
Za těch 5 hodin, co letadlo stráví ve FRA, by bylo pěkné, kdyby stihl i nějakou otočku do BRQ, PED nebo OSR 🙂 Třeba i na střídačku, v pondělí Brno, úterý Ostrava, atd. 🙂
Spíš to bude probíhat tak že letadlo poletí PRG-FRA-XXX a přiletí jiný stroj YYY-FRA-PRG protože za 4 hod a 50 minut žádnou jinou otočku mimo střední Evropu nestihnout a myslím že tak dlouho přes den by se jim nevyplatilo parkovat.
Parkovat určitě nebudou, to se jim nevyplatí, ale právě třeba ta Ostrava/Brno by i časově vycházela krásně
PRG 9:00 – 10:00 FRA 10:40 – 12:05 OSR/BRQ 12:45 – 14:10 FRA 14:50 – 15:50 PRG
A v pátek České Budějovice, výstavka bude putovní.
A jeste do Hosina a Zbraslavic ze? Nestalo by to taky za to?
Fakt nechápu, proč se vždycky strhne taková absurdní diskuse, že když do Brna, tak proč ne do Plané nebo Kunovic.. Třeba Brno, Pardubice ani Ostrava se netají tím, že nové linky budou v brzké době oznamovat. Časově by to vycházelo, tak to zas tak nereálná představa není.
jako ze condor bude litat z prahy do ostravy nebo Brna? no, to je zvela nerealne.
ne, přečtěte si to co píšu výše. Že za těch 4 hodin 50 minut, co je letadlo ve Frankfurtu, než se vrátí do Prahy, by klidně mohl otočit FRA-OSR/BRQ-FRA
to je uplne jedno, jestli z prahy nebo z frankfurtu. nesmysl je oboji.
jakože je jedno, jestli by ta města měla spojení s Prahou, nebo mezinárodním hubem s přestupem do celého světa, po kterém hodně lidí volá? S Prahou to nesmysl je, s Frankfurtem ne tak úplně
Ne, ze je to uplne jedno, jestli mluvite o tom, jestli to spojeni bude s Prahou nebo s Frankfurtem. Oboje dvoje je nesmysl.
O jakem prestupu mluvíte? Condor s Lufthansou necodesharuje v tom smyslu, ze by feedoval lufthansu a jeji dalkovky. navic codesharova spoluprace mezi LH a DE pravdepodobne v pristich mesicich skonci.
Takze jediny prestup, ktery tady tak nejak prichazi v uvahu, je prestup na dalsi linky Condoru .. coz je sice hezke, ale .. opravdu jste presvedcen o tom, ze by to Ostrava ci Brno zaplnilo? 😀
O konci codesharu mezi nimi jsem se nikde nedočetl. Každopádně pokud to letadlo Condora nebude mít možnost codeshare s Lufthansou, tak v tom případě to zas tak dobrý nápad samozřejmě není, ale v tom případě ani ta Praha-Frankfurt nebude mít úplně jistotu úspěchu, když bude feedovat jen condoří linky nebo na lety p2p
Ono je to ve fázi „jedná se“. Takže třeba skončit vůbec nemusí. Internet snese všechno, takze to berte tak, ze nechcu sirit drby 🙂
Feeding LH na DE je jen z donuceni uradu jako nejaka antimonopolni podminka, a za chvili to konci. LH nebude mit zajem to prodavat, radeji nabidnou prestup na Discover.
Navic DE pujde na T3 az prespristi rok otevre, takze by se ty prestupy hodne zkomplikovaly.
No raději bych viděl článek, že LOT přesouvá své dálkové letadlo do Prahy. 😀 V jednom rozhovoru pan Pos říkal, že LOT je ochotný se o tom bavit…. Neví někdo zasvěcený, baví se o tom dále? 🙂
Vzdyt Praha neni schopna celorocne “zaplatit” Ameriku … coz je takova tradicni destinace … a krom toho, konkurence z prahy je uz tak dost velka a velkou cast cestaku vam vyzobe.
Tak jednou snad Praha bude schopná to celoročně utáhnout….. Aspoň ten New York……
A možná by měl Lot větší úspěch v Praze než v Budapešti, tam taky zkusil New York, Chicago, Soul, jediný Soul ještě létá….
Problém je v tom, že z Prahy jsou lety tak přepálené, že se ve více lidech vyplatí sednout do auta a přesunout se do Německa nebo Rakouska. Až tohle pochopí letiště + dopravci, pak najednou bude lidí dost.
Někam ano, někam ne. Většina destinací je v podstatě stejně drahá, jako z okolních letišt.
Kde bereme to přesvědčení, že zrovna z Prahy by to mělo být nejlevnější a jakýkoli jiný stav bereme pomalu za diskriminaci? .)
