Tohle mi přijde v letectví nelogické. Něco jako B tým Lufthansy pro feeder. To jako poletí ta letadla dvě v krátkém čase za sebou, jedno pro běžné cestující a jedno lowcost?
Ne. Tohle jen nahradil kmenové posádky (případně posádky Lufthansa CityLine) na feedovacích linkách. I kód těch letů bude LH, jak doteď. Je to jen u katování kostů – “nové” posádky nebudou pod stávající kolektivní smlouvou, takže méně benefitů, méně dovolených, nižší mzdy … nižší náklady. V podstatě to samé, co má třeba KLM na feederech – vypadá to jako KLM, číslo letu je KLM ale není to KLM (je to KLM CityHopper). Lufthansa tohle taky dělá a dělala (všelijaké Lufthansa Cityline a další pokusy v minulosti). Ale příště si přečtěte článek dál, než za nadpis. Nebudete se muset ptát na… Číst vice »
Jistěže to je primárně na katování kostů. Ono je dost složité obstát v konkurenci s cenami letenek s tím jaké královské podmínky v Lufthanse jsou ve stovnání s low costy a asi i většinou aerolinek (vyjma AF, KLM group) a nemuset přitom ořezávat služby na kost. Tak na to holt od lesa a dělají dcerky, kde ty náklady budou nižší. Konkurence je tvrdá.
Mohlo vás napadnout, že v takovémto kontextu a s formě to je použito sarkasticky, parodujíc byznyštinu a jistý směr vedení firem. A je to velice trefné, protože to ukazuje na myšlenkový proud vedení firmy většinou tlačený úplně shora od vlastníků do vedení, na nic jiného ve firmě.
Tohle mi přijde v letectví nelogické. Něco jako B tým Lufthansy pro feeder. To jako poletí ta letadla dvě v krátkém čase za sebou, jedno pro běžné cestující a jedno lowcost?
Co na tom nechápete? Četl jste to vůbec? 😀
Ne. Tohle jen nahradil kmenové posádky (případně posádky Lufthansa CityLine) na feedovacích linkách. I kód těch letů bude LH, jak doteď. Je to jen u katování kostů – “nové” posádky nebudou pod stávající kolektivní smlouvou, takže méně benefitů, méně dovolených, nižší mzdy … nižší náklady. V podstatě to samé, co má třeba KLM na feederech – vypadá to jako KLM, číslo letu je KLM ale není to KLM (je to KLM CityHopper). Lufthansa tohle taky dělá a dělala (všelijaké Lufthansa Cityline a další pokusy v minulosti). Ale příště si přečtěte článek dál, než za nadpis. Nebudete se muset ptát na… Číst vice »
Jistěže to je primárně na katování kostů. Ono je dost složité obstát v konkurenci s cenami letenek s tím jaké královské podmínky v Lufthanse jsou ve stovnání s low costy a asi i většinou aerolinek (vyjma AF, KLM group) a nemuset přitom ořezávat služby na kost. Tak na to holt od lesa a dělají dcerky, kde ty náklady budou nižší. Konkurence je tvrdá.
Katování kostů, ach boze takhle čéék inglišh… je strašná.
Mohlo vás napadnout, že v takovémto kontextu a s formě to je použito sarkasticky, parodujíc byznyštinu a jistý směr vedení firem. A je to velice trefné, protože to ukazuje na myšlenkový proud vedení firmy většinou tlačený úplně shora od vlastníků do vedení, na nic jiného ve firmě.
Koukám, že někteří neznají… 😀
http://www.inforama.cz/aktuality/zaujalo_mne/2009/012_novy_manazersky_slovnik.htm