Condor ještě před spuštěním letů z Prahy navyšuje plány, do Frankfurtu bude létat dvakrát denně
Airbus v barvách letecké společnosti Condor. Zdroj: Condor
Dopravce zdůvodnil výběr Prahy rostoucí oblibou městské turistiky.
Vlastně trochu negativní zpráva, původně mělo letadlo letět ráno z Frankfurtu a až večer zpátky, takže to vypadalo, že Condor bude operovat tak dvě linky z Prahy. Zajímalo by mě, jestli to měli v plánu a nějak z toho sešlo nebo byl LŘ jen provizorní.
To letadlo je součástí PID? Podle nátěru soudě 😀
Má to prej připomínat slunečník, nebo osušku, protože jde o dovolenkářskou leteckou společnost. Maj to ve více barvách a ač bych neřekl, že je to hezké, líbí se mi, jak je to praštěné…
https://www.condor.com/eu/fly-with-us/condor-partner/our-new-look.jsp
Má Condor na krátkých letech občerstvení zdarma?
To je to hlavní, co Vás zajímá?
Condor nema s takto kratkymi lety zatim zadne zkusenosti. Nejkratsi lety jsou soucasne ty z Nemecka na Mallorcu (2 hodiny) a do Recka (2,5-3 hodiny), kde na palubach obcerstveni zdarma nebyva. Pochybuji proto, ze by se mel na kratsich letech koncept menit. Ale treba prijde vedeni firmy jeste s necim neocekavanym.
2h let spadá do stejné kategorie krátkých letů, jako praha – frankfurt 🙂
Presne tak. Praha, stejne jako BER/HAM, Italie, Chorvatsko, VIE, FAO, ZRH a Spanelsko (pevnina), spada do kategorie 1 (Flugzone 1), tudiz neni obcerstveni zahrnuto v cene letenky. Vyjimkou je business class.
A proč mezi Prahou a Franfurtem není nějaké rychlé železniční spojení? Nebo když už letadlo, tak nějaký nízkonákladový dopravce z Ostravy do Franfurtu? Komentáře typu, že z Katowic to lítá, tak odpověď, né všichni to mají do Katowic 50 min. autem a né všichni mají auto.
Z Ostravy se zaplní sotva linka do Varšavy, tak druhá linka do hubu by měla jepičí život…
1) WAW má stoupající tendenci, i přes špatný LŘ
2) LF je jaký je, protože je špatný LŘ
Pokud by byl lepší, zlepšila by se i ekonomika linky.
To nic nemění na tom, že dvě linky do hubu by se v Ostravě nezaplnily. Ani v žádném jiném regionálním letišti v ČR.
A už vůbec nemá smysl o tom uvažovat u aerolinky, které má nejmenší letadlo A320
Na tu železnici se zeptejte Němců.
To by vám mohli říct, že nejpomalejší úsek na cestě z Prahy do Frankfurtu je právě Praha – Martktredwitz.
Vždycky jsem si říkal proč např. Ryanair nelítá do Frankfurtu. Takovej alternativní feeder.
feeder ceho? resp. koho?
ryanair snad prodava prestupni letenky?
Čehokoliv. Teď docela často lítám z Frankfurtu s nejrůznějšíma aerolinkám a vždycky se tam kodrcám Flixbusem nebo vlakem. Měl jsem za to, že nejsem sám kdo litá ze zahraničních letišť kvůli ceně.
moc lidi, kteri se kvuli levne letence budou kodrcat do frankfurtu mhd nebude.
a lidi, co poleti ryanairem do frankfurtu kvuli negarantovanemu prestupu, bude jeste min.
Ta první část dejme tomu. Ta druhá část je nesmysl. Radši bych tam letěl hodinu za litr Ryanem než jel 8 hodin za 800 busem nebo vlakem.
Jak se jezdí na kterékoliv letiště s garantovaným přestupem? O tom jsem ještě neslyšel…
kdyz poletite ryanairem do frankfurtu, abyste tam prestupoval na jiny let nekam, a ryanair bude mit zpozdeni, prijdete i o nasledne letenky.
kdyz z prahy poletite do frankfurtu lufthansou a nasledny let budete mit na jedne letence , tak v pripade zpozdeni v praze se dal dostanete.
rozdil cen mezi letenkou z prahy pres frankfurt (treba s lufrhansou) a nesmyslem praha – frankfurt (ryanair) a frankfurt – neco s nekym jinym stavi tuhle gymnastiku do urovne “totalni nesmysl”.