Já nikde netvrdím, že to má být levnější a i kdyby to bylo o něco málo dražší, tak do toho jdu, ale pokud jde o rozdíly v řádu deset a více tisíc za transkontinentální let, tak je to špatné. Ale občas je to i opačně, takže na další cestu vyrážím z Prahy, protože to prostě vyšlo jednak časově ideálně a současně nejlevněji, ale to jsou bohužel výjimky. Na druhou stranu uznávám, že mě moc nezajímají lety po Evropě, kdy lidé podlehli turistice na víkend někam letět i když i já toto někdy jednou za rok absolvuji a tam je Praha… Číst vice »
Praha má úplně jiné problémy. Nemá síťového dopravce. Double daily pro business cestující jsou výrazně omezenější než ve Vídni. Z vetsiny ČŘ je hůře dostupná , časově i absencí kolejového spojení, než jiná velká letiště, např. pro mně je to konkrétně Vídeň….
Zrovna ta Amerika je teď z Prahy v akci za 10k-12k skoro pořád
Ale prd, kupoval jsem NY 2x e nebylo to tak hrozné. Srovnatelné s kufry a tranzitem do Vídně.
Nebo se dá s přestupem např v AMS.
Nevím, kde je Praha přepálená. Teď jsem hledal letenky do Singapuru a na Mauricius a v porovnání s Mnichovem, Vídni a Frankfurtem byla Praha vždy nejlevnější. Ne o moc, ale byla.
Až Airbus dodá víc A321XLR než teď první kus Iberii, tak to bude třeba hned jinak. Počkejte 2-3 roky…
O tom nepochybuji 🙂 Tohle bude jiný level.
Pan Pos umi skvele slibovat… vice je na rozhodnuti aerolinky.
To je hodně zajímavé, hlavně se rozšiřuje možnost využití přípojů z FRA, s LH to byl někdy dost boj, sehnat místa, zejména pro skupiny.
To podle mě za tím bude, eurovíkendy jsou spíš mlha a bonus navíc. Ale LH už je brzo přestane feedovat a to bude pro Condor problém
Coo, proč je přestane LH feedovat?
tak ono tak uplne neni v zajmu lufthansy si feedovat konkurenci.
Ona uz je lufthansa ve skutecnosti prestala feedovat nekdy pred trema rokama, ale nemecky uohs naridil, ze feedovat ma stale (kvuli ochrane hospodarske souteze, konkurence atd).
nicmene ted se to dostalo do stavu, kdy soudy rohodnuti nemeckeho uohs zastavily kvuli predpojatosti, coz dava sanci lufthanse, ze se tohohle “jha” definitivne zbavi.
To je dobrá zpráva.
„Letenky už jsou k nalezení v rezervačním systému aerolinky“
Musí se asi opravdu hledat, aby je člověk našel 🙂 Protože například na 28.7. (náhodný termín) na trasu Praha – Anchorage (úmyslně vybraný pozdější odlet z Frankfurtu) to jako připoj z Prahy nabízí tři varianty (časy odletu z Prahy), vše Lufthansa, jejich let z Prahy tam není.
Dopravce to prezentuje jako Frankfurt – Praha a tam letenky na všechny termíny jsou.
Tak ať se dohodne s LKPR, aby každý neříkal něco jiného, viz Váš článek:
„„Linka bude zavedena také s ohledem na návazné lety Condoru přes Frankfurt. Nabídne tak propojení s dálkovými linkami do dalších destinací mimo Evropu,“ uvedl výkonný ředitel Rozvoje leteckého obchodu Letiště Praha Jiří Vyskoč.“
Každopádně by mi přišlo naprosto nelogické, aby to DE prodávaly jen jako p2p a feedovat si svoje dálkovky nechávaly jen Lufthansou, nota bene v situaci, kdy se ty lety časově nekryjí a nabízí se tak pestřejší možnosti přestupů.
Tak jestli to do prodeje dali dneska , tak bych chvilku pockal .. tarify pro cesty via Frankfurt se muzou (pokud) objevit v rezervacnich system behem par dnu. Pokud s nimi pocita.
Už jsem myslel, že PID barví i letadla…
To by měly ale šedočervená letadla.
přesně.)
Údajně to má být plážový ručník, protože to je společnost hlavně na dovolenkové lety. Mě to ale vždycky připomíná spíš pyžamo. Nicméně originální to je a to já ocením.
Nahodou .. tohle zbarvení je moc hezký 🙂 na fotkach to vypada vselijak, ale v realu .. moc hezký .)
Hlavně je to velmi výrazné a viditelné z dálky, podobně jako třeba Southwest .
anebo Viktorka Žižkov
To byl PID aprílový žertík 2022 pokud si pamatuju správně.
Tak to vypadá snad i na nějaké středomoří nebo kanáry, v těch mezičasech, co tam to letadlo má 🙂
A co bude to letadlo dělat v PRG od 15:50 do 9:00 dalšího dne? Klidně by si mohlo ještě někam odskocit…
z letového řádu i tiskové zprávy takové záměry +- vyplývají…