City Airlines spouští nábor, potřebují 200 členů posádek

Airbus A319 v barvách City Airlines. Zdroj: Lufthansa GroupAirbus A319 v barvách City Airlines. Zdroj: Lufthansa Group

Šanci mají i zájemci z řad nováčků.

7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Yetti

Tohle mi přijde v letectví nelogické. Něco jako B tým Lufthansy pro feeder. To jako poletí ta letadla dvě v krátkém čase za sebou, jedno pro běžné cestující a jedno lowcost?

Balíkář

Co na tom nechápete? Četl jste to vůbec? 😀

Yetty

Ne. Tohle jen nahradil kmenové posádky (případně posádky Lufthansa CityLine) na feedovacích linkách. I kód těch letů bude LH, jak doteď. Je to jen u katování kostů – “nové” posádky nebudou pod stávající kolektivní smlouvou, takže méně benefitů, méně dovolených, nižší mzdy … nižší náklady. V podstatě to samé, co má třeba KLM na feederech – vypadá to jako KLM, číslo letu je KLM ale není to KLM (je to KLM CityHopper). Lufthansa tohle taky dělá a dělala (všelijaké Lufthansa Cityline a další pokusy v minulosti). Ale příště si přečtěte článek dál, než za nadpis. Nebudete se muset ptát na… Číst vice »

Y.K.

Jistěže to je primárně na katování kostů. Ono je dost složité obstát v konkurenci s cenami letenek s tím jaké královské podmínky v Lufthanse jsou ve stovnání s low costy a asi i většinou aerolinek (vyjma AF, KLM group) a nemuset přitom ořezávat služby na kost. Tak na to holt od lesa a dělají dcerky, kde ty náklady budou nižší. Konkurence je tvrdá.

Dino

Katování kostů, ach boze takhle čéék inglišh… je strašná.

Y.K.

Mohlo vás napadnout, že v takovémto kontextu a s formě to je použito sarkasticky, parodujíc byznyštinu a jistý směr vedení firem. A je to velice trefné, protože to ukazuje na myšlenkový proud vedení firmy většinou tlačený úplně shora od vlastníků do vedení, na nic jiného ve firmě.

Y.K.