Jako student jsem tohle absolvoval několikrát ročně. Vlakem z Prahy do Vídně, Berlína, Hamburku, jednou i do toho Frankfurtu stopem, nebo Easyjetem na Malpensu, pak tučná čekačka (často přes noc), a odlet Ryanem za 250 Kč třeba do Maroka, na Kypr, Azory, Sicílii apod. Na jednu stranu si myslím, že máte pravdu a tohle absolvuje fakt jen student, který má pětikorunu v kapse, moře času a spaní na zemi v terminálu je pro něj pohodlný nocleh 🙂 Na druhou stranu minimálně u té Malpensy mi přijde, že ten levný přískok z Prahy pro levnou letenku někam dál praktikuje spousta lidí.… Číst vice »
Sám určitě nejste, já osobně do zahraničí za levnějšími letenkami nejezdím, ale znám mnoho lidí, co tak činí (byť teda ne až do Frankfurtu). Ten problém podle mně bude v časech odletu. Zatímco 180 lidí FlixBusem může být přepraveno 4 autobusy v různých časech, tak Ryanair by si musel vybrat jeden čas. A na to aby Ryanair posílal letadlo vícekrát denně ta poptávka fakt nebude.
kdyz pomineme zjevnou nesmyslnost cele teto gymnastiky, tak ten jeden cas je zrovna jasny 🙂
u negarantovaneho prestupu si soudny clovek da fora aspon 6 hodin. takze jedine okno, kdy by z prahy mohl ten hypoteticky ryanair do frankfurtu litat , aby pokryl co nejvic hypotetckych pripojnych vazeb, je odlet z prahy brzy rano.
To není tak úplně pravda. Respektive ano, odlet okolo 6.ráno pokryje slušnou část odpoledně a večera, ale zase až se budou lidi vracet, tak jim tato rotace bude často k ničemu. Takže se dostáváme k tomu, že potřebujete ještě večerní rotaci (ideálně s příletem okolo 22). Ryanair nemá bázi ve Frankfurtu, takže jde skutečně o 2 rotace. No a teď už jsme u toho, že dvě rotace se takto téměř jistě neuživí. A to ještě nebereme v potaz, že takovéto dojíždění dělají cestující velmi citliví na cenu, takže by nakonec stejně dost možná jeli Flixem, když by byl o pár… Číst vice »
Nekoukám se na to potřebou aerolinky, ale cestujícího .
A přesně tak, ten by potřeboval večerní rotaci z frankfurtu do Prahy, a ranní rotaci z Prahy do Frankfurtu.
Je to jen další potvrzení toho, že to je celé nesmysl.
Tenhle mýtus o levných letenkách ze zahraničí ještě žije? Za poslední rok jsem viděl snad jen China Airlines, že se vyplatilo dojet do Vídně, jinak, pokud člověk bydlí do hodiny, hodiny a půl od Prahy, to moc smysl nedává. Teda samozřejmě, pokud někdo nebere jako úžasnou nabídku, že letí z Frankfurtu o trojku levnějc, z čehož dá stejně půlku rozdílu za dopravu a x hodin navíc na cestě.
mytus o hruzydrahe praze je doslova zazran v mozcich. bude trvat minimalne jednu generaci, nez se nekam ztrati. ale obcas se nejaky extrem najde – letim v unoru do recka a rozdil aegeanu mezi prahou a vidni byl zrovna v dobe nakupu asi 6 tisic (3,5 tisice versus 9 tisic), takze viden vyhrala. sice nic neusetrim, protoze kdyz uz clovek tahne do vidne, proc nejet o den driv, a nespojit to s navstevou mesta, a pohodlnym prespanim v hotelu, ale … letenka je levnejsi 😀 (no, a lidi maji extremy radi – vidi, ze v jednou z deseti pripadu je… Číst vice »
To bude tím, že je to Lufthansa letiště a to si tam škodnou pouštět nebude.
jako ze lufthansa tam zakaze ryanairu litat? a to prosim jak?
tohle je stejna pohadka, jako vykriky, ze smartwings blokuje vstup konkurence do Prahy.
Bude to poplatky.
Už neplánujú lietadlo bázovať v Prahe cez noc?
Na letadlech by PID nátěr vypadal skvěle.
Příští zastávka Frankfurt, pásmo 125 🙂
Konečně PID i někam dál za Vary.
Díky! 😆
Jen nepispu,jakou budou mít letadla číselnou řadu..