Co s uzemněnými A380? ANA je začne používat na vyhlídkový let

Airbus A380 v barvách All Nippon Airways. Foto: AirbusAirbus A380 v barvách All Nippon Airways. Foto: Airbus

Japonské aerolinky začaly prodávat letenky na vyhlídkové lety s A380, lidé se mají cítit "jako na dovolené".

22 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
ČD4ever

Co ta nadbytečná uhlíková stopa?

Lukas

A jaka? Aerolinky za kompemzace plati dost. Stejne by vzlitlo, rozdil v hmotnosti prazdne vs. plne bude minimalni. Budou to jen lidi s fotakama. Zadne bgg, zadne cargo, ekonomicky skvely tah..

Vendys

Lukas :
Ekonomicky skvělý tah ?
Promiň, ale nevidím na tom nic ekonomického……
Takováhle almara se musí zaplatit, kolik taková letenka pro výletníky fotografy musela stát,
aby se to letadlo zaplatilo ? Je to holý nesmysl, aby na tom stál bussines !
Krom toho, zbytečná UHLÍKOVÁ stopa , za nesmysl, který nemusí být.
Zbytečné znečišťování prostředí !!!

mata

to letadlo by muselo letět tak či tak , bud´ prázdné nebo plné ,ale když poletí plné tak si udělaj alespon´ dobrou pověst a inkasují tím i nějáké peníze.

Viki

Jakou pověst prosímtě 😂😂😂

Tomas

pokud ho zaplni, tak ta letenka by stala vicemene stejne, jako jakykoli jinym letadlem.

Pavel

Vendys: Asi by si to chtělo článek přečíst. Je tam dobře vysvětleno i pro „UHLÍKOVÉ STOPY“, proč je nezbytné letět a když už se letí, jak toho využít. Takže neblábolit a číst a přemýšlet.

Alexandr Mikulka

Podobná jako houf šukafónů s pěti pasanty.

Radovan Komínek

Nevím, pro kolik lidí to bude vyhlídkový let, když z většiny sedaček není výhled z okna. Promítání záběru kamery na obrazovku na opěradle sedadla podle mne výhled z okna nenahradí. Uvidíme.

Tomas

ver mi, ze spousta lidi bude nadsena z letu v a380, i kdyby mela sedet na zachodku.

Vendys

To asi spousta lidí bude nadšená, to ano, ale firma potřebuje vydělávat, aby mohla splácet letadla. To že bude vozit nadšence kolem baráku, to asi žádný hospodářský šlágr nebude.

Tomas

a?

takze radeji ma to letadlo sedet na zemi a prodelavat?

vetsina nakladu v letectvi je fixni – at se lita, nebo ne. takze kazda koruna prijmu se hodi.

VíKo

Ono ale sedet nemuze. Po urcitem case na zemi musi udelat kratky zalet. A ten chce firma vyuzit tak, ze proda letenky. Takze Vendys se tady sice lka nad tou strasnou uhlikovou stopou, ma pocit ze trefne vtipkuje o ekonomice toho letadla, kdyz si strili z toho, ze ten vylet splati to letadlo, ale v zasade je to ekonomickej negramot, co si neprectl ani tenhle clanek. Nebo precetl, ake nepochopil, coz je problem s chapanim psaneho textu, coz je jeho dalsi porucha.

Petr Whatever

No, v turistické třídě aspoň v BA to bylo utrpení s mými skoro 190 cm. A z řady uprostřed není skutečně vidět ven.

Kráťa

Jak tu píšou jiní – některým (a osobně se klidně zařadím mezi ně) půjde jen o ten pocit, že letí A380, i kdyby ten monitor, na kterém bude zobrazen let, zrovna nebude fungovat.

Tomas

hodne trpky konec toho letadla….

Lubox

Pro DEFG to bude vskutku vyhlídkový let 🙂

Ketchup1970

Mohou se s A vystřídat 😀

Tomas

nekteri jedinci sotva vidi a380, tak vstupuji do extatickeho stavu.

ti budou klidne stepovat ve fronte celou noc, aby mohli do E / F …

Lubox

Pobavilo, díky:)

Vendys

No to určitě a firma díky tomu bude mít A-380 za dva měsíce zaplacené
a všichni budou v eufórii jak jim to krásně funguje.
Pohádky mám rád, ale na vánoce !

Tomas

co to mektas?